Alles prima geregeld

zeer tevreden over de begeleiding

Uitermate goede en respectvolle begeleiding in moeilijke tijdrn

De heer Arno Cleiren, uitvaartbegeleider bij MONUTA te Hoensbroek is een mensenmens met oprechte interesse voor de situatie van de nabestaanden. Zijn begeleiding bij het overlijden en de uitvaart van moeder was zeer professioneel en respectvol. Arno dacht in deze moeilijk tijd mee en kwam met oplossingen waar wij problemen zagen. Ook de verzorging van moeder was perfect. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat MONUTA zeer professionele medewerkers in dienst heeft. Een ware troost in moeilijke tijden!

Alles tot in detail goed geregeld!

Goed gevoel ondanks omstandigheden!

Volledige ontzorging en uitstekende service

De begeleiding door de heer Arno Cleiren van Monuta was van een zeer hoog niveau. De hele familie kijkt met een zeer goed gevoel terug op een uitstekend georganiseerde uitvaart.

Uitstekende , persoonlijke service door medewerkers met hart voor hun werk.

Superfijne begeleiding met zeer veel mogelijkheden om alles naar wens te kunnen vormgeven. Een totaalpakket waarbij je alle inbreng hebt, maar zeer veel werk uit handen wordt genomen. Kan echt niks bedenken wat beter had gekund.

Warme benadering van de begrafenisondernemer, alles top geregeld, we hoefden nergens aan te denken, overal werd aan gedacht. Geweldige ruimte waar vader lag opgebaard, voelde heel warm

Een heel persoonlijk afscheid

Het afscheid van onze tante voelde als prettig en heel persoonlijk. Samen met de engste familie op een bijzondere manier afscheid kunnen nemen van onze tante

Super mooi

Mijn ervaring met Monuta dat er precies gedaan geworden is wat wij gevraagd hebben en gewenst hebben bij de crematie van onze vader

uitvaart geheel naar wens klant

na contact te hebben gehad met uitvaartverzorger bleek de "last" goed te dragen. in persoonlijke gesprekken wensen aangegeven en ideeën uitgewisseld wat mogelijk anders / prettiger kan. al met al een hele mooie uitvaart die tot in de puntjes verzorgd was, chapeau.

Kundig, meedenkend en begripvol

Enorme steun, begripvol meedenkend in een waardig te organiseren afscheid

Perfect verzorgd

Mooie uitvaart met veel betrokkenheid van het uitvaart personeel . Goed begleid . Bedankt

geweldig

ik keek erg tegen de crematie op en later het uitstrooien van mijn man maar ze hadden het heel mooi gedaan het was echt het afscheid wat mijn man wou en verdiende ik vind het echt een aanrader voor andere nabestaanden

Goede begeleiding in alles

Arno maakte alles gemakkelijk voor ons. Hij had goede informatie.

Betrokken en zorgzaam

De dienstverlening van Monuta Wauben is betrokken en zorgzaam. De medewerkers nemen de volledige zorg over in deze moeilijke tijd. Empathisch, behulpzaam, adviserend en betrokken zijn de kernpunten van Monuta Wauben. Zij waren een grote steun.

Perfecte begeleiding

Mijn wensen werden serieus genomen, er werd meegedacht, voorstellen gedaan en alles is volledig volgens afspraak uitgevoerd. Ik kijk terug op een uitvaart die geheel in overeenstemming met mijn verwachtingen werd uitgevoerd.

Goede verzorging

Voldeed aan de wensen die wij hadden. Goede gast vrouwen.

Goedverzorgde uitvaart

Perfecte onsersteuning in een zware tijd

Vanaf eerste belletje tot opdit moment nog altijd goed

Het ontzorgen van een uitvaart is een kunst.

Met veel waardigheid door alle medewerkers wordt de complete uitvaart, opbaren t/m dienst, tot in de puntjes voorbereid/uitgevoerd.

Uitmuntend

Bij elke stap vóór, tijdens en na de uitvaart was er professionele, maar toch persoonlijke begeleiding. Er werd voldoende ruimte geboden voor emoties en afscheid. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat wij kinderen een mooi afscheid hebben kunnen nemen van onze moeder.

Het kon niet beter geregeld zijn!!

Fijne samenwerking en sfeer met Erwin Hovens bij de voorbereidingen van de uitvaart van onze moeder. Erwin was ook bij de uitvaart en ik heb verschillende positieve reacties van familieleden gehad over Erwin.

Prima begeleiding met persoonlijke aandacht

Vanaf eerste kennismaking met Erwin Hovens fijne ondersteuning bij keuze kist en bloemen tot en met de crematiedienst. Goede en duidelijke communicatie waarbij alle zaken tot in de puntjes geregeld werden.

Een waardig afscheid.

Zeer te vreden over de begeleiding en uitvoer van de crematie. Hartelijk dank hiervoor. Mvg Erik Lips

Monuta Wauben is zeer aanbevelingswaardig.

We hebben voor Monuta Wauben gekozen omdat we in het verleden ook bij een overlijden op een zeer positieve en correcte wijze zijn begeleid.

Geweldig verzorgd.

Het was een vriendelijke respectvolle uitvaart . Met volle en begripvolle inzet. Een heel groot complement wat onze ervaring voor mijn broer betreft is voor Erwin..

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.