Laden reviews...
Laden reviews...
2 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Vanaf eerste telefonisch contact is alles perfect verlopen. kennis making met Ron van Pol de dag erna was relaxed en ongedwongen. Alles kan is ons prima bevallen, zo hebben we samen met Ron een hele fijne herdenkingsdienst voor mijn overleden vader samengesteld. De mogelijkheid tot thuisopbaren van mijn vader was geen enkel probleem en is perfect door Monuta geregeld, met iedere dag een inspectie of nog alles OK was. Het tuisopbaren heeft mijn moeder erg goeg gedaan. De dienst in crematorium van Heerlen is voorgegaan door Ron en ook dat was zeer persoonlijk en precies zoals afgesproken. Kortom we zijn als familie zeer tevreden over de dienstverlening van Monuta.
Beveelt aan
18 March 2026
Frans Op den Buijsch
Voerendaal
Alle medewerkers van Monuta waar wij, telefonisch of persoonlijk mee te maken hebben gehad hebben ons zeer goed geholpen, geadviseerd en ondersteund. En dat alles met veel respect voor onze overleden vader.
Beveelt aan
20 November 2025
Mieke
Heerlen
Wij werden op een zeer prettige manier bijgestaan bij het vormgeven aan onze wensen voor de uitvaart van onze ouders. Ron van Pol heeft op warme en betrokken wijze invulling gegeven aan de afscheidsplechtigheid en is voor ons hiermee een enorme steun geweest. Onze hartelijke dank hiervoor.
Beveelt aan
2 May 2025
Colette
Sittard
Monuta is voor mij zoals een uitvaartverzorging zou moeten zijn Persoonlijk,warm en empatisch maar ook kordaat en professioneel . Ik heb hele warme herinneringen aan de verzorging van mijn vader 6 jaargeleden en wederom aan de uitvaart van mijn moeder 30 november j.l. Mijn dank hiervoor!!
Beveelt aan
2 January 2025
Martine
Budel
Het afscheid van mijn vrouw was een afscheid zoals mijn vrouw dit zelf gewild had. Het was een waardig, waardevol en liefdevol afscheid zoals mijn vrouw dit ook verdiend heeft met mooie foto's en herinneringen. Elk afscheid van je geliefde doet heel veel pijn dit kan verlicht worden door een mooi afscheid de pijn blijft maar het respectvol afscheid geeft je wel de moed en kracht om door te gaan.
Beveelt aan
2 December 2024
Martin Stickelbruck
Einighausen
Ik werd gelijktijdig rustig in mijn verdriet
Beveelt aan
15 February 2024
Theo
Rommens
Ondanks het verdriet wat er is, kijken mijn familie en ik met een zeer goed gevoel terug op de uitvaartplechtigheid. Zowel de voorbereiding, de uitvoering van de uitvaart als de nazorg (die nog moet plaatsvinden) waren zeer goed verlopen en ons inziens geheel naar wens van de overledene.
Beveelt aan
2 February 2024
Frank
VALKENBURG LB
- Hele fijne begeleiding, betrokken medewerker die weet waar hij over spreekt - Hele fijne begeleiding tijdens verzorgmoment van de overledene - ruimte voor eigen invulling van de dienst
Beveelt aan
13 August 2023
Fiona
Echt
Prettige en heldere communicatie, respectvol in omgang. Mooi aanbod van producten. Advisering voor de uitvaart. Mooi de uitvaart geleid. Uitleg naar de kinderen heel laagdrempelig en afgestemd waardoor ze van begin tot eind overal betrokken wilden zijn.
Beveelt aan
16 March 2023
Claudia
Melick
Praktisch, doch persoonlijk inlevend
Beveelt aan
15 September 2022
Alfons
Melderslo
Het was eenmooi dienst
Beveelt aan
1 August 2022
Mevrouw S op de Beke
Susteren
Vanaf het overlijden tot en met de afscheidsdienst van onze dierbare tante was het gewoon helemaal af. We zijn diep ontroerd door de manier waarop iedereen zo respectvol omgaat met de nabestaanden maar ook met de overledene zelf. Onze tante was keurig opgebaard en de mooie Orchideekist was precies de kist die we ons gewenst hadden voor haar. We hebben heel veel complimenten gekregen hierover!! Verder willen wij een bijzonder woord van dank richten aan Ron van Pol, wat een ontzettende hartelijke en warme persoon, samen met zijn team hebben ze gezorgd dat wij weer verder kunnen.Het was af in alle opzichten, hartelijke dank hiervoor!! Ger en Annemiek Wester
Beveelt aan
17 July 2022
annemiek
Herkenbosch
Dit was mijn eerste ervaring met een uitvaartverzorger dus ik heb niet echt een referentie kader maar als ze allemaal zo zijn kan niemand klagen. Van eerste gesprek tot de uitvaart en zelfs daarna wordt er mee gedacht, opties gegeven en aanvullingen gedaan waar nodig. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van overledene en nabestaanden. Al met al was het een mooie uitvaart verzorgd tot in detail door Monuta. Uiterst tevreden over onze uitvaartverzorger Tom Mulder.
Beveelt aan
15 July 2022
Maurice
Velden
Een fijne en professionele begeleiding door Ron van Pol. Ron luistert goed en komt met goede voorstellen als je het zelf even niet meer weet of twijfelt.
Beveelt aan
5 June 2022
Truus
Venlo
Onze ervaring met Monuta is, dat de uitvaart is verlopen conform de wensen van de familieleden en dat de adviserende rol die Monuta daarin heeft gehad, ondersteunend zijn geweest voor de uitvoering van deze wensen.
Beveelt aan
13 May 2022
Ron
Hoensbroek
Alles was goed geregeld
Beveelt aan
3 March 2022
Hannie Hermans
Herkenbosch
Wij hebben als familie de uitvaart als prettig ervaren. Met name de persoonlijke benadering van onze contactpersoon Ron van Pol en het meedenken in de inrichting van de ceremonie heeft ons erg op weg geholpen. Ook de begeleiding tijdens de uitvaartdienst was goed. Enige kanttekening was de kwaliteit van de dragers vanuit Monuta, deze personen waren in onze ogen niet kundig genoeg om de ondersteuning te verzorgen. Zeker als we dit in perspectief met de kosten plaatsen. Tenslotte hebben we de transparantie van de kosten, zowel bij begroting als facturatie als erg prettig ervaren. Mocht in de toekomst de betrokkenheid van Monuta weer gewenst zijn, dan maken wij hier weer graag gebruik van.
Beveelt aan
14 February 2022
Niels
Linne
Voor mij geen betere
Beveelt aan
2 November 2021
Peter Thijssen
Roermond
Wij zijn heel persoonlijk en respectvol geholpen! Er werd met ons meegedacht! De afscheidsdienst was in een woord prachtig! Met dank aan Dhr R van POL.
Beveelt aan
7 September 2021
mevrouw j. Boonmann-Leurs
Herten
VANDAAG UITVAART VERZORGD DOOR MONUTA RON VAN POL KEURIG NETJES EN ZEER RESPECTVOL DANK JE WEL HIERVOOR RON DEZE MAN IS DE ALLERBESTE IN ZIJN VAK KLASSE RON VAN POL BETER DAN HIJ BESTAAT NIET
Beveelt aan
10 August 2021
anja Buutkamp
Linne
Vanaf het eerste contact met Ron van Pol verliep alles hoe wij het voor ogen hadden, het ophalen van mijn vader bij zorghoeve De Port, het gezamelijk uitzoeken van de kaart, advertentie ed., het medeleven voor ons tijdens het afscheid nemen bij Monuta. De uitvaart was ook in overleg en de teksten van ons vormden één geheel met het openings- en slotwoord van Ron. Wij hebben nergens spijt van en zijn vol lof over deze bijzondere maar trieste dag.
Beveelt aan
23 May 2021
Monique Ritzen-Teunissen
Stevensweert
Mijn moeder en ik hadden samen een duidelijk idee mbt de uitvaart van haar echtgenoot/mijn vader. Ron heeft ons hierin op een prettige manier ondersteund. De uitvaart was hierdoor mooi. We kijken hier heel prettig op terug.
Beveelt aan
2 May 2021
Sylvia Bronckhorst
Herten
Veel zaken zijn ons uit handen genomen en geregeld. Je hebt gelukkig niet veel ervaring met begrafenissen, en dan ben je blij dat er dingen geregeld worden.
Beveelt aan
16 March 2021
Ed
Janssen
Molenweg 43
6051HH Maasbracht
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven