Nemen al de tijd voor je

Ik werd gelijktijdig rustig in mijn verdriet

Eervol en geheel naar wens van de overledene

Ondanks het verdriet wat er is, kijken mijn familie en ik met een zeer goed gevoel terug op de uitvaartplechtigheid. Zowel de voorbereiding, de uitvoering van de uitvaart als de nazorg (die nog moet plaatsvinden) waren zeer goed verlopen en ons inziens geheel naar wens van de overledene.

Fijne ondersteuning bij een moeilijk afscheid

- Hele fijne begeleiding, betrokken medewerker die weet waar hij over spreekt - Hele fijne begeleiding tijdens verzorgmoment van de overledene - ruimte voor eigen invulling van de dienst

Prettig en transparant

Prettige en heldere communicatie, respectvol in omgang. Mooi aanbod van producten. Advisering voor de uitvaart. Mooi de uitvaart geleid. Uitleg naar de kinderen heel laagdrempelig en afgestemd waardoor ze van begin tot eind overal betrokken wilden zijn.

Aansluiting bij de wensen

Praktisch, doch persoonlijk inlevend

Volgende keer weer

Het was eenmooi dienst

Het was in alle opzichten een waardig afscheid.

Vanaf het overlijden tot en met de afscheidsdienst van onze dierbare tante was het gewoon helemaal af. We zijn diep ontroerd door de manier waarop iedereen zo respectvol omgaat met de nabestaanden maar ook met de overledene zelf. Onze tante was keurig opgebaard en de mooie Orchideekist was precies de kist die we ons gewenst hadden voor haar. We hebben heel veel complimenten gekregen hierover!! Verder willen wij een bijzonder woord van dank richten aan Ron van Pol, wat een ontzettende hartelijke en warme persoon, samen met zijn team hebben ze gezorgd dat wij weer verder kunnen.Het was af in alle opzichten, hartelijke dank hiervoor!! Ger en Annemiek Wester

Ontzorgend en verzorgend

Dit was mijn eerste ervaring met een uitvaartverzorger dus ik heb niet echt een referentie kader maar als ze allemaal zo zijn kan niemand klagen. Van eerste gesprek tot de uitvaart en zelfs daarna wordt er mee gedacht, opties gegeven en aanvullingen gedaan waar nodig. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van overledene en nabestaanden. Al met al was het een mooie uitvaart verzorgd tot in detail door Monuta. Uiterst tevreden over onze uitvaartverzorger Tom Mulder.

Alles goed geregeld.

Een fijne en professionele begeleiding door Ron van Pol. Ron luistert goed en komt met goede voorstellen als je het zelf even niet meer weet of twijfelt.

Monuta staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit

Onze ervaring met Monuta is, dat de uitvaart is verlopen conform de wensen van de familieleden en dat de adviserende rol die Monuta daarin heeft gehad, ondersteunend zijn geweest voor de uitvoering van deze wensen.

Alles goed geregeld

Alles was goed geregeld

Geheel verzorgde uitvaart met enorme betrokkenheid vanuit de uitvaartverzorger.

Wij hebben als familie de uitvaart als prettig ervaren. Met name de persoonlijke benadering van onze contactpersoon Ron van Pol en het meedenken in de inrichting van de ceremonie heeft ons erg op weg geholpen. Ook de begeleiding tijdens de uitvaartdienst was goed. Enige kanttekening was de kwaliteit van de dragers vanuit Monuta, deze personen waren in onze ogen niet kundig genoeg om de ondersteuning te verzorgen. Zeker als we dit in perspectief met de kosten plaatsen. Tenslotte hebben we de transparantie van de kosten, zowel bij begroting als facturatie als erg prettig ervaren. Mocht in de toekomst de betrokkenheid van Monuta weer gewenst zijn, dan maken wij hier weer graag gebruik van.

Uitvaart van mijn vader

Voor mij geen betere

Heel positief!

Wij zijn heel persoonlijk en respectvol geholpen! Er werd met ons meegedacht! De afscheidsdienst was in een woord prachtig! Met dank aan Dhr R van POL.

DE ALLER BESTE IN ZIJN VAK RON VAN POL

VANDAAG UITVAART VERZORGD DOOR MONUTA RON VAN POL KEURIG NETJES EN ZEER RESPECTVOL DANK JE WEL HIERVOOR RON DEZE MAN IS DE ALLERBESTE IN ZIJN VAK KLASSE RON VAN POL BETER DAN HIJ BESTAAT NIET

In alle opzichten goed verzorgd

Vanaf het eerste contact met Ron van Pol verliep alles hoe wij het voor ogen hadden, het ophalen van mijn vader bij zorghoeve De Port, het gezamelijk uitzoeken van de kaart, advertentie ed., het medeleven voor ons tijdens het afscheid nemen bij Monuta. De uitvaart was ook in overleg en de teksten van ons vormden één geheel met het openings- en slotwoord van Ron. Wij hebben nergens spijt van en zijn vol lof over deze bijzondere maar trieste dag.

Prettige begeleiding tijdens het regelen van de uitvaart.

Mijn moeder en ik hadden samen een duidelijk idee mbt de uitvaart van haar echtgenoot/mijn vader. Ron heeft ons hierin op een prettige manier ondersteund. De uitvaart was hierdoor mooi. We kijken hier heel prettig op terug.

Zeer positief

Veel zaken zijn ons uit handen genomen en geregeld. Je hebt gelukkig niet veel ervaring met begrafenissen, en dan ben je blij dat er dingen geregeld worden.

Over Monuta Uitvaart