De begeleiding hebben we ervaren als respectvol en zeer deskundig.

Wij hadden van tevoren geen keuzes gemaakt over hoe de uitvaart vorm te geven. Met hulp van uitvaartbegeleider Wilko Eijkelenkamp, die op persoonlijke en professionele wijze meedacht met ons, is het in alle opzichten een mooi afscheid geworden Ook de inbreng van Irma Wagenvoort, de uitvaartspreekster, was heel waardevol. We kijken terug op een fijn afscheidsproces van onze 96 jarige moeder.

enorm goed.

de uitvaart voldeed in alle opzichten aan onze wensen.

zeer deskundig, vriendelijk.

Dit heb ik eerder in het onderzoek verteld

Nette en goede begeleiding en verzorging van de uitvaart.

Nette uitvaart verzorging geheel naar wens van mijn schoonvader. Goede begeleiding.

Respectvol

In respect voor de overledene, in samenwerking met uw uitvaart verzorgende dhr T van den Boogaard is alles zo verlopen dat we er een gevoel en mooie herinnering aa hebben over gehouden

Prettig

Prachtig duidelijk professioneel luisterend naar wensen

Wij zijn heel goed bij gestaan door de uitvaartverzorger

weldadig

Professionele en persoonlijke begeleiding

Goede verzorging

Goede contacten en goed alles geregeld waren dik tevreden

Heel goed verzorgd, ook voor kleine kinderen is aandacht

Er was aandacht voor iedereen, kinderen, klein- en achterkleinkinderen, ook voor broers van de overledene. Het was ook fijn dat we altijd bij haar konden komen. Dit hebben we als erg prettig ervaren.

De uitvaart was goed geregeld.

Wij kunnen Monuta aanbevelen als een uitstekende uitvaartverzorger.

Mijn ervaring met monuta was zeer goed heel behulpzaam met alles een dikke 10

Heb wel het gevoel dat het om geld draait! Je mag verqachten van en detgelijke instantie dat er goed werk verricht wordt.

Alles naar wens verzorgd

Correct geregeld

Correct en zoals het hoort

Persoonlijk professioneel hartelijk en warm

We zijn blij om voor het plotselinge overlijden van mijn man en onze vader voor monuta gekozen te hebben. Persoonlijke aandacht en net een beetje extra proberen te geven maakte het contact hartelijk en warm

Fijne mensen met begrip voor de nabestaanden

Onze ervaring met Wilco was een fijne warme ervaring. Hij weet precies aan te voelen wat er van hem verwacht wordt en maakt het ook waar. Wij vonden het erg fijn dat hij ons begeleidde van het begin tot het eind. Hij heeft alles zo goed verzorgd voor ons waardoor wij ontspannen afscheid hebben kunnen nemen van onze moeder.

Schoon

Zeer schoon en net uitvaartcentrum. Mensen aldaar waren zeer behulpzaam.

Afstemmend vanuit goed luisteren en invoelen. Openstaan voor feedback. Alles is bespreekbaar en er is veel ruimte voor eigenheid in de vorm van eigen inbreng.

Over Monuta Uitvaart