Correct geregeld

Correct en zoals het hoort

Persoonlijk professioneel hartelijk en warm

We zijn blij om voor het plotselinge overlijden van mijn man en onze vader voor monuta gekozen te hebben. Persoonlijke aandacht en net een beetje extra proberen te geven maakte het contact hartelijk en warm

Fijne mensen met begrip voor de nabestaanden

Onze ervaring met Wilco was een fijne warme ervaring. Hij weet precies aan te voelen wat er van hem verwacht wordt en maakt het ook waar. Wij vonden het erg fijn dat hij ons begeleidde van het begin tot het eind. Hij heeft alles zo goed verzorgd voor ons waardoor wij ontspannen afscheid hebben kunnen nemen van onze moeder.

Schoon

Zeer schoon en net uitvaartcentrum. Mensen aldaar waren zeer behulpzaam.

Afstemmend vanuit goed luisteren en invoelen. Openstaan voor feedback. Alles is bespreekbaar en er is veel ruimte voor eigenheid in de vorm van eigen inbreng.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.