Heel goed.

Ik zal het nooit meer vergeten voor mij en de familie perfect.

Doen gewoon wat je van een uitvaartverzorger verwacht.

Zorgzaam, attent en niet opdringerig; gewoon een goede uitvaartondernemer.

Super tevreden

Nienke heeft bij ons het afscheid van mijn moeder geregeld. Ze heeft een luisterend oor en aan al onze wensen werd voldaan.Niks was teveel.De communicatie verliep perfect.Wij hebben mijn moeder zelf verzorgd voor de opbaring dat was een mooie ervaring. De twee heren hielpen ons daarmee en we kregen alle antwoorden op onze vragen.En wat gingen ze lief en zorgzaam met mijn moeder om.De gehele crematie is perfect verlopen.

Iedereen aan te raden

Goed en met respect behandeling.

plakje cake 1,75 schandalig

Na uw reclame in het stadsblad gelezen te hebben, moet ik toch even reageren. Het was eerlijker geweest als u de prijs van het plakje cake er bij had vermeld. Ik vind dit dik verdienen over de doden.

Een heel goede uitvaartverzorging

van het begin tot aan het einde vond ik alles heel goed geregeld en ben hier zeer tevreden over

Helemaal prima geregeld tot in de puntjes

Mijn ervaring dat alles tot in de puntjes wordt en is geregeld.

Goed verzorgde uitvaart van mijn vader

Een hele mooie en goed verzorgde uitvaart.

Goed verzorgde uitvaart en vriendelijke professionele mensen.

Hele goede ervaring, vriendelijkheid, zorgzaamheid. Weten waar ze mee bezig zijn . Heel eerbiedig.

Prima .

Geweldige zorgzame top service en steun in moeilijke tijden

Geweldige zorgzame service en goeie steun in moeilijke tijden

Prima afhandeling uitvaart

Gelukkig weinig ervaring, maar de uitvaart was goed geregeld.

Zeer betrokkene uitvaart begeleider

Uitvaartbegeleider was professioneel, makkelijk benaderbaar en zeer betrokken. Tevens was hij zeer duidelijk. Erg prettig. Heel de uitvaart verliep zoals gewenst

Erg goed

Monuta is professioneel zorgzaam en goed in het organiseren van crematie. Ook al is deze met een kleine groep Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles verliep zoals vooraf bedacht.

Redelijk goede ervaring.

Ondanks dat de Chauffeur verkeerd was gereden tijdens de begrafenis, en dat er aan mijn gevraagd werd of de kist nu moest zakken of niet tijdens de plechtigheid ( dit hadden we aangegeven, is het een redelijke goede ervaring geweest.

We hebben precies gekregen waar we om gevraagd hebben.

Vriendelijke medewerkers die niets proberen te verkopen. Met alle wensen wordt rekening gehouden. Respect en zorg voor overledene en nabestaanden. Prima geregeld.

Mooie warme mensen die ons fijn begeleid hebben

Kees is een fijne empathische en eerlijke man, hij heeft ons heel goed geholpen naar de begrafenis van onze moeder. Bij monuta zijn we ook goed en fijn ontvangen.

super gedaan

me pa lag er mooi bij zonder dat ze hem konden super gedaan

Alles is naar wens gegaan, ondanks de moeilijke dagen.

Doordat mijn vaders uitvaart prima was geregeld, heb ik ook voor mijn moeder voor Monuta gekozen.

Zeer prettig en professioneel

Er is goed geluisterd naar onze wensen.

Fijn contact

Goed naar onze wensen geluisterd, Warme en fijne begeleiding. Fijn dat er nog na gebeld werd na de uitvaart. De best zorg in een donkere periode. Niets dan lof

Gepaste betrokkenheid

Vanuit ervaring, betrokkenheid en kennis hulp geboden tijdens een moeilijk en emotioneel traject. Met gepaste afstand toch volop betrokken zijn. Erg professioneel

Geweldig behulpzaam geholpen met alles.

Ze geven advies en raad. Echte vakmensen die weten wat ze doen. Zoveel hulp dat je zelf bijna niks hoeft te regelen. Het was voor mij erg makkelijk te overzien wat er ging gebeuren. Fijn dat er zoveel werk werd overgenomen door monuta. Monuta staat je bij met hoofd en hart.

Helemaal top

Voor het eerst in aanraking gekomen met Monuta,niet wetend wat me allemaal te wachten stond.Ik ben super geholpen door de meneer van Monuta en helemaal vrij gelaten in mijn keuze.alles was tot in de puntjes geregeld zelfs op de dag van de crematie boven mijn verwachting was alles geregeld. Ik zou aan een ieder Monuta willen aanbevelen.

Geheel is verlopen zoals gepland...

Fijn contact met onze contactpersoon Kees van Hoorn. De gehele dag is verlopen zoals gepland. Ook het contact met de andere medewerkers was warm, empathisch en respectvol. Ook de dagen voor de begrafenis met gebruik van de familiekamer in het rouwcentrum aan de Langenhorst in Rotterdam was een goede keuze en voor ons heel prettig om in ons eigen tempo en op onze eigen manier afscheid te kunnen nemen.

Over Monuta Uitvaart