Goede ervaring

Prettige ervaring in lastige tijd. Fijn contact gehad met Gert Visscher die voor ons alles rustig de tijd nam om uit te leggen, duidelijk was en respectvol!

Begrepen goed wat de wensen waren

Een overlijden is altijd iets waar niemand mee bezig wil zijn. Maar als het dan toch gebeurt wil je dat de laatste wensen, en zaken zo gaan als de overledene wilde. En ook haar achtergebleven partner. De dame van het eerste contact aan de telefoon luisterde goed en heeft het intern goed doorgegeven. Hierdoor was het contact daarna met de uitvaartverzorger kort en duidelijk. Dus heel erg tevreden.

De gehele uitvaart verliep volledig naar naar onze wens.

Door de voortreffelijke uitvaartbegeleider verliep de crematie volgens plan. De aankondigingen van sprekers en alle hulp aan de familie ook naar de crematie. Kortom mijn complimenten waard. Na de crematie werd mij gevraagd naar de naam van de uitvaart begeleider. Ik beschouw dat als een compliment voor de heer Visser.

Mijn ervaring over het is prima.

Op een paar typfoutjes na was alles prima geregeld. Nogmaals mijn dank hiervoor. De uitvaartverzorger is een zeer integere man die alles goed in de hand heeft.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.