Bijzondere begeleiding en dienstverlening

Voor ons is Monuta is prima bedrijf met zeer waardevolle medewerkers die tijdens de uitvaart alle zorg en aandacht voor ons hadden.

Wat fijn dat Monuta ons heeft kunnen ontzorgen.

Fijne betrokken medewerkers die op professionele hulp bieden.

heldere communicatie, juiste ondersteuning

Monuta was snel aanwezig en dacht actief mee. Prijzen ongeveer zoals gedacht. Fijne organisatie.

Geweldige begeleiding

Wij zijn als familie uitermate dankbaar voor de wijze waarop de heer Gert Visscher als uitvaartverzorger invulling aan zijn taak heeft gegeven: zeer betrokken en menselijk. Daarbij was zijn christelijke achtergrond absoluut een meerwaarde. Hierdoor hebben we "goede" dagen mogen ervaren ondanks het verdriet.

Zeer tevreden over dhr. Gert Visscher. Heeft alles uitgebreid doorgenomen, mogelijkheden besproken en was goed bereikbaar bij vragen.

Alles zeer naar WENS gegaan.

Hele uitstekende ervaring .

Uitvaart mooi begeleid

Uitvaartdienst geworden zoals bedacht en mooi en fijn begeleid. Kosten wat onduidelijk en naderhand veel te hoog berekend. Erg naar als je dat in deze periode zelf moet constateren en aan moet geven. Dat maakt een ster minder.

Dienstverlenend, goed geregeld tot in details is

Veel mogelijk, luisterend naar de wensen van kinderen en kleinkinderen. Duidelijke kosten overzicht. Ook nabespreking.

De uitvaartverzorger neemt zoveel zorgen weg en denkt goed mee.

Direct na het o verleiden heeft monuta de zorgen weggenomen. De uitvaartverzorger Gert Visscher is een fijne man welke goed mee denkt. Wij voelde ons meteen op ons gemak bij hem en konden zo al onze ideeën neerleggen. Op alle punten is goed mee gedacht en gewerkt. Zelfs tijdens de uitvaart wordt er nog meegedacht en tips gegeven. Ook de nazorg is goed.

Goede ervaring

Prettige ervaring in lastige tijd. Fijn contact gehad met Gert Visscher die voor ons alles rustig de tijd nam om uit te leggen, duidelijk was en respectvol!

Begrepen goed wat de wensen waren

Een overlijden is altijd iets waar niemand mee bezig wil zijn. Maar als het dan toch gebeurt wil je dat de laatste wensen, en zaken zo gaan als de overledene wilde. En ook haar achtergebleven partner. De dame van het eerste contact aan de telefoon luisterde goed en heeft het intern goed doorgegeven. Hierdoor was het contact daarna met de uitvaartverzorger kort en duidelijk. Dus heel erg tevreden.

De gehele uitvaart verliep volledig naar naar onze wens.

Door de voortreffelijke uitvaartbegeleider verliep de crematie volgens plan. De aankondigingen van sprekers en alle hulp aan de familie ook naar de crematie. Kortom mijn complimenten waard. Na de crematie werd mij gevraagd naar de naam van de uitvaart begeleider. Ik beschouw dat als een compliment voor de heer Visser.

Mijn ervaring over het is prima.

Op een paar typfoutjes na was alles prima geregeld. Nogmaals mijn dank hiervoor. De uitvaartverzorger is een zeer integere man die alles goed in de hand heeft.

Over Monuta Uitvaart