Prima geregeld zoals wij wilden

Goed geregeld daardoir natuurlijk verlopen

Fijne begeleiding

Uitvaart van mijn moeder werd door de persoonlijke benadering en rust van Lianne Willemsen een stuk aangenamer.

Alles was netjes geregeld

Heel prettig contact met de uitvaartverzorgster en mooie uitvaart.

Gewoon goed geregeld

Mijn ervaring is goed bevallen we zij netjes te woord gestaan en alles was goed en netjes tot de puntjes geregeld ook een fijne uitvaart verzorger Lianne die denkte met je mee en beantwoord de vraag de ook netjes en snel Alleen vondt ik minder bij ophalen overleden persoon dat we 2x zijn gebeld dat ze later kwamen omdat bij het vorige persoon uitliep

Respectvolle en mooie uitvaartdienst

We kregen goede adviezen en tips om het afscheid van onze (schoon)moeder zo goed mogelijk te regelen. Met name de spreekster die de dienst vorm gaf vonden wij als familie erg prettig; we kijken met een goed gevoel terug.

Begrafenis van mijn moeder uitstekend verzorgd

Zeer prettig contact gehad met Rene Rosmalen, die de uitvaart perfect verzorgd heeft

Ik heb goede ervaring

kundige en warme begeleiding

fijne begeleiding in een moeilijke tijd

Monuta heeft na het overlijden snel gereageerd, binnen enkele uren al op huisbezoek. Verder heeft onze begeleider ons enorm geholpen om de uitvaart naar onze volle tevredenheid te organiseren. Alles wat we uit handen konden geven werd snel en naar onze mensen uitgevoerd. Bij wat we zelf moesten doen zijn we geweldig geholpen. Top!

Niets dan lof!

Zeer betrokken medewerkers waarvoor niets teveel was en die met goede adviezen kwamen op de juiste momenten. Voor alles werd ruimschoots de tijd genomen waardoor het afscheid en de uitvaart tot in de kleinste details geregeld waren.

Geoliede machine

Een geoliede machine die goed & flexibel inspeelt op de wensen van de klant. Alles was snel geregeld en alles volgens planning. Zijn in staat om out of the box mee te denken. Top! Een minpuntje is de degelijke kleding van de gastvrouwen. Niet van deze tijd. Ingetogen kleden kan ook op een wat meer moderne manier, zeker als het om jongere mensen gaat.

Monuta heeft alles prachtig verzorgd

Het contact met de uitvaarverzorger was in de voorbereiding op de uitvaart invoelend, laagdrempelig en effectief, ook bij wat lastiger wensen onzerzijds. Ook bij de uitvaart zelf was haar begeleiding aangenaam.

Betrokken en professioneel

Prettig en professioneel

Begrip vol en meelevend.

Als prettig en persoonlijk.

Over Monuta Uitvaart