Laden reviews...
Laden reviews...
2 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Gisteren met broers, zusters, zwagers en schoonzusters, urnengraf van onze ouders bezocht. Na het overlijden van onze moeder was haar urn bijgezet in het bestaande urnengraf. Bovendien was steen bijgewerkt. Wij schrokken van het slechte onderhoud. Van de oorspronkelijke buxusheggetjes is weinig meer over. De buxusmot heeft danig huisgehouden. Maar er is geen enkele vervanging door bijv Ilex. Het ziet er niet uit. Sommige urnengraven waren "geruimd". Maar nooit bijgevuld met aarde. Gevolg diverse kuilen, die al langer bestaan. Ook het gedeelte met de ijzeren kaders ziet er niet uit. Gaten en kuilen. Kennelijk mist deze aanpak zijn uitwerking niet. Veel urnengraven zijn ongebruikt. Zelfs zagen wij dat een urnengraf was geopend. De urn of urnen waren verdwenen. De deksel lag naast het graf en de grafsteen op het pad ernaast. Dit kan toch niet? Wie controleert van tijd tot tijd dit gedeelte van de begraafplaats? Kortom, de huidige situatie toont geen enkel respect voor de overledenen waarvan de urnen begraven zijn op Rustoord.
Beveelt niet aan
30 March 2026
Matthé
Doetinchem
Dankzij de uitvaartverzorger van Monuta heeft mijn moeder toch nog het afscheid gekregen dat ze heeft verdiend.
Beveelt aan
16 February 2026
Marion Senden
Boekel
Gewoon geweldig
Beveelt aan
4 June 2025
Elly Doeland
Breda
Het was fijn om persoonlijk te worden bijgestaan door de begrafenisonderneemster. Ze denken mee over de uitvaart .
Beveelt aan
1 May 2025
Monica
Nijmegen
allebei me.ouders zijn via Monuta uitgevoerd ze staan je netjes te woord leggen alles goed uit ook s avonds echt alles was in de puntjes geregeld ook veel persoonlijke contact na nabestaanden toe alles was prima in orde ook me compliment naar de uitvaartverzorger Eelco een top man die bijna 24 uur klaar staat voor je gr natasja
Beveelt aan
1 April 2025
Natasja peeters
Nijmegen
Er werd goed naar ons geluisterd en onze wensen zijn precies zo uitgevoerd
Beveelt aan
3 February 2025
Marion
Wijchen
Goed geregeld daardoir natuurlijk verlopen
Beveelt aan
15 February 2024
Gerard
Nijmegen
Uitvaart van mijn moeder werd door de persoonlijke benadering en rust van Lianne Willemsen een stuk aangenamer.
Beveelt aan
16 January 2024
Sanne
Weurt
Heel prettig contact met de uitvaartverzorgster en mooie uitvaart.
Beveelt aan
1 November 2023
Ronald
Venlo
Mijn ervaring is goed bevallen we zij netjes te woord gestaan en alles was goed en netjes tot de puntjes geregeld ook een fijne uitvaart verzorger Lianne die denkte met je mee en beantwoord de vraag de ook netjes en snel Alleen vondt ik minder bij ophalen overleden persoon dat we 2x zijn gebeld dat ze later kwamen omdat bij het vorige persoon uitliep
Beveelt aan
17 April 2023
Natasja
Nijmegen
We kregen goede adviezen en tips om het afscheid van onze (schoon)moeder zo goed mogelijk te regelen. Met name de spreekster die de dienst vorm gaf vonden wij als familie erg prettig; we kijken met een goed gevoel terug.
Beveelt aan
15 April 2022
Wilma
Ulft
Zeer prettig contact gehad met Rene Rosmalen, die de uitvaart perfect verzorgd heeft
Beveelt aan
2 March 2022
Jean-Paul
Gorinchem
kundige en warme begeleiding
Beveelt aan
27 December 2021
L.V. de Jonge
Doesburg
Monuta heeft na het overlijden snel gereageerd, binnen enkele uren al op huisbezoek. Verder heeft onze begeleider ons enorm geholpen om de uitvaart naar onze volle tevredenheid te organiseren. Alles wat we uit handen konden geven werd snel en naar onze mensen uitgevoerd. Bij wat we zelf moesten doen zijn we geweldig geholpen. Top!
Beveelt aan
15 June 2021
Pauline
Tiel
Zeer betrokken medewerkers waarvoor niets teveel was en die met goede adviezen kwamen op de juiste momenten. Voor alles werd ruimschoots de tijd genomen waardoor het afscheid en de uitvaart tot in de kleinste details geregeld waren.
Beveelt aan
15 June 2021
G.
Beuningen
Een geoliede machine die goed & flexibel inspeelt op de wensen van de klant. Alles was snel geregeld en alles volgens planning. Zijn in staat om out of the box mee te denken. Top! Een minpuntje is de degelijke kleding van de gastvrouwen. Niet van deze tijd. Ingetogen kleden kan ook op een wat meer moderne manier, zeker als het om jongere mensen gaat.
Beveelt aan
10 May 2021
Sandra
Deventer
Het contact met de uitvaarverzorger was in de voorbereiding op de uitvaart invoelend, laagdrempelig en effectief, ook bij wat lastiger wensen onzerzijds. Ook bij de uitvaart zelf was haar begeleiding aangenaam.
Beveelt aan
12 April 2021
Hans Slavenburg
Lent
Prettig en professioneel
Beveelt aan
21 January 2021
W.L.M.Hasselman-Donne
Lottum
Als prettig en persoonlijk.
Beveelt aan
25 December 2020
mevrouw A.J. Verstappen
Ewijk
Postweg 60
6523 LD Nijmegen
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven