Goed geholpen en veel steun gehad

Altijd vriendelijk en bieden veel hulp. Zelf wist ik niet wat ik moest doen. Maar met hun alles stap voor stap naar tevredenheid kunnen regelen en uitvoeren.

Toppy

Erg aardige en fijne uitvaartverzorger Dennis Houkes

Hij had goede ideeën en dacht echt met ons mee!

Doen er alles voor om de nabestaanden volledig te ondersteunen.

Goede begeleiding

De uitvaartverzorgende kon zich goed verplaatsen in de situatie en was heel erg betrokken bij de opzet van de uitvaart de uitvaart zelf en de nazorg.

De steunpilaar in een tijd waarin alles als een roes voelt

Door de deskundige medewerkers hebben we het afscheid, precies zo vorm kunnen geven zoals wij voelden dat de overledene het graag gehad zou hebben. Door duidelijk te maken wat de mogelijkheden zijn hebben wij het "perfecte" afscheid kunnen realiseren. Dank voor de service.

Geweldige begeleiding

Met zorg alles geregeld...

Alles netjes geregeld en geholpen

Heel goed geholpen door Marie-José. Rustige vrouw die alles goed uitlegt en je helpt met het beslissen van de juiste keuzes

Ik ben uiterst tevreden over het verzorgen van de uitvaart

Ik heb de voorlichting, begeleiding en verzorging van de uitvaart van mijn vrouw als zeer warm en respectvol ervaren. Alle mensen van Monuta die ik in dit proces ontmoet heb, straalden betrokkenheid en invoelingsvermogen uit. Dit geldt zowel voor de uitvaartbegeleidster, de dame en heer die mijn vrouw opgehaald hebben, de dame bij de rouwkamer als ook voor de chauffeur die ons naar haar laatste rustplaats gebracht heeft. Heel bijzonder vond ik het contact met uitvaartbegeleidster Marie-José Dohmen-Wetzels. Zowel in ons voorgesprek, de begeleiding alsook de nazorg. Samengevat: Dank je wel voor de goede zorgen

goede ervaring

toen mij vrouw kwam te overlijden en toen de begrafenisondernemer kwam en zag de wens van mij vrouw heeft hij er voor gezorgd dat het ook uit kwam en daar ben ik zo dankbaar voor monuta je wordt ook goed geholpen en ze luisteren wat je zegt is gewoon top ik ben blij dat ik bij monuta zit ik zou geen andere willen hebben. jullie zijn er voor de mensen die het ook hard nodig hebben en die ook met hun hoofd er niet echt bij zitten. dus dankje wel voor de goede service.

Alles uitstekend geregeld

Zie boven

Voortreffelijke persoonlijke begeleiding!

Alle gemaakte afspraken t.a.v. de begrafenis werden 100% naar wens uitgevoerd

Alles was perfect geregeld

Zeer prettig.

Zeer professioneel

Je wordt goed geholpen met je wensen en eventueel aangevuld

Goed bevallen

Ik heb enorm veel steun gehad

Zeer tevreden, kon niet beter

Alles was prima, de uitleg over de crematie de opmaak van de overledenen, de crematie zelf ,waar een mooie toespraak is geweest door medewerker van Monuta , dat alles bij elkaar zorgt voor een fijne herinnering .

Respectvol

Als je iemand verliest heb je ontzettend veel verdriet. Het is fijn dat er dan mensen om je heen zijn die je sturen en respectvol met de overledene omgaan. Mensen die de tijd voor de familie nemen en begripvol zijn. Van begin tot eind heel erg fijn geregeld. Het was een heel erg mooi afscheid waar naar alle wensen is geluisterd. Onze dank hiervoor. Fam. Albers

Zeer professioneel

Een warme, menselijke, liefdevolle medewerker die niks aan het toeval overliet.

Geweldig lieve medewerker die niet alleen voor de uitvaart maar ook voor ons gevoel oog had.

Persoonlijke uitvaart

Na het overlijden van mijn vader hebben we op een prettige, persoonlijk en warme manier contact gehad met medewerker van Monuta en hebben wij op een heel persoonlijke manier aan de crematie gestalte kunnen geven.

zeer correct.

Alles was goed verzorgd.

Ik heb de uitvaart van mijn zwager geregeld en was zeer tevreden en nu weer!

Door dat ik de uitvaart van mijn zwager geregeld heb waar ik ook zeer tevreden over was heb ik mijn dochter er haar man gevraagd om ook nu weer voor Monuta Uitvaart te kiezen. WM Pfennings

Efficiënte en persoonlijke uitvaart

Goed persoonlijk contact met één uitvaart verzorger van Monuta. Ik werd goed op de hoogte gehouden en kon mijn persoonlijke wensen bespreken.

Goed en duidelijk geholpen.

Wij hebben het heel fijn gevonden hoe Dennis ons heeft begeleid in de keuzes na het overlijden van onze zoon. Hij was duidelijk over onze opties en dat is erg fijn wanneer je zelf amper nog na kunt denken.

Goed verzorgd

overtrof mijn verwachting.