Zorgeloze uitvaart zó belangrijk bij verlies van een dierbare!

Paul Beurskens was voor ons de perfecte begrafenisondernemer. Dat gun ik iedereen die plotseling met zo'n groot verdriet wordt geconfronteerd.

Ontzorgen pur sang...

Als je iemand zoekt die je op dit moeilijk moment helpt te ontzorgen dan is Monuta Herten...

Waardig afscheid Pa

We hebben vrijdag afscheid genomen van Pa. Het is een afscheid geworden zoals Pa het wilde. Paul we willen je hartelijk bedanken voor alles wat je voor ons hebt gedaan,je bent een kanjer. Pa is begonnen aan zijn laatste rit....

Persoonlijk en warm

De professionele en persoonlijke begeleiding vóór, tijdens en na het regelen van de uitvaart van mijn man/onze vader voelde als een warme deken in een zeer moeilijke tijd.

Prima zeer persoonlijke begeleiding

Kon niet beter

De begeleiding was heel goed

Met bellen naar Mpnuta om de overledene op te halen was wat rommelig ze belde niet terug op de afgesproken tijd moest zelf nog een keer vaart erachter zetten verder overledene met respect behandeld met ophalen.

Goed, correct en fijn geregeld, zonder poespas

Hele goede uitvaartverzorger, mooi verzorgde dienst. Alles achteraf goed geregeld. Uitvaartverzorger beantwoorde vragen meteen.

Alles liep volgens verwachting uitermate gesmeerd! Paul, onze uitvaartverzorger is volgens daarvoor in de wieg gelegd. Heeft dit perfect begeleid.

Goede begeleiding en uitleg

Heb mijn vrouw thuis opgebaard gehad, dit is in het geheel goed verlopen, mede door de goede apparatuur en de hulpverleners van monuta. Mijn dank is hiervoor enorm, z omdat ik mijn vrouw geen minuut heb hoeven te verliezen.

Tevreden

Elk verzoek, vraag, snel en correct afgehandeld. Medewerkers verdienen een pluim. Facturering is voor verbetering vatbaar.

Goede service, vriendelijk

Prettige ervaring. Zowel direct na het overlijden, tijdens de voorbereidingen van de uitvaart en tijdens de uitvaart. Vriendelijk, makkelijk bereikbaar.

fijne uitvaart begeleiding die luistert naar de wensen.

Binnen de grenzen van de corona maatregelen is de uitvaart goed verzorgd geweest. Monuta heeft ook bij de last minute veranderingen goed mee gedacht en ons geholpen.

Goed verzorgd en duidelijk besproken

we kregen overal direkt antwoord als we vragen hadden. De crematie en begrafenis verliep naar wens. We kregen goede reacties over de crematie alsmede over de begrafenis 4 dagen later

Professionele aanpak en meelevende medewerkers.

Zeer fijne begeleiding in een moeilijke tijd. Echt ontzorgend.

Tevreden raad ik aan.

Bedankt. Van mijn kant, tevredenheid. Duidelijke informatie

Ondanks de coronamaatregelen was alles precies zo geregeld zoals wij wilden

Vanaf melden overlijden tot na de crematie alles uitstekend verzorgd de begeleiding en het contact ben ik zeer tevreden en zeker in deze tijd met corona ook de verzorging van de overledene was uitstekend ze hebben ons alles uitgelegd en voor de verzorging werd toestemming gevraagd of ze bepaalde dingen mochten doen Ook de afscheidsdienst zijn we zeer tevreden over

Een geweldige dag met een gouden randje.

Aan medewerkers van Monuta, Ik wil jullie bedanken voor de inzet van een prachtige, mooie uitvaart die plaats vond op 26 februari jl. We denken aan vooral de (kleine) dingen waarin jullie je onderscheiden. Hoe mooi is het om in een sfeervol verlichte kamer afscheid te kunnen nemen die mooi was aangekleed met bloemen vergezeld met een kaartje. Hoe fijn is het als er dubbele vragen gesteld worden(omdat we de kluts een beetje kwijt waren) er in alle vriendelijkheid en geduld opnieuw uitleg volgt. Hoe mooi is het als opgemerkt wordt dat personeel van Monuta zich stijlvol, ceremonieel en verzorgd presenteert. Hoe mooi is het dat de muziek die gekozen is met een persoonlijke link wordt ingeleid. Hoe mooi is het om in een fotorapportage het familieleven te zien van vroegere tijden waarbij inbreng van familie mogelijk was. Hoe mooi is het om een achternichtje met een blij gezicht te zien met een knuffeltje in haar armen en dan vervolgens meldt dat ze Francientje bij zich heeft. Hoe mooi is het als je na de uitvaart naast een achternichtje zit in de auto, op weg bent naar de laatste rustplaats, ze met trots een lees(werkboek) uit haar tas haalt en het boek laat zien en erover vertelt. Ze wijst op het witte armbandje dat ze draagt. Hoe mooi is het als de jongste kinderen mee kunnen helpen en bij de ingang van de poort al wachtend nog eens op het kaartje lezen voor welke zus en / of broer van Francine de fles is met de roos erin. Hoe mooi is het om te horen hoe een collega antwoord geeft op een vraag van een achterneefje die vragen stelt over de mechaniek van het (rol)systeem in de uitvaartauto. Het is mooi om een prachtig geleid leven door onze zus zo af te sluiten.

Ontzorgend en inlevend

Alle wensen worden meegenomen en zoveel mogelijk persoonlijk gemaakt. Meedenken, goed luisteren en goed advies.

Over Monuta Uitvaart