Perfecte service en dienstverlening.

Mijn ervaring met Monuta is zeer goed, de service, bereikbaarheid en de dienstverlening in de brede zin is perfect geregeld. De Monuta medewerkers gaan met respect om met de overledene en zijn zeer behulpzaam en gastvrij.

Van A tot Z goed geregeld. Geen op of aanmerkingen.

Betrokken en kundig .

Monuta heeft al driemaal een uitvaart voor mij verzorgd, telkens naar volle tevredenheid. De medewerkers van Monuta zijn kundig, vriendelijk, discreet en beschikken over meer dan voldoende inlevingsvermogen. De verstrekte informatie is helder en de geboden nazorgmogelijkheden bieden houvast. Monuta neemt een belangrijk stuk uit handen en dit voelt heel fijn.

het kon niet beter

In het begin heb ik al verschillende punten aangehaald, ik kan allen maar zeggen het was super, ik heb andere uitvaarten meegemaakt, die niet super waren.

De uitvaart van mij lieve schat was heel goed

De mensen van Uitvaart hebben mijn lieve vrouw zoo mooi verzorgt. Was net of ze sliep dank je wel.

Tevreden en ruime persoonlijke aandacht

Ondanks de verdrietige periode hebben wij veel steun ervaren een goede begeleiding. Ook dat we bij elk onderdeel persoonlijk betrokken werden heeft ons enorm gesterkt. Van begin tot einde verliep alles vlekkeloos en naar wens.

Goed geregeld

Alles goed geregeld

Vriendelijk en respectvol

Zeer goede en fijne begeleiding. Veel aandacht voor nabestaanden.

Alles in één hand

De medewerker van Monuta heeft ons vriendelijk, vakkundig, communicatief zeer duidelijk door het gehele proces van de uitvaart bijgestaan. Door zijn ervaring als medewerker van zowel crematorium alsook de begeleiding met de uitvaart, is alles wat ook maar van belang was besproken. Onze toespraak voor de overledene is door de medewerker op een mooie manier aangevuld én voorgedragen. Er was niets aan het toeval overgelaten en wij hebben na afloop van de plechtigheid van diverse mensen te horen gekregen hoe mooi de uitvaart was geregeld (ookal klinkt mooi in deze dubbel). Kortom : chapeau!

Was goed

Uitstekende uitvaartverzorging

Het contact met de Monuta verliep uitstekend. Omdat wij als nabestaanden niet in de buurt wonen, was het heel fijn dat alles door Monuta tot in de puntjes geregeld werd.

Uitstekend begeleid

Deskundige en warme begeleider. Rene Willems heeft ons geweldig door dit moeilijke proces geholpen.

Uitstekende dienstverlening die we iedereen kunnen aanbevelen

Ondanks ons verdriet zijn we op een heel fijne, flexibele (veel ruimte voor eigen vormgeving en inbreng) en empatische manier begeleid tijdens alle facetten die met de uitvaart van onze vader te maken hadden. Zowel uitvaartbegeleider als woorddienstbegeleider hebben uitgebreid de tijd genomen om alles goed door te spreken, ze waren zeer empatisch en helder over de mogelijkheden en de dienstverlening. Daarnaast hebben ze zich tot het uiterste ingespannen om alles zo goed mogelijk voor ons te regelen en te laten verlopen. Ook waren ze voortdurend beschikbaar voor afstemming en het beantwoorden van vragen. Er werd actief meegedacht over oplossingen voor door ons aangedragen zaken. Daar zijn wij hen buitengewoon dankbaar voor. Als familie kunnen we eigenlijk alleen maar heel positief zijn over de grote mate van professionaliteit waarmee Monuta dit heeft aangepakt. Nogmaals heel veel dank daarvoor!

Gewoon fijn

Ik had mijn bedenkingen over zo’n grote organisatie. Bang dat het “lopende band” werk zou zijn. Wat hebben wij ons vergist. Dit kwam door de begeleiding van Tom Mulder. Professioneel maar absoluut persoonlijk. Alles goed geregeld, geen moment van onrust of zorgen. Het voelde vertrouwd en gemakkelijk. Tom is betrokken en je merkt zijn passie voor het vak. Een fijn mens om erbij te hebben. Dank je wel Tom.

Tot in de puntjes verzorgd

We zijn heel tevreden over de totale begeleiding en zorg !!!

Veel uit handen genomen en goed geregeld

Goede begeleiding, advies en prettige medewerkers met nette nazorg.

Heel goed ondersteund, en meegeleefd.

Heel goede ondersteuning met het juiste advies, en een ongekende ontlasting in de periode van overlijden van familie.

Alles perfect geregeld.

Na de melding aan Monuta, dat onze vader overleden was heeft dhr. Tom Mulder contact met ons opgenomen en hebben wij een afspraak gemaakt om alles te regelen. Het gesprek met dhr. Mulder over de afhandeling van de uitvaart is tot in het kleinste detail besproken en is hij ook nagekomen. Hij communiceerde continue met ons over de rouwkaart, bidprentje wat geregeld was en wat hij nog zou gaan doen etc.. Alle zorgen die men zich toch vooraf maakt waren snel verdwenen tijdens het gesprek en hadden wij alle vertrouwen in, dat alles goed zou komen. Wat ook achteraf het geval was. Met vriendelijke groeten, MB

Warme en betrokken begeleiding

Vanaf het moment van doorgeven van overlijden tot afsluiten dienstverlening is er sprake geweest van een professionele, warme en zeer betrokken begeleiding. Dit heeft ons als familie heel goed gedaan.

Hier en daar wat opmerkingen

Nog veel zelf moeten regelen. Maar is goed gekomen.

uitstekend

Monuta heeft de crematie van mijn vrouw uitstekend geregeld. Helemaal naar de wensen zo als wij die vastgelegd hebben. Het contact voor, tijdens en na de crematie was warm en heel empatisch. Maar ook heel duidelijk.

Perfect alles geregeld

Alles goed geregeld

Afscheid en alles daar om heen erg goed geregeld!

Het afscheid en alles daaromheen erg goed begeleid door de uitvaart verzorger Rene Willems en de Humanistische spreekster. Mijn broers zus en ik hebben de communicatie met beide als heel prettig ervaren. Gewoon heel goed!

Empathische betrokkenheid!

Monuta denkt mee, neemt werk uit handen en stelt de overledene en diens nabestaanden centraal. Geen vraag is te veel!

Over Monuta Uitvaart