Respectvolle uitvaartverzorging

De uitvaart van mijn zoon is respectvol verzorgd. De dienstverlening door Monuta hebben we als waardig ervaren

Fijne persoonlijke ondersteuning

Contact met Monuta was persoonlijk en heel prettig. Uitvaartverzorgster gaf nuttige adviezen, was goed bereikbaar. Alles is naar wens verlopen.

Gewoon correct netjes en deskundig

Er werdt in stijl en klasse gehandeld correct ,en subliem ,ook vond ik dat de pers wensen of dingen die wij vergaten netjes ter berde werden gebracht ,duidelijke communicatie ,en nette correcte afwikkelen van de totale uitvaart ,kortom sjappo

Positieve ervaring

Ik heb de begeleiding van Suzanne als ontzettend prettig ervaren, zij wel open en eerlijk tijdens het gehele proces

Suzanne was onze uitvaartbegeleidster. Erg vriendelijk, meedenkend en duidelijk en goed bereikbaar bij vragen. Alles tiptop geregeld, geen vervelende verrassingen achteraf met iets wat toch niet verzekerd zou zijn. Uit zichzelf al compensatie aanbieden voor diensten die we niet gebruikten uit het pakket. Al met al zijn we echt ontzorgd en goed geinformeerd.

Goed gedaan

Alles voor , tijdens en na de begravenis uitstekend geregelt.

Uitstekende professionele begeleiding op een persoonlijke manier

Prettig, persoonlijk en professioneel

Warm en begripvol

Alles op ons tempo en met onze volledige inbreng, er werd met ons meegedacht en het contact verliep snel en fijn via mail en app. Fijne gesprekken en duidelijk antwoord op de vragen. Alle uitleg was helder en goed te begrijpen.

Betrouwbaar en betrokken

Veel steun gehad en altijd berijdbaar.

heldere afspraken, advies gevraagd en ongevraagd

2 jaar geleden uitvaart van mijn vader gedaan met Hans Aalberts naar volle tevredenheid. Met name steun en begeleiding van Hans Perfect. Nu voor mijn moeder weer hetzelfde scenario gebruikt wederom naar volle tevredenheid. Perfect

De uitvaart was zeer slecht geregeld

Volgende keer regelen we het zeker op een hele andere manier

Geachte klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de uitvaart. Inmiddels heeft onze uitvaartverzorger contact met u gehad. U heeft toegelicht dat het met name aan de bediening van een externe locatie lag. Wij nemen uw uiting van ontevredenheid serieus en zullen dit dan ook met de externe locatie bespreken zodat het in de toekomst niet meer voorkomt. Afdeling Klanttevredenheid Monuta

alles verlopen zoals afgesproken

meer aandacht aan de factuur besteden

Ondanks onverwachte situatie werd alles prima opgepakt en opgelost !

Onze ervaring met Monuta was prima. De uitvaartleider was duidelijk, zeer helpend en begeleide ons in hoe wij alles wilde. Op de dag van de uitvaart ontstond een situatie waardoor de kist niet vanuit het appartement naar beneden kon worden gebracht. Door oplossingsgericht en snel handelen van de uitvaartleider konden we redelijk snel naar beneden. Tijdens de rit naar het crematorium belde hij nog om te zeggen dat we ons geen zorgen hoefden te maken en dat we de dienst gewoon zoals gepland konden houden. Wij hebben die dag ondanks de omstandigheden, een warm en liefdevolle afscheidsdienst kunnen houden !

Ik werd goed te woord gestaan, kon elk moment van de dag bellen met vragen. Oftewel ben zeer tevreden. De herdenkingsdienst was uitstekend geregeld.

er werd veel begrip getoon voor de bijzonder situatie.

De uitvaart werd receptvol en volgens de begroting uitgevoerd.

Betrokken

Vanaf het moment dat Hans van monuta binnenkwam voelde het goed. Hij nam uitgebreid de tijd voor mijn vader, zodat hij rustig zijn verhaal kwijt kon. Hielp ons met tips wanneer we het zelf even niet wisten. Het contact was heel goed en mede door onze uitvaartverzorger kunnen we terugkijken op een mooie dienst.

Over Monuta Uitvaart