Laden reviews...
Laden reviews...
10 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consequent de meelevende en persoonlijke zorg van het team. Ze waarderen duidelijk contact en een respectvolle, waardige uitvaart. De dienstverlening werd als goed georganiseerd en ondersteunend gedurende het hele proces ervaren. Samengevat voelen families zich gerustgesteld en zeker van de gemaakte regelingen.
Na het melden van het overlijden van vrouw werd de boel in gang gezet en kwam de uitvaartverzorger bij mij thuis, alles werd keurig netjes en zeer gevoelvol en medelevend uitgevoerd ook de dag van crematie was zeer plechtig en warm, graag wil ik Jessie de Roo en Jet Hoeijenbosch bedanken voor de warme woorden die voor mij als zeer warm overkwamen
Beveelt aan
2 March 2026
Wim Knublauch
Hoogeveen
De condoleance van mijn vader was zeer goed verzorgd. Van het persoonlijk contact met de uitvaartverzorger tot de condoleance zelf was alles tot in de puntjes goed verzorgd. Chapeau naar jullie allen!
Beveelt aan
21 December 2025
Mark
Klazienaveen
Geweldige dienstverlening
Beveelt aan
4 December 2025
Henk
Coevorden
vriendelijke mensen en behulpzaam
Beveelt aan
21 November 2025
Jaap
MUSSELKANAAL
Van begin tot het eind zeer goed geregeld
Beveelt aan
4 November 2025
Ina Veenker
MUSSELKANAAL
Helaas in sept 2 lieve dierbare moeten weg brengen . Maar bij beide uitvaarten zeer fijne uitvaartleiders gehad.
Beveelt aan
4 November 2025
Jacquelien Buining
Nieuw-Buinen
Uitvaartverzorger Dorothé kwam en het voelde gelijk heel goed. Ze legde alles heel rustig uit en luisterde ook goed naar ons. Alles rondom de uitvaart en vooral ook de eerste dagen na het overlijden werden zorgvuldig besproken. Ook met vragen konden we altijd bellen of appen. Al met al een zeer goed gevoel aan alles overgehouden.
Beveelt aan
2 October 2025
Ria
2e Exloërmond
Fijn personeel, zowel tijdens de verzorging, de controles en de begeleiding van de uitvaartverzorger. Er is echt geluisterd naar onze wensen, waardoor het een waardevol afscheid is geworden van onze moeder. We kijken hier met een goed gevoel op terug.
Beveelt aan
2 October 2025
Rik
Tweede Exloërmond
Vanaf het eerste contact hadden wij het gevoel dat de uitvaart in de beste handen was. Een jonge uitvaartverzorger die ieder moment alles haarfijn aanvoelde en met respect voor een ieder alles tot het laatste moment volledig onder controle had. Ook in het uitvaartcentrum en in het crematorium heel fijne medewerkers van Monuta, met wederom alle aandacht en alles in beeld hebbende. Chapeau!!
Beveelt aan
15 September 2025
Arnold
Emmen
Het was super geregeld
Beveelt aan
1 August 2025
Jaantje wolters
Emmen
Alles was prettig en begripvol geregeld. Al bij de eerste melding, was het een fijn gesprek. 's Avonds kwam de uitvaartbegeleidster al en gaf op een rustige manier veel info, maar ook troost Ook de dagen erna kwam ze een paar keer langs, dacht mee en was altijd bereikbaar voor mijn vragen Op de dag zelf gaf ze veel steun en vertelde een prachtig verhaal over mijn man. De uitvaart was geweldig geregeld en voelde - voor zover mogelijk - relaxed Fijn dat er zoveel hulp was in deze moeilijke week!
Beveelt aan
16 June 2025
Ina de Vos
Emmen
Uitvaartverzorger Ronald Schoonderwal heeft de veteranenuitvaart (met beperkte militaire eer) van mijn lieve vader met een zeer warm en persoonlijke touch prachtig en waardig vorm gegeven. Betrokken, geïnteresseerd en vol empathie heeft hij, alle afspraken punctueel en meedenkend nagekomen, de familie door deze enerverende dagen heen geloodst. Het klinkt raar, maar ik heb nog nooit zo’n prachtig indrukwekkende en warme uitvaart meegemaakt als die van mijn vader. Namens mij, mijn familie en (wijlen) mijn lieve vader, Ronald bedankt!
Beveelt aan
12 February 2025
Ralph
Houten
Na het overlijden van mijn moeder in contact gekomen met monuta. Alles heel duidelijk uitgelegd en werd goed geluisterd naar onze wensen . Heel goed en leuk contact gehad met onze uitvaartverzorgster.
Beveelt aan
13 January 2025
Annet
Vlaardingen
Professioneel en waardig
Beveelt aan
17 December 2024
Henk Bouwman
Schoonoord
Het gesprek met de uitvaartverzorger verliep uitstekend, vol medegevoel.
Beveelt aan
29 November 2024
Wim
Hoogeveen
Bij ons was Ronald die ons heel goed..vriendelijk en duidelijk heeft bij gestaan om alles tot een mooi uitvaart te brengen zoals wij het graag wilden. Niets was een probleem en alle tijd werd voor je genomen. Heel fijn. Bedankt
Beveelt aan
19 November 2024
Wilma schmitz
Ter Apelkanaal
Ik ben heel goed te spreken over de gehele service en kwaliteit van de medewerkers van monuta
Beveelt aan
18 November 2024
Johan
Emmercompascuum
Ik heb het buitengewoon prettig gevonden om met de uitvaartbegeleidster de begrafenis te rebelen.
Beveelt aan
3 October 2024
Reind
Emmen
Alle wensen zijn omgezet in een mooie dienst zoals wij hem voor ogen hadden. Fijn dat de uitvaartverzorgers luisteren meedenken en steun bieden waar nodig!! Maar ook alle andere medewerkers hebben er voor gezorgd dat wij kunnen terug kijken op een waardevolle dienst en herinnering voor onze kids.
Beveelt aan
15 July 2024
Saskia Ebbers
Bellingwolde
Wij hebben als gezin een erg goed gevoel over hoe het allemaal is verlopen. De uitvaartverzorger heeft ons met raad en daad bijgestaan en het naar onze wens uitgevoerd. Wij kijken terug op een goede en fijne afsluiting van ons gehele proces. De uitvaartverzorger heeft hier in ons hele proces erg positief aan bijgedragen. Dank daarvoor.
Beveelt aan
17 May 2024
Jan Hendrik Scheve
Emmen
Mede door de liefdevolle en goede verzorging konden wij mijn vader thuis opgebaard houden. De begeleiding voor, tijdens en na de uitvaart helpt ons om te gaan met het gemis van mijn lieve vader. Wij kunnen hier heel goed op terugkijken. Mijn vader zou hier trots op geweest zijn.
Beveelt aan
20 March 2024
Jacquelette
Zwolle
alles goed geregeld, geen gedram, word goed tijd aan de nabestaanden verleend, ook na die tijd
Beveelt aan
5 March 2024
Ah
Emmer-Compascuum
Wij zij zeer tevreden hoe alles is verlopen.
Beveelt aan
15 February 2024
Harmien Joling
Emmen
Erg klant vriendelijk, denkt mee met wensen klant en geeft goede adviezen wat wel en niet kan .
Beveelt aan
17 January 2024
Ronald
Klijndijk
Liefdevol en respectvol. Snelle beantwoording van evt vragen. Meedenken, maar ook de ruimte laten voor eigen inbreng. Ontzorgend.
Beveelt aan
27 November 2023
Elly
Hardenberg
Weerdingerstraat 201
7822BK Emmen
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven