geweldige steun bij overlijden echtgenote

de uitvaartbegeleiding en ook de aandacht daarna was hartverwarmend. Dorothee bedankt

We werden ontzorgd in een voor ons verdrietige en hectische tijd, dat gaf ons ons rust.

Monuta neemt snel en vakkundig een groot gedeelte van de taken over. Dat is erg fijn wanneer je hoofd nog helemaal niet staat naar concreet nadenken. Maar er moet in korte tijd wel heel veel geregeld worden. We zijn heel goed geholpen en bijgestaan in deze moeilijke tijd. De uitvaart is goed en waardig verlopen zoals ook de overledene het graag wilde.

Was een professionele service en volgens wens

Een goede begeleiding

Meedenkend, vriendelijk en meelevend

Prima ervaring met Monuta. Dit is de 3e ervaring met Monuta En ook dit keer prima verzorgt door Brian Klomstra. Bijzonder aardig en lief en zeer meedenkend. Zou hem ook zeer zeker aanraden bij vrienden& familie

Gewoon geweldig

Goede verzorgers en heel vriendelijk alles was goed geregeld en daar gaat het om

Ik wil Brian bedanken voor alle steun die jij mijn kinderen hebt gegeven tijdens het overlijden van hun vader. Ik als moeder ben jou heel dankbaar dat jij er voor ze was

Begeleiding in een woord geweldig, zeer meelevende medewerkers

Van begin tot eind geweldig begeleid. Medewerkster neemt alle tijd voor ons en bespreekt alles duidelijk.

Geweldige begeleiding!!

Zeer goede begeleiding tijdens het regelen van de uitvaart. Alleen maar positieve reacties. Top geregeld door Brian.

Heel tevreden

Professionele begeleiding voor ons in een periode waarin de emotie overheerste.

Het geeft rust in een roerige periode te weten dat er een professionele partij is die het overzicht heeft wat en in welke volgorde er allemaal moet gebeuren bij een overlijden.. Zelf zit je vooral in een situatie, waarbij de emotie overheerst en het is erg waardevol dat er in ons geval Monuta was die het aanspreekpunt was in vrijwel alle voorbij komende aspekten die dan voorbij komen. En zonder deze specifieke kennis kan er gemakkelijk iets aan de aandacht ontsnappen, of het nu betreft : het tijdspad wanneer moet wat gebeuren , dan wel meer specifiek, varierend van bv van welke tekst op de kaarten ,de indeling van de dankdienst tot en met de inplanning van het kerkhof en alle vele zaken die hier nog tussendoor spelen. Nogmaals het is voor ons heel waardevol gebleken dat Monuta in deze periode als een soort van rode draad heeft gefungeerd in dit emotionele traject, waarin je zelf niet altijd tijdig alles kunt overzien.

Goed verzorgd

Had niet anders gewild denk ik

Erg klantvriendelijk, meedenkende en gekwalificeerde personeel

Alles ging heel gemoedelijk. Werd in gezamenlijkheid overlegd en meegedacht wat er mogelijk en passend was binnen de coronamaatregelen. Ook werd alles netjes geregeld, goed verzorgt en was er een duidelijke en open communicatie.

zeer prettig en zorgvuldig en meedenkend

openstaand voor eigen ideen en daarin ook actief meedenken en uitvoeren ,goed aanvoelen wat we wilde, Afspraken ook goed uitvoeren en ook nakomen. Zeer prettige samenwerking!

alles goed geregeld

zeer begripvolle mensen aardig vriendelijk ze luisteren goed naar jou wensen en voldoen daar aan. ook krijg je de sleutel zodat je ten alle tijden naar uw naaste kan zijn.je hoeft verder niets te regelen alles wordt voor jou gedaan. ik zou iedereen monuta aanraden.

Weerdingerstraat 201

7822BK Emmen