Goed verzorgd

Lieve mensen

Zeer gepassioneerde uitvaartverzorger gehad

Onze uitvaartverzorger heeft ons zeer goed begeleid, heeft eigenlijk al onze wensen uitgevoerd. Was zeer betrokken.

Uitmuntend

In 1 woord geweldig

Goede ervaring met het afscheid van mijn vrouw.

Alles was naar wens geregeld.

Goed geregeld en aan de wensen voldaan.

We kunnen met een goed gevoel terugkijken op de uitvaart.

Zeer goed en zeker aan te bevelen

Zeer beleefd en respectvol personeel Nemen de tijd en zijn niet opdringerig Zeer tevreden over de begeleiding tijdens en na het gebeuren

Alles heel goed geregeld

De medewerkers hebben ons ontzorgt en alles heel goed geregeld

Het gevoel geven dat tijd in ondersteuning geen rol speelt

Betrokken, rekening houdend met de wensen en deze begeleiden, waardoor je in die zo verdrietige periode wordt ontlast.

Goeie duidelijke overleg want klant wil.

Mijn ervaring kan ik niet vergelijken omdat we maar 1 uitvaartverzekeringmaatschapij hebben.

Is goed verzorgt de uitvaart

prima verzorgt de uitvaart

Voor zover dat kan was het een prachtig afscheid.

De gedrevenheid voor zijn vak heeft Ronald bij ons bewezen. Hij regelde echt alles! Hij was er voor mij en de kinderen, luisterde echt naar ons, en werkte thuis al onze wensen uit. En alles verliep zo fijn, zo respectvol! Dat geeft troost in zo een vreselijk verdrietige tijd.

Persoonlijke en professionele uitvaartbegeleiding

Dankzij de uitstekende uitvaartbegeleiding en -verzorging door Dhr. Klompstra en zijn collega’s (Monuta Emmen) van begin tot einde kunnen wij terugkijken op een mooi en passend afscheid.

Vriendelijk en zeer behulpzaam.

Het was een mooie crematie. Goed begeleid.

Zeer tevreden over Brian Klompstra. Hij heeft ons heel goed begeleid.

heel goed

Goede begeleiding

Vanaf de opbaring tot en met de uitvaart, zeer tevreden !!

Zelf nog nooit een uitvaart geregeld, maar met de hulp van Brian Klompstra zijn we zeer tevreden.

Een hele goede begeleiding met het geheel rondom het overlijden van mijn moeder.

Nadat mijn moeder was overleden nam ik contact op met Monuta. De telefoniste was begaan en stelde alles in werk. Zo kwamen er 2 dames om mijn moeder te wassen en te kleden en ze betrokken mij er geheel bij. Of ik bepaalde dingen wilde doen. Bij wat ik aangaf stonden ze open voor mijn mening( vraagstelling). En nadat mijn moeder klaar was mocht ik de deur van de auto dicht doen, zodat ze mijn moeder naar de rouwkamer konden brengen. Nadat ik net thuis was belde de uitvaartbegeleider en was er een uur later. Hoe hij ons bijgestaan heeft en de dingen die hij voor de uitvaart, het regelen van de uitvaart in de kerk en in het crematorium was in 1 woord geweldig. Wat hebben wij een warme gevoelens hieraan over gehouden. De begeleiding wat we moesten doen etc., wij hoefden ons nergens druk om te maken. Hij heeft alles perfect geregeld. En keurig verzorgd. Zou dit weer op ons pad komen, zou ik heel graag dezelfde man weer bij ons willen hebben. Zoals hij het gedaan heeft hebben wij hem in ons hart gesloten. Ook tijdens het rouwen kijken we hier met tevreden gevoelens op terug.

Alles goed geregelt

Alles was naar wens

Super fijn personeel

Als je het even moeilijk had stonden ze voor je klaar ze zijn duidelijk in het vertellen wat hierna komt en wat we gaan doen wij hadden dorothee en had me geen betere kunnen voorstellen we zijn inmiddels 11 weken verder en nog kunnen we voor vragen bij haar terecht

Gaan zo respectvol met alles om.

Ze zijn zo respectvol, zo fijn.

Bescheiden als het kon, groots als het moest.

Zeer goed begeleid door Dorothée Hoeksema. Voorafgaand aan het overlijden van mijn echtgenote heeft Dorothée zich voorbeeldig ingeleefd in de wensen van mijn echtgenote. Zij heeft geadviseerd, gesteund en geïnitieerd. Mede door haar persoonlijk inlevingsvermogen heeft zij gezorgd voor een perfect verlopen plechtigheid. Ook na de crematie heeft zij van haar betrokkenheid blijk gegeven, juist door ook aandacht en zorg te geven aan de ogenschijnlijk "kleine" bijzaken, die achteraf van erg grote waarde bleken te zijn. Dorothée BEDANKT!

Goede begeleiding

Goed begeleid

Heel erg respect vol

Alles is naar wens verlopen mijn complimenten

Vriendelijk, meedenkend, zeer betrokken, geduldig en top begeleiding!

Wij hebben dankzij Monuta een afscheid kunnen geven voor onze dochter waar wij met een goed en warm gevoel op terug kunnen kijken. Er was meer mogelijk dan wij hadden kunnen hopen, denken in oplossingen en gaan voor een onvergetelijke afscheid. Top team!

geweldige steun bij overlijden echtgenote

de uitvaartbegeleiding en ook de aandacht daarna was hartverwarmend. Dorothee bedankt

Weerdingerstraat 201 7822BK Emmen

Over Monuta Uitvaart