Goedemorgen voor overledene en nabestaanden.

Onze moeder zag er prachtig uit. De Werknemer van Monuta kon precies aanvoelen wat wij nodig waren, zakelijk en emotioneel.

Erg tevreden

Over de gang van zaken. Goede bege

Heel goed geregelt!

Hele fijne mensen en super goed geregelt

Alle lof voor Natasja Smolders. Een vrouw met passie voor haar vak. Ze was er 24/7 voor ons en heeft alles tot in de puntjes geregeld. Het vervoer naar Noord-Brabant was geen probleem..alles werd daar perfect overgenomen door collega al daar. Tot die tijd werd alles keurig verzorgd en werden afspraken nagekomen.

We kijken met een dankbaar gevoel terug op de uitvaart

Na het verlies van plotselinge verlies van onze vader waren we gelukkig in de gelegenheid om voor de uitvaart zoveel als we behoefte hadden naar hem toe te kunnen dmv de 24uurs kamer. De tijd die we kregen tezamen met het afscheid en de dienst bij Monuta zelf ipv in het crematorium maakten het zoveel meer persoonlijk en passend bij onze vader. Het verdriet is er niet minder om, maar dit maakt het wel dat we hier met een ontzettend goed gevoel op kunnen terug kijken.

Geweldig als ik het zo mag uitdrukken

Vanaf het melden van overlijden tot na de uitvaart, heel warm, vriendelijk, gemoedelijk,

De uitvaart was volledig zoals onze tante dit heeft gewild.

Alle wensen zijn bespreekbaar. Goed advies van de uitvaart verzorgster gehad zij kwam met fijne tips over de evt mogelijkheden.

Uitvaart was uitstekend geregeld

De mensen van Monuta zijn zeer deskundig en hebben mij goed door de moeilijke periode geholpen, dit heeft mij erg gesteund en zorgen weggenomen, dank jullie wel hiervoor.

Betrokkenheid en zorg waren beter dan ik had verwacht.

Een verdrietige maar zeer positieve ervaring.

Fijne begeleiding en passend bij ons gezin

positief

Fijne mensen en meelevend!

Goed ontvangen en geholpen tevens voor en na de uitvaart.

Wij zijn overal goed mee geholpen en als er wat was konden wij altijd bellen

We zijn goed begeleid en kregen het gevoel dat ook de mensen van monuta met ons mee leefden.

Persoonlijk contact en men neemt de tijd. Geen gehaast gevoel zoals bij sommige uitvaartverenigingen, dat alles om geld en provisie draait. Men neemt als men dat wil alles uit handen zodat men zich kan focussen op het rouwproces.

het was goed

kan niet beter

Gewoon perfect

Ondanks dat het best wel een commerciële gebeuren is doet Monuta en de uitvaart verzorgers extreem hun best om het leed te verzachten (meer kun je er niet aan doen, het blijft de werkelijkheid)

Begrip en passie voor hun werk

Ik heb super goede ervaring met onze uitvaartbegeleider Brian. Hij had geduld, begrip en passie voor zijn werk, waardoor de uitvaart van mijn moeder zo goed is gegaan. Tevens werd er gelet op de kleine details, waar je in je verdriet snel vergeet en overheen kijkt. Welke vraag je ook stelde het was niks teveel. Zeker aan te bevelen voor een mooie uitvaart.

Wensen werden werkelijkheid

De uitvaartverzorger heeft voor ons wonderen verricht. Een wens waarvan wij dachten dat het nooit ging gebeuren is toch mogelijk geworden. Mijn schoonmoeder wilde graag bij haar man zijn op het kerkhof en dat kon normaal gesproken niet. Door inzet van de uitvaartverzorger is schoonvader herbegraven en zijn die 2 weer herenigd. Wij zijn de uitvaartverzorger eeuwig dankbaar.

Goed en duidelijk

Goed geregeld en duidelijk

Na het overlijden van mijn zus, zijn wij uitstekend begeleid door de uitvaartverzorger van Monuta. Voor en tijdens de uitvaart hebben wij als familie zeer gewaardeerd dat de uitvaartverzorger heel goed met ons heeft meegedacht en dat dit tot een bijzondere afscheid van mijn zus heeft geleid. Wij hadden gekozen voor een informele bijeenkomst waarin wij het leven van mijn 87jarige zus hebben gevierd en hierin herkenden wij hoe mijn zus was en hoe zij dit gewild zou hebben. Onze dank en waardering gaat dan ook uit naar de uitvaartverzorger (mw. D.H.) die dit voor mijn zus heeft gedaan.

toch wel tevreden over de gehele uitvaart.

Ik dacht dat ik voldoende duidelijk ben geweest met de vraag stelling van Monuta.

Liefde vol en betrokken.

Uitstekend.

Goed overleg

De uitvaartverzorger, Brian, en ceremoniespreker, Roelinus, reageerden snel. Alles gebeurde in goed overleg. Zodra wij wisten wat we wilden en we het doorgegeven hadden werd het snel verzorgt. Alles werd goed en rustig uitgelegd. We hadden de tijd om over beslissingen na te denken. Ook werd er verteld wat mogelijke gevolgen van bepaalde beslissingen zouden zijn. Iedereen met wie we contact hebben gehad was erg rustig, geduldig, eerlijk en gaven ons de ruimte om aan te geven wat wij (niet) wilden. We beschikten over een 24-uurs rouwkamer. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Hierdoor waren wij in staat om op elk moment van de dag voor de uitvaart bij onze vader langs te gaan. De rouwkamer en het uitvaartcentrum waren mooi en rustig ingericht. Het was er rustig en we voelden ons niet onder druk gezet omdat we op tijd weg moesten. De rouwkamer beschikte ook over een zithoek, waardoor we in staat waren om langer bij onze vader te blijven. Ook was er een zithoek buiten de rouwkamer, zodat je daar even tot rust kon komen. We zijn blij met de beslissingen die we in overleg met Brian hebben gemaakt. Hierdoor is de dienst in zijn geheel erg goed verlopen op een mooie locatie.

Erg persoonlijk.

Goed geholpen met alle vragen omtrent de uitvaart en goede adviezen gekregen.

Correct, zorgzaam en deskundig

De lichaamsverzorgers waren er snel (op zondagochtend) en regelden een adequate verzorging van het lichaam, een respectvolle uittocht uit het huis en een nette opbaring bij Monuta, met veel zorg en aandacht voor de nabestaanden. Het gesprek over de voorbereiding van de uitvaart, de kaarten, de bloemen, de organisatie, de plaats en de kosten verliep vlot en plezierig. Over de uitvaartdienst in de geschikte, intieme ruimte bij Monuta, inclusief opvang en nazit, waren we erg tevreden.

Over Monuta Uitvaart