Wij zijn enorm goed bijgestaan en geholpen door Monuta na het overlijden van mijn lieve vader

Mede door de liefdevolle en goede verzorging konden wij mijn vader thuis opgebaard houden. De begeleiding voor, tijdens en na de uitvaart helpt ons om te gaan met het gemis van mijn lieve vader. Wij kunnen hier heel goed op terugkijken. Mijn vader zou hier trots op geweest zijn.

gewoon in den top geregeld

alles goed geregeld, geen gedram, word goed tijd aan de nabestaanden verleend, ook na die tijd

Wij zij zeer tevreden hoe alles is verlopen.

Meelevend en luistert naar klant wensen

Erg klant vriendelijk, denkt mee met wensen klant en geeft goede adviezen wat wel en niet kan .

Liefdevol en respectvol

Liefdevol en respectvol. Snelle beantwoording van evt vragen. Meedenken, maar ook de ruimte laten voor eigen inbreng. Ontzorgend.

Top geregeld.

Wij hadden een fantastische uitvaartbegeleidster en daar staat of valt een goede uitvaart mee.

Een hele mooie uitvaart

De uitvaart van mijn vrouw heeft bij mij een heel fijn gevoel achtergelaten. Mijn wensen en die van mijn vrouw zijn nauwkeurig opgevolgd. Het contact met uitvaartleider en spreekster heb ik heel positief ervaren. Ik kijk terug op een hele fijne uitvaart waarbij de aandacht voor mij en de kinderen helemaal geweldig was.

Goed geregeld

Goed geregeld

Super goed

Staan altijd voor je klaar

zin er voor de gehele familie

meedenkend,meelevend vooral de uitvaartverzorgster Natasja, zowel voor als tijdens en na de crematie ,heel veel dank

Hele goede service.

Zijn zeer meelevend en eerlijk.

Professioneel

Goed contact en professionele medewerkers

super

alles wordt volgens wens uitgevoerd de algehele verzorging is super

Fijne ervaring

Goed mee denkend

Respect vol en een fijne begeleiding uitvaart van mijn moeder.

Hebben bij het melden van overlijden tot aan de uitvaart een fijne begeleiding gehad van Natasja! Alles zeer goed geregeld en dat maakt ondanks het verdriet ook een fijn gevoel met het afscheid nemen!

De gehele uitvaart en alles daaromheen zijn uitstekend verlopen!

uitstekend

we werden door de uitvaartverzorger goed geholpen en er was een goed contact

Goede uitvaartverzorging.

We kregen een hele goede begeleiding voor het regelen van een persoonlijke uitvaart. Vriendelijk en medelevend. Ook de verzorging van mijn overleden man was prima. Goed bereikbaar voor al je vragen. Ook een goede nazorg gehad.

Zeer vriendelijke uitvaartverzorgster

Goede verzorging, van alles.

Mijn ervaring was heel goed bij monuta

Deze plek was heel rustige plek en mooie bloemen en boomen en kleine tuin met lekker ruiken en ik denk my zoon was daar heel rust slapen in mooie plek.

Alles goed geregeld

Goede vriendelijke begeleiding

Alles was goed geregeld en er werd goed mee gedacht

Monuta, ontzorgd

In een zer moeilijke tijd, heeft monuta naast mij gestaan, met hulp en adviezen

Alles werd super geregeld

Alles werd aangedragen, van begin tot eind, wat we moesten regelen, dat is heel fijn

Over Monuta Uitvaart