Alles was top geregeld

Wij waren erg tevreden over monuta , aan al onze wensen is voldaan

heel goed

dienstverlrnjng zeer goed

vriendelijk , betrouwbaar en luisteren naar de opdrachtgever

De medewerker van Monuta die wij hadden ontzettend kundig , begaan etc.

Ze helpen je met alles

Onze ervaring met Monuta is heel goed. Ze zochten samen met ons naar hoe het moest gaan zonder opdringerig te zijn. Voor alles is een oplossing en er kan heel veel. Achteraf is het precies gegaan zoals we wilde plechtig en respectvol.

Goed aangevoeld wat wij wilden en zorgvuldig uitgevoerd.

Vanaf het eerste contact was de sfeer, ondanks het verdriet om het verlies, prettig. Rowan voelde goed aan hoe hoe wij er in stonden en het werd rustig en zorgvuldig geregeld; aan alles werd gedacht. Ook was er alle gelegenheid om onze wensen te realiseren. Juist in deze onwezenlijke dagen is het zo belangrijk dat alles goed verloopt.

Met respect en aandacht wordt kundig invulling gegeven aan de uitvaart.

Met respect en aandacht wordt kundig invulling gegeven aan de uitvaart.

Harderwijkerweg 5 6952AB Dieren

Over Monuta Uitvaart