Zeer persoonlijke en betrokken uitleg en uitvoering van de wensen van d overledene.

Prima en fijn geholpen

Zal hier zelf ook gebruik van maken dat zegt genoeg

Professioneel, respectvol en empatisch

Snel contact na overlijden. Ophalen en verzorgen overledene ging respectvol, rekening houdend met de wensen van de nabestaanden. 24 Uurs opbaarkamer is mooi ingericht en heeft voldoende privacy. Uitvaartbegeleider was heel meelevend, respectvol en gaf goede adviezen en professionele begeleiding van de uitvaart. Zeer tevreden.

Goede eerste opvang, prettig gesprek met de uitvaartbegeleider Rowan. Boven verwachting de uitvaart geregeld. Duidelijk qua kosten. Wat mij betreft kan het niet beter.

Goede services

Respectvol en meelevend

Respectvol en meelevend personeel.

Onze ervaring was zeer goed

Perfect geregeld.

Vanaf overlijden tot aan de dienst perfect geregeld door de uitvaartverzorger. Ook de nazorg is zeer netjes en goed geregeld. De uitvaartverzorger heeft veel aandacht voor een mooi afscheid. Een fijn mens die zijn werk vanuit het hart uitvoert!

Alles was prima volgens wens geregeld

Goed contact met de uitvaartverzorger. Hij heeft alles precies zo geregeld als wij wensten. Verder konden we met vragen etc altijd bij hem terecht.

Goede service, vriendelijk, belangstelkend en meedenkend.

Super, in ontspannen sfeer.

Professionele maar ook fijne begeleiding in deze moeilijke tijd

Hele fijne begeleiding met het maken van veel beslissingen is het belangrijk goed te begrijpen wat er allemaal op jet afkomt. Van te voren bedacht maar ook in de parktijk tijdens de uitvaart wordt er door de begeleiding zoveel uit handen genomen.

Zeer goed geregeld

Waardig afscheid zoals het hoort.

uitstekende dienstverlening met de uitvaart

Vanaf het eerste telefoontje, rouwkaart, bloemstukken, rouwwagen, uitvaart tot aan de dankkaartjes toe, zeer goed geregeld.

Geweldig om van iets verdrietig iets moois te maken

Arthur Hoogenkamp een geweldig mooi en lief mens. We zijn echt vrienden geworden.

Zeer prettig

Het afscheid van mijn moeder is precies zo gegaan zoals we hadden gehoopt en zoals ze het zelf zou hebben gewild. Het contact met de begrafenisondernemer Dhr. Roelofs was zeer prettig en duidelijk. Alles was goed geregeld.

Prima geregeld.

Alles is volgens de wensen geregeld. Rowan heeft zo goed geluisterd dat pa zelfs een BMW rouwauto had.

Een zorg minder

Monuta heeft alles voor ons tot op de puntjes de crematie van onze vader verzorgd. Vriendelijk personeel, meedenkend en persoonlijk. Ik kan Monuta iedereen aanraden.

Een warme en persoonlijke betrokkenheid bij de uitvaart.

Betrokkenheid en met veel zorg mijn moeder vanaf het moment van overlijden tot de uitvaart verzorgd. Ook de medewerkers van de verzorging voordat ze in de kist wegging, heel fijn en goed. De uitvaartverzorger erg betrokken en hele goede persoonlijke adviezen. Erg warm en liefdevol.

Zie ingevulde lijst.

Lichtpuntje in donkere tijden

Meedenkend . Helpend en zorgzaam

geweldig

de uitvaart van mijn moeder is precies gegaan zo als zij het wilde. Alles wat ze wilde was mogelijk zelf tot aan de oven.

Prettig contact

We hadden een prettig contact met de uitvaartleider. Hij was goed te bereiken. Duidelijke en heldere begroting, prettig gesprek om de uitvaart vast te leggen.

Kon beter

Gisteren contact gehad met monuta.. het was een fijn gesprek. En ben blij dat we serieus genomen werden. Er is vandaag een prachtige bos bloemen bezorgt als excuus. Vandaar dat ik mijn review ook aan pas. Verder blijft het voor ons een Zeer slechte ervaring helaas.. mede door Ben roelofs.. de beste mevrouw die ik gisteren sprak betreurde de situatie ook en ging er ook werk van maken zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt.

Beste Roy, Wij betreuren het dat u en uw familie dit zo hebben ervaren. Onze excuses hiervoor. Dit is niet wat u van onze dienstverlening mag verwachten. Inmiddels heeft u een e-mail van ons ontvangen omdat wij graag telefonisch met u in contact komen. Mocht u hier prijs op stellen wilt u ons dan laten weten wanneer wij u het beste kunnen bellen en op welk telefoonnummer u te bereiken bent. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Was een zeer moeite uitvaart

Alles was in de puntjes geregeld

Waardig en perfect

Vanaf het eerste contact tot en met de crematie was er sprake van ontzorgen en oog voor details. Niet alleen ons als naaste familieleden, maar ook vrienden en kennissen benoemde hoe waardig, attent en perfect ze het afscheid en de crematie hebben ervaren. Chapeau!!

Over Monuta Uitvaart