Een zorg minder

Monuta heeft alles voor ons tot op de puntjes de crematie van onze vader verzorgd. Vriendelijk personeel, meedenkend en persoonlijk. Ik kan Monuta iedereen aanraden.

Een warme en persoonlijke betrokkenheid bij de uitvaart.

Betrokkenheid en met veel zorg mijn moeder vanaf het moment van overlijden tot de uitvaart verzorgd. Ook de medewerkers van de verzorging voordat ze in de kist wegging, heel fijn en goed. De uitvaartverzorger erg betrokken en hele goede persoonlijke adviezen. Erg warm en liefdevol.

Zie ingevulde lijst.

Lichtpuntje in donkere tijden

Meedenkend . Helpend en zorgzaam

geweldig

de uitvaart van mijn moeder is precies gegaan zo als zij het wilde. Alles wat ze wilde was mogelijk zelf tot aan de oven.

Prettig contact

We hadden een prettig contact met de uitvaartleider. Hij was goed te bereiken. Duidelijke en heldere begroting, prettig gesprek om de uitvaart vast te leggen.

Kon beter

Gisteren contact gehad met monuta.. het was een fijn gesprek. En ben blij dat we serieus genomen werden. Er is vandaag een prachtige bos bloemen bezorgt als excuus. Vandaar dat ik mijn review ook aan pas. Verder blijft het voor ons een Zeer slechte ervaring helaas.. mede door Ben roelofs.. de beste mevrouw die ik gisteren sprak betreurde de situatie ook en ging er ook werk van maken zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt.

Beste Roy, Wij betreuren het dat u en uw familie dit zo hebben ervaren. Onze excuses hiervoor. Dit is niet wat u van onze dienstverlening mag verwachten. Inmiddels heeft u een e-mail van ons ontvangen omdat wij graag telefonisch met u in contact komen. Mocht u hier prijs op stellen wilt u ons dan laten weten wanneer wij u het beste kunnen bellen en op welk telefoonnummer u te bereiken bent. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar klanttevredenheid@monuta.nl Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Was een zeer moeite uitvaart

Alles was in de puntjes geregeld

Waardig en perfect

Vanaf het eerste contact tot en met de crematie was er sprake van ontzorgen en oog voor details. Niet alleen ons als naaste familieleden, maar ook vrienden en kennissen benoemde hoe waardig, attent en perfect ze het afscheid en de crematie hebben ervaren. Chapeau!!

Alles was top geregeld

Wij waren erg tevreden over monuta , aan al onze wensen is voldaan

heel goed

dienstverlrnjng zeer goed

vriendelijk , betrouwbaar en luisteren naar de opdrachtgever

De medewerker van Monuta die wij hadden ontzettend kundig , begaan etc.

Ze helpen je met alles

Onze ervaring met Monuta is heel goed. Ze zochten samen met ons naar hoe het moest gaan zonder opdringerig te zijn. Voor alles is een oplossing en er kan heel veel. Achteraf is het precies gegaan zoals we wilde plechtig en respectvol.

Goed aangevoeld wat wij wilden en zorgvuldig uitgevoerd.

Vanaf het eerste contact was de sfeer, ondanks het verdriet om het verlies, prettig. Rowan voelde goed aan hoe hoe wij er in stonden en het werd rustig en zorgvuldig geregeld; aan alles werd gedacht. Ook was er alle gelegenheid om onze wensen te realiseren. Juist in deze onwezenlijke dagen is het zo belangrijk dat alles goed verloopt.

Met respect en aandacht wordt kundig invulling gegeven aan de uitvaart.

Met respect en aandacht wordt kundig invulling gegeven aan de uitvaart.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.