Zeer toegewijde, persoonlijke zorg

Mijn broer en ik hadden in twee plaatsen met Monuta te maken, in Breda waar onze moeder is overleden, en in Alphen aan den Rijn, waar de begrafenis plaatsvond. Zowel in Breda als in Alphen troffen we zeer toegewijde mensen die ons meteen het gevoel gaven dat alles in orde zou komen. De rust die dat geeft, is onbetaalbaar. De reactie op een vraag was altijd snel en goed. Daardoor hebben wij alle aandacht aan onze familie kunnen geven en aan de inhoud van de afscheidsdienst. Een speciaal woord van dank voor de jonge dragers. Troostend dat jonge mensen ook deze kant van het leven willen zien. Een dikke tien voor allen!

Rustig vriendelijk benaderbaar respectvol

De sfeer omtrend overlijden word rustiger door de benadering en deskundigheid van monuta, heb alles daardoor ondanks het verdriet ontspannen kunnen meemaken

Ondanks de verdrietige omstandigheden wel een hele fijne ervaring omtrent de uitvaart

Een integere benadering en betrokkenheid bij het regelen van de uitvaart en de verzorging van de overleden dierbare. Het was op deze wijze een mooi afscheid. Ook na de uitvaart is het contact met Monuta als integer en betrokken te omschrijven. En kan je met vragen nog terecht bij de uitvaartverzorger.

Vol tevreden uitvaart gehad.

Alle medewerking gehad met de uitvaart / crematie ook tijdens de covid.

professioneel en vriendelijk

Voor ons allemaal was het fijn dat ieder zo met je meedacht. Ook was de presentatie bij de uitvaart professioneel. Goede communicatie naar ons toe.

Mijn ervaring is zeer goed

De begeleiding gedurende de week na het overlijden van mijn vrouw is zeer goed. De zorg die uit handen genomen wordt verdiend een dikke pluim alsmede de nazorg.

Het was een hele waardige en fijne samenwerking.

Mijn dochters en ik vonden het een prettige ervaring. Ook de uitvaartverzorgster was heel fijn om mee samen te werken. Compliment. Aan alles werd gedacht en er werd meegedacht. Er werd ook gelijk gehandeld of gebeld als iets niet mogelijk bleek. Ook hoe de uitvaart is verlopen, tot in de puntjes goed geregeld. Wij kijken er met een heel fijn gevoel op terug.

Alom voortreffelijk!

Ja, Wieke heette ze. Wat een mooi mens: Vriendelijk, empatisch, straalde rust uit... Ook de omgeving waarin en de wijze waarop de overhandiging van de urn plaatsvond was buitengewoon prettig. Ik had er geen verwachting bij maar was aangenaam verrast hoe jullie ook hiervan iets moois maken Hartelijk dank!

Geen negatieve beoordeling

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.