Heel goed begeleid

Door onverwachts overlijden van mijn man was het in een woord geweldig om op professioneel gebied geholpen en begeleid te zijn met de begrafenis. Hartelijk dank

Alles was uitstekend geregeld.

Zowel de uitleg als de uitvoering van de begrafenis (en zaken eromheen) zijn als zeer bevredigend door ons allen ervaren.

Zoals het moet zijn

Geweldige uitvaartverzorgster,Eline Waalwijk,

Keurig verzorgd

De uitvaartverzorger was vriendelijk en ter zake kundig. De uitvaart is goed en naar wens verlopen. Minpunt vind ik het telefonisch melden van het overlijden. Ik stond in de wacht. “Er zijn nog 2 wachtenden voor u”.Een bericht wat meelevender is zou op prijs gesteld worden als je net iemand hebt verloren.

menswaardig

netjes en eerbied. respect.

boven verwachting positieve ervaring

direct, helpend , begripvol , inlevingvermogen in lastige situatie

Heel goed verzorgd

Er waren niet heel veel wensen maar aan alles is goed meegedacht. Hebben ons geen zorgen hoeven te maken over het verloop en er was voldoende contact. Erwin heeft ons heel goed geholpen en ook na de dienst kan je nog met vragen terecht.

Goed geholpen voor en na de uitvaart bedankt

Ik en mijn kinderen hebben 4 personen verloren ik mijn vrouw en de kinderen hun moeder en (oma) Mijn zwager (oom) Mijn schoonvader (opa) Mijn schoonmoeder (oma) En dat allemaal. Vanaf 2006 tot 2023 En door monuta heel goed geholpen voor en na de uitvaart tot in de puntjes goed verzorgd Dankje wel voor alles Groetjes fam van mook

Snel en hulpvaardig

Ineen moeilijke tijd staan ze voor je klaar met adviezen en hulp

Uitstekend uitvaart

We zijn heel vriendelijk en correct te woord gestaan. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en ook uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden

Het was fijn dat alles mogeljjk was. Begon al bij het ophalen van ma. Alle tijd vol begrip. De uitvaartverzorger gaf zelf van alles aan of we iets zelf wilde doen, waar je in zn situatie zelf niet aan denk. Ben blij dat heeeeel veel mogelijk is niets is te veel

Correcte ondersteuning en fijn contact

Wegens overlijden van mijn moeder, contact opgenomen met Monuta. De zorg en ondersteuning werd direct geregeld. Alle mogelijkheden en aandachtspunten werden duidelijk voorgelegd en besproken. De hele familie was zeer te spreken over correctheid en afwikkeling.

over uitvaart tevreden

Doordat er een stage loper aan de telefoon zat die slecht of niet goed was geïnstrueerd werd er verkeerde info gegeven wat ons zwaar irriteerde na het overlijden van onze vader. Edwin de uitvaart verzorger was top dacht goed met ons mee een echte aanrader.

Ontzorging van A tot Z.

Een hele fijne op maat gesneden uitvaart verzorging van A tot Z. We hadden geen betere ervaring kunnen wensen in deze situatie.

LLES TOT IN DE PUNTJES GEREGLD

Van begin tot eind top verzorgd

Fijne uitvaartverzorger, begeleiding beter dan verwacht.

Deskundig en inlevend begeleld

Uitvaartverzorger en de overige collega's hebben ons in deze moeilijke periode deskundig en inlevend bijgestaan.

Ondanks alles een prachtig afscheid.

Alles tot in de puntjes geregeld, zeer vakbekwaam en respectvol personeel.

De uitvaart had niet mooier kunnen zijn

De uitvaart is geregeld door Eline Waalwijk. Zij heeft alles voor ons gedaan. Heel mooi, rustig en waardig. Heel veel dank hiervoor Eline namens ons allemaal

De juiste uitvaartverzorging gekregen bij overlijden zus

Toen onze zus in de hospice is opgenomen hebben we vooraf al gesproken met uitvaartverzorgster, dit was fijn en 3 weken later , toen mijn zus was overleden , kregen we dezelfde uitvaartverzorgster , zo prettig. Verder belangrijk dat er omgegaan werd met verschillende karakters, gevoel/ meningen. Tevens net voor de uitvaart al in aula mogen zijn, mogen staan achter spreekbordes, dit was voor mij erg fijn. Kortom zeer goed ervaren en na uitvaart mij , zus, persoonlijk gebeld en 2 x bij mijn zwager langst geweest dat vond hij zeer fijn en praat hier nog over. In deze "gehaaste "maatschappij!!

Super goed geregeld

De uitvaart van mijn vriend is geregeld door Eline Waalwijk. Zoveel hulp en zoveel steun van haar gekregen. Het was nog mooier dan we verwacht hadden. Bedankt voor alle goede zorgen Eline.

De uitvaart en voorbereiding was fantastische

Je kunt geen betere uitvaartverzekering hebben

Het was een mooi en respect vol afscheid met goede hulpcen zorg.

Ik heb hele fijne voorbereidende gesprekken gehad met Jo. Jo wist wat mijn moeder wilde (had van te voren ook met haar een gesprek gehad) en heeft er samen met ons een mooie dag van gemaakt. Respectvol een eerbiedig. Wij hebben 2x jo gehad bij mijn vader en moeder. Fijn dat het met mijn moeder nog kon en dat hij er nog was. Nu is hij met pensioen. Wij willen je bedanken en wensen je nog een mooie tijd te gemoed.

TOP

Erwin Aarts, wat heb jij ons goed geholpen, vanaf het moment van overlijden tot het einde en zelfs daarna nog. Jij doet je werk als geen ander, jou rust, geduld, empathie daar kunnen wellicht vele van leren. blijf vooral zo doorgaan, de emotie die een overlijden met zich meebrengt weet jij op een hele rustige manier over te brengen. onwijs bedankt voor alles.

Betrokken. Hulpvaardig. Meedenkend. Niet dat stijve.

Betrokken: 24/7 dezelfde contactpersoon daardoor ook op de hoogte wat er speelt binnen het gezin, de familie. Hulpvaardig: is misschien hetzelfde als meedenkend. Hij praat vanuit zijn ervaring. Geeft aan wat de mogelijkheden zijn. Altijd bereikbaar voor vragen. Meedenkend: goed luisteren wat de familie inbrengt, meedoen aan discussie en advies geven. Niet dat stijve: Invoelen hoe wij als familie benadert willen worden. Niet het gevoel geven van dit is mijn beroep, een klinische benadering. Een professional maar toch een van ons.

Over Monuta Uitvaart