Echt goed verzorgd

In een moeilijke periode word je door Monuta echt goed geholpen je word als het ware aan de hand genomen om alle stappen te doorlopen .Uitvaartbegeleider Bo deed ons huisbezoek dat was fijn.Joost Evers heeft ons met heel veel onderwerpen geholpen en heeft echt meegedacht over de uitvaart en deze ook op een hele mooie manier begeleid.Onze dank is ook groot naar hem.

Tevreden

Tevreden

Goed en fijn contact met de uitvaartverzorger. Vooral gedegen en betrouwbaar.

Hele goede en prettige uitvaartverzorging door Bo van A tot Z

Prima verzorgde uitvaart

Een meelevende en meedenkende uitvaartbegeleider.

Kan hier geen oordeel over geven gezien de overledene er alleen een nacht heeft doorgebracht

Niet bestaand een nacht en gelijk daar na overgebracht naar leiden

Positieve ervaring met Monuta

Ik was bij het eerste gesprek met Ferry, na de dag dat mijn tante plots overleed in mij bijzijn. Ik had er meteen een goed gevoel bij, luisterde goed en gaf alles goed & duidelijk aan. Ik hoefde alleen maar mee te luisteren, de beslissingen konden mijn nichtjes gelukkig nemen. Maar ik heb de dagen erna alles meegekregen, de dag van de begrafenis was alles heel mooi geregeld, overal werd de tijd voor genomen, ik dacht: zo zou ik het ook willen, dus Ferry, uit naam van mij en de fam.Schalke heel erg bedankt voor Uw bijdrage, steun tijdens deze moeilijke dagen !

Uitstekende begeleiding van het hele proces

De voorbereidingen van de uitvaart waren persoonlijk en accuraat. Ook op de dag van afscheid was alles tot in de puntjes verzorgd. Alles werd stijlvol uitgevoerd. Het contact met de uitvaartbegeleidster was optimaal, ook in de afronding van het proces. Dank voor de goede begeleiding, het heeft ons en vele anderen een gedenkwaardige dag opgeleverd!

Chapeau Monuta voor de gehele verzorging.

Op het moment van verdriet heeft Monuta met alle kennis, luisterend naar de wensen, meegedacht voor de uitvaart en deze meer dan verwacht bijzonder goed en mooi verzorgd. m.n. Bo Anneveldt, uitvaartverzorger RU van Monuta. Chapeau!

Een mooi afscheid.

De uitvaart was erg mooi, goed voorbereid en goed begeleid.

Begripvol en professionele begeleiding door Monuta na het overlijden van mijn vader

Onze uitvaartverzorgster heeft ons zeer goed begeleid en geadviseerd over alle aspecten van de uitvaart van mijn vader. Zij was oprecht betrokken maar toch ook heel praktisch in alles wat er geregeld moest worden. We zijn haar dankbaar dat alles zo goed is verlopen.

Zoals ik zelf ook mijn uitvaart geregeld zou zien

De eerbetoon van de uitgeleiding van verpleeghuis naar rouwcentrum was zo mooi, mede door het verpleeghuis. De uitvaartverzorgster was erg respectvol en toch zakelijk. De verzorging van mijn vader was erg mooi, een mooi en fijn laatste herinnering. De ambiance van uitvaartcentrum Monuta van der Togt was bijzonder, klein, knus, huiselijk, vriendelijk. De uitgeleiding naar de rouwauto was een mooie en eervolle ervaring. De gastheren en -dames waren zeer vriendelijk. Complimenten voor deze mooi uitvaart.

Tot in de puntjes verzorgd.

Na het overlijden van mijn vader contact opgenomen met de Monuta. Je hebt dan zoveel aan je hoofd, maar er werd heel veel uit handen genomen. We hadden een geweldige begeleidster, Bo, die goed naar onze wensen luisterde en met ons meedacht. De dienst zelf was uitstekend geregeld, de offerte helder en duidelijk. Wij zijn heel erg tevreden over hoe alles is geregeld en bevelen Monuta zeker aan!

Geweldige ervaring met Monuta

Alles was echt heel erg goed geregeld. Vooral de begeleiding van onze persoonlijke uitvaartverzorger. Ik kon haar altijd bellen met vragen, ook al was het midden in de nacht bijvoorbeeld

Goede dienstverlening in een periode waar je dat het meest nodig hebt.

Een vriendelijke en practische hulpverlening in een tijd waar je dat juist zo hard nodig hebt. Zowel bij het zoeken naar een graf voor mijn partner als de gesprekken waarin de begrafenis geregeld moest worden waren prettig. De medewerkers zeer kundig. De flexibiliteit van de organisatie tijdens de begrafenis heeft me aangenaam getroffen. De koffietafel en medewerkers waren uitstekend. Mijn partner is overigens in Kerkrade begraven. Samenwerking tussen de rayons in Limburg en Noord Holland was goed.

Professionele aanpak alles snel en respectvol geregeld.

Heel goed.

Uitstekende begeleiding en verzorging van de uitvaart

Peter heeft zijn uitvaart zelf geregeld en heeft zelf ook zijn wensen kenbaar gemaakt Daar is goed en zorgvuldig mee omgegaan en tot uitvoer gebracht. Ik heb het als zeer prettig ervaren.

Zeer prettig, warm en professioneel

Wij zijn uiterst prettig geholpen! Mede door de twee dames, Bo en Daniellle hebben wij de uitvaart kunnen verwezenlijken zoals deze gewenst was! Nog veel dank hiervoor!!

Het was goed

Is goed gegaan aleen het klaar maken was niet naar wens maar wij hebben het kans gehad om het zelf te doen. En dat was wel goed van monuta

Alles goed geregeld

Yvonne dacht goed mee over onze wensen.

Wederom is asked prima geregeld

Helaas was dit de derde keer in iets meer dan een half jaar dat we van uw diensten gebruik moesten maken Alleen de eindafrekening was nu een beetje een rommeltje, maar ik ga ervan uit dat ik gedaan heb wat ik moest doen Anders had ik nog wel wat vernomen

Persoonlijke betrokkenheid

Voor mij was het schokkend toen mijn vrouw overleed. Door de opgelegde maatregelen van het RIVM mbt corona, kon ik naar mijn weten niet iedereen uitnodigen voor de uitvaart. Helaas moest ik genoegen nemen met een zaal voor 25 personen. Ik wilde graag een zaal voor 60 personen. Door de gedrevenheid van de uitvaart begeleidster, en inspanning konden dan toch nog meer mensen aanwezig zijn door een livestream. Ik heb hele positieve reacties van mensen mogen ontvangen. Ook de begeleiding was geweldig van de uitvaart was mooi en goed geregeld.

Erg tevreden

Zeer goede en professionele begeleiding. Niets was te veel zelfs in het weekend, kon je gewoon bellen. Zelfs over de simpelste vragen. Top en toch even een bedankje aan Yvonne van lingen. Dankjewel.

Goed en verzorgd

De aandacht en zorg voor zowel de uitvaart als naar de nabestaanden was goed verzorgd. De medewerkster van Monuta (Yvonne) heeft vanaf het 1e contact tot aan de uitvaart gezorgd voor voldoende aandacht, uitleg en tijd voor eventuele vragen. In de aanloop naar de uitvaart (crematie) was er tevens voldoende ruimte voor vragen en/of wijzigingen in het draaiboek. Ze was ook altijd bereikbaar. Natuurlijk beleef je alles de eerste dagen in een soort roes. Maar als ik nu terugkijk kan ik Monuta zeer zeker aanbevelen.

Ondersteunend en warm.

Ondersteunend, betrokken en warm. Echt op maat met uitstekende adviezen.

Over Monuta Uitvaart