Super betrokken

Ik ben erg tevreden. De heftige situatie voor ons na het plotseling overlijden van mijn moeder us zeer goed begeleid en opgevangen door het team van Monuta. Rust waar nodig, overzicht geven en structuur geven in tijden van heftige emotie. De uitvaart zelf en alles er omheen was goed verzorgd en prachtig. Dank voor de heel fijne warme begeleiding

Alles goed geregeld, aan al onze wensen voldaan. Zeer goed advies en persoonlijke benadering

Uitvaartverzorger Johan Sienema is een talent v.w.b. het meedenken bij een complexere uitvaart.

Monuta kwam tijdens het regelen van een crematie voor mijn vader over als een uitstekende uitvaartmaatschappij. 10+

vriendelijk en meelevend

De uitvaart was uitstekend verzorgd.

Het voelde als een warme deken.

Zo liefd en respect vol,je werd overal bij betrokken.

Goed geregeld

Ik heb een hele goede begrafenisondernemer gehad Hij heeft alles heel goed geregeld

Niets aan toe te voegen

Zeer prettige, goede en professionele begeleiding, uitgevoerd in alle rust en bescheidenheid

Onze ervaring met Monuta is een dikke 10+. We werden begeleid door Johan Sienema. Aan alles werd gedacht in deze verdrietige en hectische tijd. Er was ruimte voor verdriet, voor persoonlijke interesse en wensen en goeie hulp bij het maken van beslissingen. De 24 uurs ruimte in het rusthuis in Amersfoort is echt fantastisch. Wat een prachtige ruimte en wat ontzettend fijn daar gewoon te kunnen komen en gaan wanneer je wilt. De uitvaart zelf verliep perfect. Johan was onze steun en toeverlaat. Een juiste persoon op de juiste plek. Niets hadden we anders willen doen, mede dankzij de hulp en het meedenken van Johan. Zodoende kunnen we met een goed gevoel terug kijken op een hectische en intens verdrietige maar toch mooie week en een mooi afscheid.

Uitstekend verzorgd

Tot in de puntjes verzorgd conform de afspraken

Gesteund

Monuta was een grote steun vanaf het moment dat ik belde dat mijn man was overleden. Door een krappe toegang in mijn woning was opbaren thuis geen optie. Het gebruik van de 24 uurs kamer was geweldig. Het voelde als een rust punt en zo kon ik bij mijn man zijn als ik dat wilde zonder afspraak.

We zijn goed geholpen en als ik vragen had of heb kan ik ze nog steeds bellen. Ook voor de kinderen werden dingen goed uitgelegd. Ze hielden overal rekening mee. Ook kwa wensen van ons en de rest van de familie. Ging er iets mis werd het meteen opgelost. Echt super bedank

warm meelevend meedenkend

Ben zeer tevreden over het contact om de uitvaart van onze vader te regelen. Complimenten voor de medewerkers van Monuta

Helemaal top

Super geregeld

Monuta is een hele prettige Uitvaartonderneming die goed met haar klanten meedenkt!

Monuta is goed bereikbaar, ik kon zelfs op zondag contact op kunnen nemen met de uitvaart ondernemer. Monuta denkt goed mee in alle aspecten en wensen rondom de uitvaart. Monuta is erg betrokken en gaat integer en professioneel te werk!! Kortom, een hele prettige uitvaart onderneming, die ik van harte kan aanbevelen!!!

Op een zeer prettige wijze meegedacht met de wijze waarop wij afscheid van onze zoon konden nemen.

De (overleg)gesprekken gedurende de dagen tussen overlijden en uitvaart verliepen zakelijk, niet opdringerig. Wij koesteren de mooie momenten die het heeft opgeleverd.

Alles tot in de perfectie geregeld!

Heb met de uitvaartverzorger Johan Sienema een heel goed contact gehad. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd. Neemt hiervoor de tijd en heeft de gehele uitvaart uitstekend begeleidt.

Warm, persoonlijk, zeer respectvol

De crematieplechtigheid was precies zoals we wilden. Het was zeer persoonlijk. Tevens was er voldoende tijd om waardig en respectvol afscheid te kunnen nemen op een zeer mooie locatie.

Uitstekende hulp en begeleiding!

Een zeer fijn contact tussen Monuta, adviseur en onze familie. Een luisterend oor, om zo ook de wensen te kunnen vertalen, van de overledene...

Het ging allemaal geheel naar wens.

Alles was goed geregeld en ging zoals het besproken was. De uitvaartverzorger (Johan S.) was heel invoelend en meelevend, precies wat ik op dat moment nog had. :))

Rustgevend

Ik werd eervol en met respect behandeld.

Goed en deskundige begeleiding

Vanaf het overlijden van mijn zus tot/met de uitvaart zeer goed bijgestaan door de uitvaartleider.

Zeer goed gevoel bij de uitvaart.

Uiterst correct en voldoende tijd om na te denken over bepaalde zaken.

Rustig en beheerst in hun benadering naar nabestaande en familie.

De laatste jaren heb ik jammer genoeg, voor twee van mijn zusters, een uitvaart moeten regelen. De keuze van de toenmalige uitvaart ondernemingen was gebaseerd op "het moest een kleinschalige onderneming zijn". Monuta leek mij als uitvaartonderneming te grootschalig om betrokken te zijn of als steun te kunnen functioneren tijdens de dagen van de uitvaart. Voor mijn broer zijn we toch, op aanraden van de geestelijke verzorger, in zee gegaan met Monuta. Voor de uitvaart van mijn broer geef ik Monuta een pluim. Ze denken mee, zijn rustig en beschaafd. Voor mijn broer maar mijn eerste kennismaking met hun uitvoering van de uitvaart voor mijn broer, kwalificeert ik

De uitvaart heeft aan de verwachtingen voldaan

Wij hebben plezierige gesprekken gehad, de uitvoering is gegaan zoals in de gesprekken naar voren zijn gekomen.

Uitvaartverzorging top!

Zonder Johan Sienema had ik me geen raad geweten. De overledene had zoon in Amerika en ik stond er alleen voor. Ik ben de heer Sienema bijzonder erkentelijk. Mede dankzij hem was het afscheid prachtig en memorabel.

Over Monuta Uitvaart