Geweldig!!

Voor de 2e keer heeft Tymon voor ons een uitvaart verzorgd en het was wederom een uitvaart om met een goed gevoel op terug te kijken. Tymon is een prima uitvaartverzorger die echt alles mogelijk maakt en doet. Tymon bedankt. Robert van Duijl.

Ontzorgen is inderdaad jullie kracht.

Alles werd voor, tijdens en na de plechtigheid, tot in de puntjes voor ons geregeld. Zelfs in onze situatie, tijdens deze coronatijd, kwam de heer Stamborg met een vervangende oplossing ten aanzien van bezoek aan de aula. Gelukkig hoefden wij hier geen gebruik van te maken. De correcte, maar bovenal uitermate vriendelijke benadering, van zowel de heer als mevr. Stamborg, hebben we zeer op prijs gesteld.

Top geregeld!

Tymon & Cilia staan ten alle tijden bij in deze moeilijke periode. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd,

Goede begeleiding bij het afscheid en de uitvaart.

Zeer duidelijke uitleg over de mogelijkheden van de uitvaart. We hadden duidelijk een vrije keuze in wat er mogelijk was bij de uitvaart, er werd ons niets opgedrongen. We hebben aan het afscheid een goed gevoel overgehouden. Er was persoonlijke aandacht in wat onze wensen waren.

Geweldige mensen die meedenken en alles in goede banen leiden...

Ik vond het ondanks CORONA uitstekend geregeld

Van begin tot eind prima verzorgd binnen de beperkingen ivm corona. Dank ervoor.

Het was hartverwarmend

Het was heel goed,alles gewedig gedaan,een complument waard

Tevreden met stamborg uitvaartzorg

Ik ben goed geholpen van het begin tot het eind. Alles is prima en duidelijk uitgelegd. Ik ben tevreden met de hulp die ik nodig had.

Professioneel, zeer goede begeleiding, een vraagbaak.

In 2017 is onze moeder overleden en onze vader in 2019. Beide keren heeft Stamborg Uitvaartzorg de uitvaart voor ons geregeld. Professioneel, zeer goede begeleiding, een vraagbaak. Er werd goed geluisterd naar de wensen. Zij zorgen ervoor dat deze wensen worden uitgevoerd. Het gevoel dat zij er staan voor de achter gebleven familieleden. Daarnaast hebben wij ze als zeer prettig ervaren, met een lach en een traan. Niks is te gek voor ze. Echte mensen-mens. Wij kijken zeer tevreden terug naar deze tijd. Toppers zijn het👍.

Over Stamborg Uitvaartzorg

Vanuit onze passie en liefde voor het vak is het onze missie om u met een goed gevoel op de uitvaart terug te laten kijken. Stamborg Uitvaartzorg is een uitvaartonderneming waarbij de uitvoering in handen ligt van het echtpaar Tymon & Cilia Stamborg. Samen ontzorgen en ondersteunen wij nabestaanden tijdens een moeilijke periode waarin er veel op je af komt. Wij regelen alles wat er komt kijken bij een overlijden. Tymon gaat langs bij de mensen en regelt de uitvaarten van A tot Z, waarbij Cilia hem ondersteunt achter de schermen, maar ook tijdens uitvaarten door de ontvangst van de gasten op zich te nemen. Al jarenlang werken wij samen in de uitvaartbranche, waardoor u profiteert van de lokale kennis van ons familiebedrijf die door de jaren heen is opgebouwd. Ook heeft Tymon het Nationaal Vakexamen Uitvaartzorg behaald en is hierdoor opgenomen in het Register Uitvaartverzorgers. Zo weet u dat alles goed is geregeld en wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen in de uitvaartzorg, wetgeving en trends.