Snel en ervaren

Snelle reactie bij aanvraag. Goede begeleiding vanuit mediator en ook hierbij snelle afwikkeling. Goede communicatie en duidelijkheid.

Eenvoudig en snel

Goex telefonisch bereikbaar wanneer er vragen zijn. Makkelijke en overzichtelijke digitale portal Goede uitleg door advocaat, en snel geregeld.

• Kies uw mediator: Lorena Leijgraaff

Alles was netjes en goed georganiseerd

Het is geen lichte stap om te nemen er komt een hoop op je af maar met de mediator was alles netjes en goed geregeld.

• Kies uw mediator: Anja van Ree

Ondanks de online procedure, zeer persoonlijke en vertrouwde begeleidging

Het fijne aam de online procedure is dat je alles op eigen tempo kunt doen als je er klaar voor bent en het uitkomt. Maar er is wel backups, dat steuntje in de rug en tijdens ene uitgebreide sessie persoonlijk contact met een mediator. In deze moeilijke periode een fijne keuze voor ons!

Makkelijk en snel

Ideaal als je allebij gewoon een eind wil maken aan het huwelijk zonder poespas

• Kies uw mediator: Anja van Ree

Precies de begeleiding die we nodig hebben

In onze vredige en overzichtelijke situatie past de begeleiding van Judex precies goed. Er is helderheid over wat Judex biedt, wat er van ons verwacht wordt. En de deskundigheid van de persoonlijke begeleider is enorm fijn. Kritische blik, waardevol advies voor onze persoonlijke situatie, tips voor dingen die we nog niet wisten. Precies wat we nodig hebben. In helderheid tot een rondmaken komen.

• Kies uw mediator: Anja van Ree

Alles heel correct en begrijpelijk.

Prima ervaring, als je de scheiding zelf niet meerekent. Correcte en snelle afhandeling en goede informatie.

• Kies uw mediator: Robert den Nijs

Ik ben tevreden met de snelle communicatie en reactie van Judex

Bij het begin al waren wij heel goed geholpen bij het 1ste telefoontje voor inlichtingen Daarna ging alles heel snel en professioneel in heel korte tijd.

• Betrokkenheid N.v.t.

Duidelijk, snel, behulpzaam

Als je er samen redelijk goed uit kan komen is dit een prettige manier om te scheiden. Duidelijk en 1 pakket van a-z. Prettige communicatie en behulpzaam.

• Kies uw mediator: Anke Coopmans

Deskundig en integer

Zonder oordeel en op deskundige wijze zijn we in het proces meegenomen. Duidelijke uitleg en altijd ruimte voor vragen of als je op zaken terug wil komen. Serieus genomen en meegedacht waar het nodig was.

Deskundig en professioneel

Snelle service, vakbekwame, vriendelijke mensen en overzichtelijke procedure. Zeker een aanrader. Zonder jullie hulp en begeleiding was de scheiding in jaren niet gelukt denk ik. Heel erg bedankt

Goed info gesprek.

Overigens goed geïnformeerd bij de intake. Wel n min punt: medewerkers gaven op dezelfde vraag beide verkeerde info. Liever navraag doen bij n collega die "goed kan luisteren " en dan navraag doen ipv verkeerde info geven en geïrriteerd doen, als n klant aangeeft dat t antwoord nog niet duidelijk is.

• Kies uw mediator: Karen Verhoef

Hoi Berryl, Bedankt voor je feedback. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Onze medewerkers doen hun uiterste best om jullie snel en duidelijk antwoord te geven op jullie vragen. Uiteraard met de goede info. Vervelend om te horen dat dit niet goed overgekomen is. Mochten er nu nog onduidelijkheden zijn dan kun je ons bereiken via 085-2250274 en [email protected]. Groetjes, Team Judex

Judex, samen scheiden.

Prettige professionele begeleiding. Wanneer de wereld aan je voorbij lijkt te gaan, staat Judex voor je klaar.

Duidelijk en snel

Van het begin tot het punt nu zijn wij op een fijne manier te woord gestaan, ondersteund en begeleid.

Snelle communicatie

Wij hebben snel antwoord gekregen op vragen die we hadden.

• Kies uw mediator: Petra Lap

professioneel, vriendelijk, ter zake doende, onpartijdig

Prettif, voelde me op mijn gemak en gehoord.

• Kies uw mediator: Karen Verhoef

Gemakkelijk online, met professionele ondersteuning

Als je samen duidelijke afspraken hebt gemaakt en nog goed kan communiceren, is scheiden via Judex aan te raden. Je kan zelf snel aan de slag om alle benodigde documenten te verzamelen en afspraken vast te leggen. Alles online en wanneer het jou uitkomt. Op deze manier heb je ook grotendeels zelf in de hand hoe lang het hele scheidingsproces duurt.

• Kies uw mediator: Anja van Ree

Duidelijk proces, fijn en betrokken personeel.

• Kies uw mediator: Kristel Huisman

Fijn contact, professioneel!

Snel en makkelijk contact! Alles werd duidelijk uitgelegd.

• Kies uw mediator: Hans van Son

Snelle, duidelijke en vriendelijke hulp bij een scheiding

Onze scheiding is door de hulp van de medewerkers van Judex, snel en vakkundig bij de advocaat gekomen. De medewerkers zijn vriendelijk en nemen de tijd voor je. Wijzen je ook op zaken en mogelijkheden waar jezelf niet aan denkt. Ook het aanspreken, mailen naar beide partners en hier ook steeds op wijzen werd door ons als prettig ervaren. Dit alles tegen een zeer schappelijk bedrag, wat in deze situatie ook belangrijk is.

• Kies uw mediator: Irma Super

Staan altijd voor je klaar

Wij gingen vriendschappelijk uit elkaar maar wel 2 kinderen in het spel Altijd bereid om mee te denken, en reageren snel op vragen die we toch ook na een gesprek nog hadden. Geen onduidelijkheid en alles werd snel terug gekoppeld Super fijn hoe alles is verlopen, niks te klagen gehad

• Kies uw mediator: Karen Verhoef

Snel, soepel gericht en ondersteunend

De online scheidingsprocedure via Judex hebben wij gekozen met het oog op de kosten en het feit dat we heel goed samen tot afsluiting konden komen. In eerste instantie hebben we een gesprek gevoerd met een offline mediator. Echter deze rekende een 300% hoger tarief wat in onze situatie geen toegevoegde waarde had, juist vanwege onze goede communicatie. De procedure bij Judex was snel, soepel en gericht zonder poespas én met goede ondersteuning. De mediator van Judex (Karen) was altijd bereikbaar en vriendelijk om uitleg te geven en om te helpen met advies waar en wanneer dat nodig was. Ze gaf ons goede adviezen en heeft ons ook geattendeerd op de verschillende opties en mogelijkheden waardoor we de kosten lager konden houden. Het Judex portaal werkte ook goed. Het enige 'minpuntje' is dat het portaal een standaard oplossing is die geen rekening kan houden met alle mogelijke smaken en wensen. Het portaal is puur en alleen voor een inventarisatie. Voor eventuele aanpassingen of speciale situaties/regelingen is er het video gesprek met de mediator. Dit had wat ons betreft iets duidelijker gecommuniceerd mogen worden door Judex. Vandaar een 9 ipv een 10. De eindconclusie is dat wij DIK tevreden zijn met Judex en met online scheiden. Ik kan Judex dan ook aanbevelen.

• Kies uw mediator: Karen Verhoef

Snel, efficiënt en ter zake.

Prettig (zoom)contact. Informeel en correct.

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Ontzorging N.v.t.
  • Kies uw mediator: Karen Verhoef

Duidelijk en correct tot nu toe. Behulpzaam en begripvol.

Het is al lastig genoeg om uit elkaar te moeten gaan en dan is hulp en begrip heel fijn, zodat je daar in ieder feval geen omkijken naar hebt. Het traject is bijna afgerond en tot nu toe zijn we prima geholpen en geadviseerd.

• Kies uw mediator: Robert den Nijs

Snelle en adequate reacties met duidelijke uitleg.

Via Judex onze scheiding gedaan en ondanks het online ging was het contact heel persoonlijk, snel en behulpzaam. Door het tijdens de start van de procedure overlijden van mijn schoonvader de scheiding even gepauzeerd en kregen we genoeg de tijd om dit te verwerken en hebben vervolgens de procedure weer opgestart.

• Ontzorging
  • Kies uw mediator: N.v.t.

Over Judex

Of u nu een advocaat in uw regio zoekt of dat u aan de hand van de vele juridische artikelen, praktijkvoorbeelden en tips wilt weten wat uw rechten en plichten zijn, bij Judex.nl bent u aan het juiste adres.