Prima, snel, duidelijk en vriendelijk!

De procedure was duidelijk en snel. De medewerkers erg aardig en meedenkend.

• Kies uw mediator: Robert den Nijs

Goede en duidelijke begeleiding!

De begeleiding van Judex is goed en duidelijk. Alles wordt je uitgelegd en heb je vragen, dan krijg je binnen 24 uur antwoord. Ze helpen je snel en professioneel door het proces heen.

Super goede fijne service

Een hele fijne deskundige professionele en eerlijke open ervaring. Respect en rust.. alles net geregeld en perfect verzorgd! Top service

• Kies uw mediator: Lorena Leijgraaff

Vriendelijk en duidelijk contact.

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg over de zaken die besproken moesten worden . Aangezien wij aan het klungelen waren net het video bellen werd er toch ruim tijd voor ons genomen en voelde het niet als of we maar een zoveelste zaak waren .

• Kies uw mediator: Robert den Nijs

Vriendelijk en efficient!

Gaat voor een vlotte afhandeling en acteert als zodanig. Vragen worden snel beantwoord in duidelijke taal.

• Kies uw mediator: Hiske Zuijderwijk

Snelle, vakkundige afhandeling en prettig contact

We zijn prima ontzorgd in de afhandeling van onze scheiding. Er is meegedacht en snel gehandeld. Fijn!

• Kies uw mediator: Lorena Leijgraaff

Snel duidelijk en netjes geholpen

Eerst een informatief gesprek gehad waar me alles duidelijk is uitgelegd. Toen we besloten hadden om het ingang te zetten zijn we snel en netjes geholpen.

• Kies uw mediator: Simone Maten

Professioneel, snel en betrokken.

Snelle afhandeling dmv online scheiden. Professioneel, snel en direct contact.

• Kies uw mediator: Irma Super

Prima, duidelijk en snel geregeld.

Vanaf het begin af aan was alles duidelijk en goed geregeld. Vragen werden snel beantwoord, gesprek was prettig. Van begin tot einde prima.

• Ontzorging
  • Kies uw mediator: N.v.t.

Fijne begeleiding en snel gescheiden

Online scheiden heeft het voor ons veel makkelijker gemaakt om snel te kunnen scheiden. Sophie van Judex heeft ons goed geholpen om snel de scheiding in gang te zetten en onze vragen altijd snel te beantwoorden. Mijn ex vond het videogesprek met onze mediator ook echt fijn om nog vragen te stellen over ons ouderschapsplan. Ik raad online scheiden aan iedereen aan!!!

• Kies uw mediator: Richard Gregoire

Heldere informatie, duidelijke prijzen en geen addertjes

Judex heeft ons heel goed geholpen, als we belden met een extra vraag was dit nooit een probleem. Onze scheiding ging best snel en sommige dingen waar we onduidelijkheden over hadden werden goed opgelost. De video call met mediator Esther van Gestel verliep ook heel soepel. Oja, ik dacht dat scheiden duizenden euro's zou kosten maar bij Judex is dat totaal niet zo.

Korrect

Netjes Afspraak is afspraak

• Kies uw mediator: Chris van Gompel

Super goede begeleiding tijdens het proces

Hele goede ervaring gehad. Iedereen heeft ons in het hele proces goed geholpen. Het is nog steeds een hele moeilijke tijd, maar ik ben blij dat de scheiding werd geregeld en we alles snel en zo goedkoop mogelijk hebben kunnen afhandelen.

• Kies uw mediator: Bert le Blanc

Betrouwbaar, bereikbaar en oog voor het financiële aspect

Het was voor ons duidelijk dat de scheiding er ging komen, maar hoe pak je dat aan? Na fijn eerstelijns contact met de kundige mensen van de servicedesk zijn wij gekoppeld aan Karen Verhoef. Door haar manier van doorvragen en blik op de toekomst, hebben wij betere afspraken kunnen maken dan wij zelf hadden kunnen bedenken. Het is oprecht erg fijn als iemand het grotere geheel overziet en op de juiste vlakken meedenkt. Vooral haar financiële kundigheid gaf ons veel zekerheid en inzicht op onze situatie na de scheiding. Wij zijn erg tevreden met de begeleiding van begin tot eind, Karen hartelijk dank!

• Kies uw mediator: Karen Verhoef

Fijne begeleiding in meest roerige tijd

Prettig contact, begripvol en kundig. Fijn hoe we door de meest roerige tijd in ons leven begeleid zijn met iemand met verstand van zaken maar bovenal warmte.

TOP geholpen

Ging allemaal heel snel en soepel. Hiske was zo begaan met hoe we alles voor de kinderen regelden. Echt super!

• Kies uw mediator: Hiske Zuijderwijk

Hele snelle communicatie met de adviseurs en zeer deskundige mediators

Fantastisch geholpen! Mijn ex man en ik belde voor meer informatie over mediation bij onze scheiding en ontvingen heel deskundig advies op maat! We konden zelf kiezen uit een ruime selectie van mediators die bij onze situatie paste en hier ook nog eens in de buurt woonde. Vervolgens een hele fijne kennismaking gehad met de door ons gekozen mediator. Voor een scherpe prijs het hele mediation traject doorlopen inclusief de advocaat- én rechtbank kosten. Echt een uitkomst en zonder verrassingen achteraf. We willen onze mediator Esther enorm bedanken en de mensen van de servicebalie voor het fijne en snelle contact.

• Kies uw mediator: Esther van Gestel

Scheiding goed geregeld, fijne communicatie

Vanaf het eerste moment is Judex uitermate betrokken geweest. Duidelijk advies over het pakket wat het beste bij onze situatie past. Geraldine was precies de mediator die wij nodig hadden. Een zorgzame scheidsrechter in onze communicatie die wel eens emotioneel werd. Helemaal compleet dat we ook het hypotheekadvies via Judex hebben kunnen regelen, zodat we zeker weten dat mijn ex-partner het huis kan overnemen. Opgelucht en dankbaar kunnen we Judex aan iedereen aanbevelen!

• Kies uw mediator: Geraldine Mandas

Hele prettige mediation

De mediator heeft ons goed bijgestaan tijdens onze scheiding. Heel betrokken en behulpzaam! Voelde vertrouwd en professioneel.

Erg tevreden

Scheiden blijft een vervelende situatie, maar we hebben veel gehad aan onze mediator.

• Kies uw mediator: Jeroen Ketelaars

Judex heeft mij superfijn geholpen in deze lastige tijd.

Scheiden is natuurlijk nooit leuk, maar het had veel erger kunnen zijn. Dankzij Judex verliep de procedure fijn en zijn wij goed uit elkaar gegaan

• Kies uw mediator: Hans van Son

Fijne gesprekken in een ontspannen sfeer

Door confronterende vragen van de mediator kwamen we er makkelijk samen uit.

• Kies uw mediator: Hiske Zuijderwijk

Aardige medewerkers. Kwamen op mij ook deskundig over.

Hartelijk dank!

• Kies uw mediator: Ylonka de Boer

Super geholpen tijdens deze lastige periode!

Ondanks de lastige situatie heel fijn bijgestaan.

• Kies uw mediator: Chiel van Praag

Over Judex

Of u nu een advocaat in uw regio zoekt of dat u aan de hand van de vele juridische artikelen, praktijkvoorbeelden en tips wilt weten wat uw rechten en plichten zijn, bij Judex.nl bent u aan het juiste adres.