
Goed
Mondhygiëniste/preventie assistente heeft haar werk goed gedaan (omdat het allemaal handmatig gedaan moet worden) en ook Ingrid is zoals altijd goed bezig.
Afspraken op korte termijn mogelijk, vriendelijke benadering zowel door assistenten en tandarts. Uiteindelijk resultaat (RMA) nog afwachten, nog tekort. Tot nu toe tevreden
Goed
Aan ieder die mij vraagt beveel ik Mondzorg aan.
Tevreden over mijn tandarts.
Vind het alleen gek dat ik voor mijn 40ste nooit gaatjes had of plekjes had en sinds ik bij de mondzorg zit wel gaatjes en plekjes heb
Over tandarts Joost ben ik zeer tevreden. Bij Ahmad ben ik 1 keer geweest. Zijn manier van werken moet ik eerst nog beter leren kennen. Maar ...... toen ik nieuwe afspraak maakte voor Ahmad en we nog even de datum van de tandarts controleerden, bleek dat zonder enig overleg mijn afspraak bij een andere tandarts was gezet. Ik vind dat een slechte zaak. Inmiddels heb ik nu weer een afspraak bij tandarts Joost.
Was juiste tijd afspraak vergeten maar het probleem werd keurig en efficiënt opgelost Er werd zonder veel omhaal een nieuwe afspraak gepland. Alle lof hiervoor!
Altijd op tijd, goede uitleg en deskundige behandeling
Fijne behandeling op tijd en met aandacht
.
Prima!
.
Geen
Netjes geholpen door de tandarts.
Gewoon goed
Zeer positief
Ik ben al jaren geholpen door een mondhygieniste, geen problemen gehad. Nu door een mondhygenist. Ruwe behandeling, pijnlijk. Hoofd regelmatig van links naar rechts gedraaid. Heb na 5 dagen nog steeds pijn in mijn mond. Bij volgend bezoek 17.11.22 door een andere laten behandelend.
Beste patiënt, wat vervelend dat u een minder fijne ervaring heeft gehad. Omdat u de antwoorden anoniem invult, kunnen wij helaas geen contact met u opnemen. Zou u even met de praktijk willen bellen om te controleren of u volgende behandeling bij een collega mondhygiënist staat gepland? Bedankt in ieder geval voor uw feedback en wij zullen het intern gaan bespreken. Met vriendelijke groet, Mondzorg Malden
Snel behandelt omdat ik met een andere tandarts in stemde, dat was eindelijk eens heel fijn. De keer daarvoor moest ik 14 dgn wachten voor ik bij Ingrid terecht kon. Dat vind ik met kiespijn veel te lang. Want je gaat niet meteen met pijn naar een tandarts, dat wacht je eerst 14 dgn af en als je dan nog eens 14 dgn moet wachten op je afspraak, vind ik dit echt te lang. Snap best wel dat je niet meteen geholpen kunt worden, maar na 2 of 3 dagen zou ik toch echt redelijker vinden
In het weekend verloor ik een vulling in een kies. Maandagochtend gebeld, maandagmiddag afspraak. De vulling werd uitstekend vervangen.
Prettige en vriendelijke communicatie
Ik had een afspraak gemaakt omdat mijn MRA Pijn deed . Ik neem altijd aan dat je in de stoel kan plaats nemen , maar we bleven staan in de ruimte staan . En de tandarts vroeg waar ik last van had . Daarna nam ik plaats in de stoel en de MRA werd in mijn mond gedaan en aangeduwd waardoor mijn lip er tussen kwam . Was geen fijne ervaring. Hoop volgende keer beter
Beste patiënt, hartelijk dank voor uw feedback, wat vervelend dat het voor u een minder prettige ervaring was. Wij zullen de feedback intern bespreken. Mocht u het prettig vinden om het nog verder toe te lichten of te bespreken kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Malden
Ik werd op tijd geholpen en heb de indruk dat er zorgvuldig naar mijn gebit is gekeken. De mondhygiënist is altijd erg vriendelijk en informeert naar mijn welzijn. Maakt een vrolijke, ontspannen indruk. Geeft duidelijke adviezen mbt mijn gebitsverzorging. Met de tandarts is altijd overleg over evt verbetering of verfraaiing van mijn gebit mogelijk.
Beste patiënt, hartelijk dank voor uw positieve feedback, het doet ons een plezier om dit te lezen. Graag tot volgende keer bij ons in de praktijk! Met vriendelijke groet, Mondzorg Malden
Mondhygieniste is een fijne vrouw. Attent en sociaal Tandarts echter komt arrogant en niet geïnteresseerd over. Geen fijne tandarts echter wel goed in zijn vak.
Beste patiënt, wat vervelend dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Omdat het tevredenheidsonderzoek anoniem is, kunnen wij helaas geen contact met u opnemen. Wij zullen uw feedback uiteraard intern bespreken. Mocht u het prettig vinden om één of ander nog telefonisch toe te lichten of volgende keer bij een collega tandarts te komen dan horen we dit graag van u. Met vriendelijke groet, Mondzorg Malden
Schoolstraat 6
6581 BG Malden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.