Vakmanschap

Autobedrijf Heusschen is een goed en eerlijk bedrijf wat met je meedenkt. Ook voor het kopen van een nieuwe auto ben je hier aan het goede adres.

• Bereikbaarheid

Vakmanschap, top service en betrouwbaar!

Begin januari dit jaar een mooie Opel Insignia bij Mike gekocht. Ik kreeg een goed gevoel bij deze garage en gaf mij ook een vertrouwde indruk. Geen gladde verkooppraatjes maar eerlijkheid. Dat bleek later ook bevestigd te worden. Er kwam vocht in de koplamp en is door Mike gelijk opgelost. Eind maart kreeg ik een storing en de auto deed niets meer. Bleek een onderdeel in de motor te zijn afgebroken. Zonder problemen heeft Mike mijn auto opgehaald en heeft deze vakkundig gerepareerd en nog wat extra onderdelen vernieuwd. Hij heeft ter nacontrole nog een weekje zelf met mijn auto gereden. Ik zou de auto pas terug krijgen als deze echt weer in orde zou zijn. Ik rij inmiddels alweer 5 maanden probleemloos met de auto. Voor mij heeft Mike punten gescoord met zijn goede service en vakkennis maar ook het vertrouwen in hem. Top!!!! Voor de volgende auto ga ik eerst weer bij Mike langs.

Eerlijk en betrokken

Renault scenic gekocht bij Mike binnen 3 dagen erg onregelmatig lopende auto, ANWB erbij, auto liep op 3 cilinders, bobines getest was het niet, bogies getest was het niet, compressie gemeten deze was prima, contact met Mike opgenomen hij vroeg om direct terug te komen, getest bleek toch een bobine te zijn, vervangen en weer een prima rijdende auto. Geen vragen was gewoon garantie! Mike heeft de storing opgelost in nog geen 10 minuten, de meneer van de ANWB is 45 minuten met de auto bezig geweest (zonder resultaat)

• Bereikbaarheid

Heb een Seat Ibiza gekocht en was gaan rijden op de snelweg totdat hij begon te haperen aan het gaspedaal.Heb garage Heuschen gebeld en hij zei meteen kom de auto maar terug brengen dan word hij nageken.Ik kreeg de auto pas terug als hij in orde was zei hij.Hij heeft die belofte gehouden en de auto loopt nu geweldig. Dank je Mike Heuschen.

Top Garage! Zeer klantgericht behulpzaam en zorgvuldig.

Mike heeft een goede auto voor mij gevonden die volledig voldoet aan mijn wensen en binnen het budget past. Zit je in nood komt hij je altijd helpen. Vriendelijk vent met een hart voor auto's.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een fiat panda gekocht bij Mike garage heusschen ben zeer tevreden met de auto was een kleinigheid met de airco direct zonder problemen gemaakt toppie raad iedereen deze garage aan. Van ons krijg hij een vette 10

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vriendelijk. Geholpen...\r\nBedankt!!!.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, goede en eerlijke service. Optioneel een leen auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed! Goede service, snelle service, goede prijs, een echte vakman

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed eerlijk bedrijf waar ze je altijd helpen. Ook als iets met spoed gedaan moet worden helpen ze je z.s.m.\r\nAl met al een bedrijf die wij als zeer prettig ervaren. Ook voor reparaties

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige garage. Eerlijk, professioneel, snel....Biedt gewoon een goede service en denkt met de klant mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en correct

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk en Klantvriendelijkheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Knappe monteur

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week\r\nEen auto gekocht! Vriendelijk, helemaal tevreden! Auto was nog gekeurd in de garage. Goed verzorgd!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze heren zijn bedreven ,ervaren en klantvriendelijk ingesteld

Over Autoservice Totaal