Prettige en deskundige vakmensen

Het feit dat ik vanaf de start van GP Cartech een tevreden klant ben moet voldoende zeggen over de klantgerichtheid en deskundigheid van dit bedrijf

Eerlijk, sociaal, 100 % betrouwbaar top-bedrijf

Ik ken ze al eventjes door het onderhoud van de bedrijfswagens van mijn ex- werkgever. Zij wisten hoelaat wij ze nodig hadden, en dan waren ze ook klaar. Nu mijn eigen auto daar in onderhoud en zeer tevreden. Ik heb ze ook op een ander vlak leren kennen, en echt, het zijn schatten van mensen en zeer vakbekwaam.

Uitermate vakkundige garage

Ik kom al de nodige jaren. Tot op heden ben ik uitermate tevreden. Een afspraak kan ik maken naar mijn agenda. Wanneer er bijv. Overmatige slijtage aan de remschijven krijg je de tip: houdt er bij de servicebeurt van volgend jaar hier rekening mee. Dit voorkomt verrassingen. Kortom heel prettig.

Kort maar krachtig-SUPER-

Ik rij al meer dan 50 jaar auto heb dan ook verschillende garages gehad ik moet eerlijk bekennen dat autobedrijf GP CAR TECH in Purmerend veruit de beste is en uitblinkt in kosten-vakmanschap en behulpzaamheid dat is mijn jarenlange ervaring bij deze geweldige autobedrijf.

Top Garage

Na een aantal jaar mijn Renault in onderhoud te hebben gehad bij GP Cartech. Ook weer een goede 2e hands bij hun gekocht. Inmiddels zijn er 3 auto's van het gezin bij GP in onderhoud. Altijd vriendelijk, kundig, eerlijk en lekkere koffie!!

Altijd geweldige service

Een (h)eerlijk universeel autobedrijf, persoonlijke benadering! Meerdere auto's in onderhoud gehad en altijd goed geholpen waarbij ook actief wordt meegedacht.

Fijn, eerlijk en service gericht bedrijf.

Het komt de beloftes waar en is prima geprijsd. Uitlaat (steun) was gebroken, dit heeft GP Cartech perfect en snel opgelost en ook nog een extraatje gefixt wat een kwaal is bij deze auto. Ik werk in Purmerend en heb nu mijn maatjes gevonden en zal zeker terug komen voor auto things.

Tot in de puntjes

Timing distributieketting was niet goed. Deze is netjes vervangen. Bleek een terugroepactie vanuit de dealer op de auto te zitten bij een bepaalde storing. Daarop hebben ze de auto uit eigen beweging naar de dealer gebracht en zo is er gratis een nieuwe koelvloeistofpomp geinstalleerd. Zeer attent. Ook is als service de auto gratis gewassen. De puntjes op de i. Auto rijdt weer fantastisch en zag er weer prachtig uit. Dit alles voor minder dan de vooraf opgegeven schatting van de prijs. Kortom, zeer tevreden over het gedane werk. Schatten van mensen met hart voor je auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd even vriendelijk & behulpzaam! \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een klein maar fijn bedrijf die meedenkt met de klant en op hun manier een positieve draai geven wanneer je gedonder hebt met je auto. \r\n\r\nEen all round team waarvoor niets teveel is en waar zelfs de omliggende merkgarages komen met hun problemen (Hoe dan?) Kom er al wat jaartjes. Ga geen 10-en geven want die moet je altijd maar weer waarmaken. Dus lees 9 denk 10.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service. Vriendelijk ,goud eerlijk. Vandaag m\'n auto gebracht voor grote beurt. Werd later op de dag gebeld,dat een kleine beurt voldoende was gezien de onderhoudshistorie. \r\n\r\nAuto eind van de dag kunnen halen, ik ga volgende week met een gerust hart op vakantie. Team cartech, bedankt voor de service en tot september,kom ik weer graag naar jullie toe voor de apk. !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bijzonder goed, alle afspraken worden nagekomen. Nooit te beroerd om extra service te geven. Dit zijn nog ECHTE monteurs en geen \"vervangers\" van onderdelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf toppers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect alles wordt goed opgelost en prijs kwaliteit 👍🏽

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verschillende malen voor onderhoud en reparatie aan mijn auto bij GP Cartech geweest. Zeer goede ervaringen. Betrouwbaar, eerlijk, netjes, deskundig. Denken mee met oplossingen. Leveren kwaliteit voor een goede prijs. Komen afspraken 100% na. Topbedrijf, kan ik iedereen aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij GP Cartech erg tevreden.\r\nDeskundig en eerlijk en vakkundige monteurs.\r\nLeuke sfeer en voor iedereen evenveel aandacht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zocht een ander auto. Via internet had ik een blauw Volkswagen Up gevonden. Ik ben naar Patrick gegaan en hem de auto laat zien [op papier]. Gevraagd wat hij er van vond. Mooie was het antwoord van Patrick. of ik al een keer in een Up gereden had ? Nee was mijn antwoord wel in mijn Lupo. Het rijd anders vertelden Patrick. Mijn vraag slechter of beter? Beter was het antwoord. Ik mocht even proefrit maken in een Up die hij had staan. Tegek reed deze Up. Toen ik terug kwam hij en zijn vrouw op internet gekeken wat er veder te koop was. Ja dat was een rood Up wat jonger [1 1/2 jaar] auto met minder kilometer op de teller wel wat duurder € 700,--. op papier. Maker een mooie prijs van heb ik gezegd. Een half uur later werd ik thuis op gebeld met een mooie prijs voor mijn oude auto en de nieuw auto. Wij hebben ja gezegd tegen dat mooie aanbod. [Zo doe je zakken met elkaar] Ik kom al jaar zins 2004 bij de firma G.P. Cartech en word altijd goed geholpen??? \r\n\r\nBedankt daar nog voor Fred en Paula.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn zoon werd in korte tijd 2x geconfronteerd met hoge kosten. De auto was dit niet meer waard. Vanwege werk aangewezen op auto. Door Cartech is een alternatief geboden op een wijze die je nergens anders vindt. Service en meedenken zijn hier een automatisme.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was toe aan een ander auto en G.P.Cartech gevraagd om op zoek te gaan naar een leuke auto. En al snel hadden zij iets gevonden (een Fiat Panda). Helaas kon ik op dat moment niet rijden, ongelukje gehad en hand in het gips. Zij hebben de auto een paar weken voor mij gereserveerd. Met het risico dat ik hem misschien niet zou wille. Dat is nog eens wat je noemt service en klantvriendelijkheid. Laten we eerlijk zijn, welke garage doet dat nu tegenwoordig nog. Na een proefritje was het duidelijk mijn auto, goed ingeschat van Patrick.\r\n\r\nEn....ja hoor, gisteren was het zover, de auto werd keurig voor de deur afgeleverd door Patrick en Geraldine.\r\n\r\nBEDANKT G.P.Cartech voor de zoektocht, vertrouwen en de goede service. \r\n\r\nMet vriendelijke groeten, \r\nPaula van Nek.\r\n\r\nAl jarenlang een trouwe en tevreden klant en nu ook superblij met de nieuwe auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage staan altijd voor u klaar

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.