Zeer goed!

Staan altijd voor je klaar. Aanrader dus!

Uitstekend!

Zeer vakkundig personeel en super goede service. Een bedrijf dat ik iedereen van harte kan aanbevelen!! Rob Gordijn

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk en altijd snel behulpzaam

Vriendelijk, zowel aan de balie als in de garage. Snelle en behulpzame service, ook bij kleine mankementen

Service staat voorop

Een familiebedrijf dat meedenkt met de klant. Zeer vriendelijke mensen met veel kennis van zaken en bieden betere service dan de merkdealer.

Zeer goede informatie

APK keuring gehad, en ben zeer goed geïnformeerd over de te verwachten vervangingen welke binnenkort nodig zullen zijn echter nu nog niet afkeurenswaardig. Tevens alternatieven aangeboden bij eventuele toekomstige bandenkeuze.

Fijne garage

Al een paar jaar klant bij GP. Zijn altijd goed bereikbaar. Zo nodig dan kan je snel terecht. Word er altijd vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekend geholpen door vriendelijk en bekwaam personeel.

Voor mijn BMW (E46) 325i cabrio hier de remschijven en remschoenen (Brembo) laten vervangen. Net en eerlijk bedrijf, rekening viel lager uit dan verwacht. Ik kan iedereen deze garage aanbevelen. Ik kom hier zeker terug.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed geholpen, goede service, vriendelijk personeel uitgebrande invoelbare over reparatie en ben snel geholpen. Zeker aan te raden

Top garage.

Een garage waar klantgerichtheid hoog in het vaandel staat. en aandacht heeft voor zijn klanten. Denken met je mee, vragen absoluut niet de hoofdprijs. Heel blij met ze. Garage waar ik alle vetrouwen in heb.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super snel geholpen met rem probleem.

Top bedrijf!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima garage, duidelijke communicatie en niet te duur.....

Wordt altijd prima geholpen. Alles is mogenlijk en de communicatie gaat altijd vlot en duidelijk.

Uitstekend bedrijf!

Nu bijna 'n jaar klant en ben ontzettend tevreden! Goede service, eerlijk, vriendelijk, klantgericht en ze staan direct voor je klaar! Denken met je mee en rekenen prima prijzen. Ik blijf hier zeker klant!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik ben op aanraden van familieleden overgestapt van de dealer van mijn auto (Suzuki) naar GP. Het grootste verschil vind ik de persoonlijke benadering; ze weten wie je bent en gaan dat stapje extra zonder dat het meteen in de papieren loopt. Onlangs bleek ik bij mijn huis een lekke band te hebben. Nog dezelfde dag kwamen ze langs, hebben ze de auto op de krik gezet en band meegenomen naar de garage voor reparatie en ik kon weer snel op weg. Kosten? Een paar tientjes. Echt toppers!

Al ruim 15 jaar onze garage

Altijd behulpzaam, vriendelijk, staan voor je klaar met raad en daad. Zelfs vanuit het buitenland krijgen we goede tips en adviezen. Betaalbaar ze vragen geen hoofdprijs en denken met je portemonnee mee. Ga zo door.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Topper, betrouwbaar eerlijk heerlijke mensen

Zeer deskundig, eerlijke prijzen en advies, altijd overleg heel behulpzaam en zeer klantgericht. harde werkers met een hart van goud

Erg goed bevallen

Afspraak voor twee nieuwe banden en airco bijvullen gemaakt. Bij controle hoe was mijn airco nog goed. Dit werden alleen twee banden. Erg tevreden bedankt.

• Reden bezoek: Andere reden

deskundig, altijd goede prijsopgaaf en reparatie

ik kom hier al wat jaren voor keuring en reparaties. altijd van te voren goede opgave van de problemen en opgave van de kosten. keurig op tijd klaar en altijd goed geholpen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Wordt altijd gelijk geholpen als het kan

Zeer net bedrijf

Een tweedehands auto aangeschaft, waar ik heel blij mee ben. Netjes en vriendelijk geholpen, kon de auto op me gemak zonder dwang bekijken en mee proef rijden. Alles van aankoop tot aflevering, keurig uitgevoerd geheel naar wens. Professioneel bedrijf met vriendelijke medewerkers.

Nooit wachten gelijk geholpen

Ze staan bij GP Cartech altijd gelijk voor je klaar ook voor kleine reparaties

Monteurs die hun vak verstaan

Het feit dat ik al jaren in deze garage kom moet voldoende zeggen. Grote reparaties worden altijd in overleg uitgevoerd

Zeer betrouwbare garage!

Ben er al jaren klant en wordt er prima geholpen. Fijne servicegerichte medewerkers

Prima service en komen afspraken goed na

Deze week twee auto's voor de APK gebracht en beiden zijn zoals afgesproken gekeurd en gerepareerd.

Ze zijn geweldig

Komen hun afspraak altijd na en ik vind ze zeer deskundig en de teller loopt niet altijd als je ze nodig hebt en ze zijn zeer klantvriendelijk.

Prettige en deskundige vakmensen

Het feit dat ik vanaf de start van GP Cartech een tevreden klant ben moet voldoende zeggen over de klantgerichtheid en deskundigheid van dit bedrijf

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.