Zeer net bedrijf

Een tweedehands auto aangeschaft, waar ik heel blij mee ben. Netjes en vriendelijk geholpen, kon de auto op me gemak zonder dwang bekijken en mee proef rijden. Alles van aankoop tot aflevering, keurig uitgevoerd geheel naar wens. Professioneel bedrijf met vriendelijke medewerkers.

Nooit wachten gelijk geholpen

Ze staan bij GP Cartech altijd gelijk voor je klaar ook voor kleine reparaties

Monteurs die hun vak verstaan

Het feit dat ik al jaren in deze garage kom moet voldoende zeggen. Grote reparaties worden altijd in overleg uitgevoerd

Zeer betrouwbare garage!

Ben er al jaren klant en wordt er prima geholpen. Fijne servicegerichte medewerkers

Prima service en komen afspraken goed na

Deze week twee auto's voor de APK gebracht en beiden zijn zoals afgesproken gekeurd en gerepareerd.

Ze zijn geweldig

Komen hun afspraak altijd na en ik vind ze zeer deskundig en de teller loopt niet altijd als je ze nodig hebt en ze zijn zeer klantvriendelijk.

Prettige en deskundige vakmensen

Het feit dat ik vanaf de start van GP Cartech een tevreden klant ben moet voldoende zeggen over de klantgerichtheid en deskundigheid van dit bedrijf

Eerlijk, sociaal, 100 % betrouwbaar top-bedrijf

Ik ken ze al eventjes door het onderhoud van de bedrijfswagens van mijn ex- werkgever. Zij wisten hoelaat wij ze nodig hadden, en dan waren ze ook klaar. Nu mijn eigen auto daar in onderhoud en zeer tevreden. Ik heb ze ook op een ander vlak leren kennen, en echt, het zijn schatten van mensen en zeer vakbekwaam.

Uitermate vakkundige garage

Ik kom al de nodige jaren. Tot op heden ben ik uitermate tevreden. Een afspraak kan ik maken naar mijn agenda. Wanneer er bijv. Overmatige slijtage aan de remschijven krijg je de tip: houdt er bij de servicebeurt van volgend jaar hier rekening mee. Dit voorkomt verrassingen. Kortom heel prettig.

Kort maar krachtig-SUPER-

Ik rij al meer dan 50 jaar auto heb dan ook verschillende garages gehad ik moet eerlijk bekennen dat autobedrijf GP CAR TECH in Purmerend veruit de beste is en uitblinkt in kosten-vakmanschap en behulpzaamheid dat is mijn jarenlange ervaring bij deze geweldige autobedrijf.

Top Garage

Na een aantal jaar mijn Renault in onderhoud te hebben gehad bij GP Cartech. Ook weer een goede 2e hands bij hun gekocht. Inmiddels zijn er 3 auto's van het gezin bij GP in onderhoud. Altijd vriendelijk, kundig, eerlijk en lekkere koffie!!

Altijd geweldige service

Een (h)eerlijk universeel autobedrijf, persoonlijke benadering! Meerdere auto's in onderhoud gehad en altijd goed geholpen waarbij ook actief wordt meegedacht.

Fijn, eerlijk en service gericht bedrijf.

Het komt de beloftes waar en is prima geprijsd. Uitlaat (steun) was gebroken, dit heeft GP Cartech perfect en snel opgelost en ook nog een extraatje gefixt wat een kwaal is bij deze auto. Ik werk in Purmerend en heb nu mijn maatjes gevonden en zal zeker terug komen voor auto things.

Tot in de puntjes

Timing distributieketting was niet goed. Deze is netjes vervangen. Bleek een terugroepactie vanuit de dealer op de auto te zitten bij een bepaalde storing. Daarop hebben ze de auto uit eigen beweging naar de dealer gebracht en zo is er gratis een nieuwe koelvloeistofpomp geinstalleerd. Zeer attent. Ook is als service de auto gratis gewassen. De puntjes op de i. Auto rijdt weer fantastisch en zag er weer prachtig uit. Dit alles voor minder dan de vooraf opgegeven schatting van de prijs. Kortom, zeer tevreden over het gedane werk. Schatten van mensen met hart voor je auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd even vriendelijk & behulpzaam! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een klein maar fijn bedrijf die meedenkt met de klant en op hun manier een positieve draai geven wanneer je gedonder hebt met je auto. \r\n\r\nEen all round team waarvoor niets teveel is en waar zelfs de omliggende merkgarages komen met hun problemen (Hoe dan?) Kom er al wat jaartjes. Ga geen 10-en geven want die moet je altijd maar weer waarmaken. Dus lees 9 denk 10.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service. Vriendelijk ,goud eerlijk. Vandaag m\'n auto gebracht voor grote beurt. Werd later op de dag gebeld,dat een kleine beurt voldoende was gezien de onderhoudshistorie. \r\n\r\nAuto eind van de dag kunnen halen, ik ga volgende week met een gerust hart op vakantie. Team cartech, bedankt voor de service en tot september,kom ik weer graag naar jullie toe voor de apk. !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bijzonder goed, alle afspraken worden nagekomen. Nooit te beroerd om extra service te geven. Dit zijn nog ECHTE monteurs en geen \"vervangers\" van onderdelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf toppers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect alles wordt goed opgelost en prijs kwaliteit 👍🏽