Snel en vakkundig

Bryan werkt nauwkeurig, informeert en levert kort na de opname het rapport. Dat ziet er netjes uit en verzorgd uit. Ik ben zeer tevreden over het geleverde resultaat.

Alles perfect geregeld

Alles verliep volgens afspraak en was keurig verzorgd.

Snel, vlot, vriendelijk en realistisch

Komt afspraken na, prima rapport

Kundig, neemt de tijd voor een opname

Snel en professioneel

Niets op aan te merken. Fijne afhandeling.

Perfect geholpen

Persoonlijke begeleiding

correct, snelle afspraak

geweldige ervaring

vriendelijke man. top dat ze aan huis komen. in een woord geweldig.

zeer goed, gedegen, goed onderbouwd

Bryan is een zeer vriendelijke taxateur, die een zeer goed rapport heeft opgeleverd, na een gedegen inspectie: zeer goed onderbouwd met heldere argumenten en doelmatig.

Een vakbekwaam en vriendelijk persoon.

Mijn ervaring is zeer goed een vakbekwaam en vriendelijk persoon waar ik al meerdere taxaties heb laten maken en waar ik er zeer zeker meer zal laten maken.

Professionele aanpak en een gedetailleerd rapport aan huis.

Zeer tevreden!

Snel en deskundig.

Snel en deskundig.

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd

Snel, geduldig en perfect afgehandeld.

Snelle en deskundige service

Prima rapport opgesteld van mijn youngtimer. Erg deskundig, neemt de tijd en je voelt gelijk dat hij zijn werk met passie uitvoert. Zeker een aanrader!

Net als de naam, goed en direct.

Hele goed communicatie, snelle reacties en direct. Goed en duidelijk rapport, volgende keer zeker weer. Aanbevolen bij een aantal mensen die net als ik voorheen een beetje aan het tobben waren met BPM aangiftes.

Direct Taxatie weet alles over auto's!

Top service, in één keer helemaal goed.

Vakkundig

Vriendelijk, komt op tijd, verstand van klassieke auto’s, inhoudelijk goed opgesteld taxatierapport.

Vriendelijke taxateur, snelle ontvangst taxatierapport

Op korte termijn een afspraak kunnen maken voor een taxatie. Taxateur was netjes op tijd en geïnteresseerd. Dezelfde dag al digitaal taxatieverslag ontvangen en volgende dag op papier. Reële waarde vastgesteld.

Perfect!

Perfecte service, grondige inspectie en correcte waarde indicatie.

Afspraken worden nagekomen, heldere communicatie

Afspraken worden zeer stipt nagekomen heldere en eerlijke communicatie, beveel het bedrijf aan !

Prima en duidelijk taxatierapport ontvangen

Afspraken duidelijk gemaakt en nagekomen. Rapportage snel ontvangen, kortom ik kan Direct Taxatie aanbevelen.

op gewenste locatie & goed uitgeschreven ingebonden rapport

Wfnetjetj

Uitstekend werk verricht.

Een snelle en accurate taxatie, chapeau!

Snel en vakkundig

Bieden snelle en vakkundige service. En zijn ook nog eens zeer vriendelijk.