perfect, zeker aan te bevelen

Johan, de chief, houdt zich aan afspraken. Personeel kundig, vriendelijk en zelfs bereid buiten de “reguliere tijden” te werken. Toppie!!

goede service, goed behandeld

Ik heb een prettige verhuiservaring met STERK verhuizingen. Communicatie is duidelijk en persoonlijk. Komen afspraken prima na. De verhuisdag verliep soepel en ontspannen.

goede service, goed behandeld

De jongens van Sterk Verhuizingen weten van aanpakken. Binnen 7 uur tijd waren alle spullen met uiterste zorg verhuisd naar de nieuwe woning.

goede service, goed behandeld

Johan en zijn team heeft onze bedrijfsmachines en voorraad van Maastricht naar Cadier en Keer verhuisd en heeft dit met alle zorg gedaan, niets was hem teveel. Er zijn meer dan voldoende goede verhuisdozen voorhanden. Ook heeft hij ons privé verhuisd, dit ging vlekkeloos, bedankt Johan en team. Gaston Coenen, Stegraprint drukkerij

perfect, zeker aan te bevelen

Johan en zijn mannen zijn een No nonsens bedrijf en maken waar hetgeen zij zeggen. Het is een jong en gemotiveerd team, chapeau en ga zo verder.

perfect, zeker aan te bevelen

Een dikke 10! We zijn totaal ontzorgd door Johan en zijn team. Hoewel een verhuizing normaal best wel stressvol is heeft Sterk ons op alle fronten geholpen, van inpakken tot het verhuizen zelf. Snel, efficiënt en voor een hele schappelijk prijs. Ga zo door!

goede service, goed behandeld

Erg tevreden. Super gewerkt. Netjes, correct en vriendelijk.

goede service, goed behandeld

Heel servicegericht, je word helemaal ontzorgd.

perfect, zeker aan te bevelen

Johan heeft ons super geholpen en had aan alles tot in detail gedacht. Dozen, dekens, niets was te veel. Het verhuizen ging snel, makkelijk en was tot mijn verbazing in een paar uurtjes gepiept. Ik kan Sterk Verhuizingen aan iedereen aanbevelen!

Prima service. Komen afspraken na. Uiterst tevreden

goede service, goed behandeld

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede onderlinge afstemming. Afspraken worden nagekomen. Een professioneel team van verhuizers. Weten van aanpakken, zijn beleefd en voorzichtig met de spullen. Door de te late levering van onze kledingkasten, konden we de verhuisdozen langer houden dan de daarvoor geldende termijn. Lege dozen werden op verzoek in termijnen opgehaald. Hebben ons goed ontzorgd.

goede service, goed behandeld

Fijne ploeg, snel en goed doorwerkend, behulpzaam, flexibel met planning en stip op tijd bij afspraak. Mogelijke problemen zijn er om een oplossingen voor te vinden kan niet bestaat niet voordat alles geprobeerd is. Gaat iets mis wordt het opgelost. Al met al zal een volgende verhuizing weer voor Sterk kiezen!

goede service, goed behandeld

We zijn zeer tevreden over dit Sterk(e) team. Volledige ontzorging, erg netjes op de spullen van een ander en zeer behulpzaam en meedenkend om de verhuizing tot een succes te maken!

Koekoeksbloem 14

6245TC Eijsden

Over Sterk Verhuizingen

Hét verhuisbedrijf in Limburg voor een zorgeloze verhuizing