Perfecte verhuizers

Op 08-02-2022 heeft Sterk Verhuizingen onze verhuizing van Maastricht naar Heerlen verzorgd. Het hele team ging erg zorgvuldig om met de spullen en wat extra beschermd moest worden werd goed ingepakt met bolletjes folie. Na het transport naar Heerlen diende de inventaris naar de 13e verdieping gebracht te worden met gebruikmaking van slechts één lift. Na alle spullen weer netjes on elkaar gezet te hebben was om 17.00 uur de verhuizing afgerond. Alle lof voor het team voor de rustige uitstraling en het voorzichtig omgaan met onze spullen.

Verhuizing door Sterk perfect uitgevoerd

Uitstekend van voorbereiding tot uitvoering

Super team, Top!

Super fijn, betrouwbaar en betaalbaar verhuisbedrijf.

Superfijn en goed bedrijf

Professioneel bedrijf en vriendelijke en beleefde jongens

Vlekkeloze verhuizing

Mannen zijn op tijd, komen afspraken na. Prettig in de omgang. Harde werkers. Onze verhuizing van Amsterdam naar Zuid-Limburg verliep bijzonder gemakkelijk. Professionele club die ook nog eens goed te betalen is! Absolute aanrader deze partij!!

Fast and reliable

Uncomplicated communication, very friendly staff, flexible and reliable when it came to transporting everything (including some complicated and valuable objects). Move was done in a matter of hours, it went very fast.

• Afspraken nakomen

Goed werk.... prettig in de omgang

Een aantal keren werk laten verrichten. Snelle reactie..prettig communiceren en goed werk. Attente harde werkers. Ze zijn er (indien mogelijk natuurlijk) als je ze nodig hebt. Niet te vergeten --》betrouwbaar!

Snel, persoonlijk en flexibel

Blij dat we niet voor een van de ‘grote’ verhuizers’ hebben gekozen maar voor Sterk. Hard werkende, flexibele club met persoonlijke benadering.

Gewoon geweldig

DIREKT gekomen. Meer geholpen als vrienden IPv werklui. Ze deden nog meer als wat ik ze vroeg.

Sterk werk!!!

Sterk heeft ons van Maastricht naar Zutphen verhuisd. Snel, professioneel, klantgericht, concurrerende prijs en ook nog eens een erg gezellig team! Volgende keer weer met Sterk.

Prima en betrouwbaar.

Goede vooraf afspraken en praktijk wijkt niet af. Redelijke prijs.

• Afspraken nakomen

Jong , dynamisch en flexibel bedrijf.

Door omstandigheden moest verhuizing verplaatst worden; Datum werd zonder problemen verschoven. De verhuizing is goed verlopen; jonge meedenkende medewerkers!

Uitmuntend

Sterk verhuizingen doet precies wat het bedrijf in haar reclame beloofd: ze konden bij ons binnen een uur ter plaatse zijn voor een spoedklus, professionele apparatuur, professionele medewerkers, super aardig ook nog, harde werkers en een zeer vriendelijke prijs. Zéér aanbevelenswaardig, een welverdiende dikke tien!

• Afspraken nakomen

Super fijne enthausiaste mannen die mij verhuisd hebben! Zo fijn alles op zijn plek. Merci !!

Fantastisch!

Super vriendelijke, bekwame mensen, uitstekende prijs-kwaliteit en heel snel!! Absolute aanrader!

Vakkundig en goed

Onze verhuizing is top verlopen met deze firma. Ook alle spullen die afgevoerd moesten worden naar milieu station werd door hun verzorgd. Vriendelijk personeel. Heel tevreden.

Slecht

Zeer teleurgesteld in de verhuizing kasten sluiten niet meer bed half in elkaar gezet deuren van kleerkast staan ondersteboven de poten van de dressoir staan los medere schroeven en bouten zijn weg ik heb dat nu helaas pas gemerkt omdat ik eindelijk helemaal ingericht ben jammer genoeg had ik dat niet Verwacht

• Persoonlijke aanpak N.v.t.

Stress vrij verhuizen

Fijn gesprek gehad met duidelijke prijsafspraak en ook prettig dat we de verhuisdozen in bruikleen kregen. Op de verhuis dag zelf werd er door een top team gezorgd dat onze inboedel snel en voorzichtig van adres wisselde. Echt een aanrader en mocht ik weer gaan verhuizen dan zal ik zeker opnieuw van hun diensten gebruik maken.

Zeer prettige ervaring

We hadden zowel voor het demonteren als voor de inpakservice als voor het verhuizen zelf gekozen. Alles sloot goed op elkaar aan en het team is zeer prettig en adequaat om mee te werken. Denken goed mee. Als we opnieuw gaan verhuizen, kiezen we zeker weer voor dit bedrijf!!

• Afspraken nakomen

Een snelle, vriendelijke en korrekte groep mensen, die het verhuizen ook beetje aangenaam maakte

Als ik ooit nog eens verhuis , zou ik zeker weer kiezen voor Sterk Verhuizingen!!

Akuraat gemotiveerd

Correct op tijd, leuke mensen, binnen opgegeven budget, zelfs 20% goedkoper. Bij de volgende verhuizing weer eerste keuze, top

• Afspraken nakomen

Sterk Verhuizingen wordt STERK aanbevolen!

Sterk Verhuizingen heeft mijn bedrijfsinboedel snel, uitstekend en professioneel verhuisd. De crew is zeer vriendelijk en alles verliep van een leien dakje en zonder enige schade! Er werd zelfs hulp verleend bij het losmaken van ICT kabels die op een ingewikkelde manier waren gemonteerd.

Zorgeloze ervarig

Vriendelijk en beleefde mensen die snel en probleemloos werk verricht hebben. Volgende keer hoop ik weer op deze partij te kunnen rekenen.

Relaxed en ontspannen verhuizen

Het was ontzettend fijn om van te voren alles in te pakken en de dozen zelf te voorzien van een sticker. Op de verhuisdag werd er hard gewerkt. Alle medewerkers waren vriendelijk en zorgzaam met onze spullen. Ook onze kasten zijn meeverhuisd en opgezet op hun nieuwe plek. Ideaal & echt een aanrader!

Relaxed on the move

De 15e verhuizing en tot nu toe de meest relaxte. Een team dat (hard)werkt als een Zwitsers precisie uurwerk en de baas Johan Pasmans die goed bereikbaar is en nakomt wat hij belooft.Kortom voor herhaling varbaar. Chapeau!

Over Sterk Verhuizingen

Hét verhuisbedrijf in Limburg voor een zorgeloze verhuizing