Vriendelijk, professioneel, afspraak is afspraak.

Op de verhuisdagen zelf wordt je compleet ontzorgd. De spreuk " het komt goed " is waargemaakt.

• Afspraken nakomen

Top geregeld door een STERK team!

Mijn verhuizing is perfect verlopen. Tijdens het voorgesprek word je goed geïnformeerd. Een professioneel enthousiast team wat efficiënt te werk gaat. Nette, vriendelijke medewerkers die het visitekaartje voor STERK verhuizingen zijn.

• Afspraken nakomen

Beter kun je het niet krijgen!

De mannen van Sterk doen hun naam eer aan! Sterk in zowel communicatie, vriendelijkheid, behulpzaamheid en spierballen! Er wordt hulp geboden op elk vlak. De mantelzorgwoning voor mijn ouders was nog niet helemaal klaar op de dag van de verhuizing. Spullen werden opgeslagen in het magazijn van Sterk, ook allemaal geen probleem. Een bedrijf gerund door mensen met een zeer positieve instelling! Dat zie je zelden!

• Afspraken nakomen

Snel, secuur en conform afspraken

Snel, secuur en conform afspraken! Mijn garage moest tijdelijk leeggeruimd worden voor een verbouwing. De mensen van Sterk hebben deze garage in een mum van tijd leeggemaakt, de spullen zorgvuldig opgeslagen en een week later weer alles op de plek retour geleverd.

• Afspraken nakomen

Professioneel, snel en ook nog eens gezellig!

Zeer fijne en snelle service gehad! Ideaal ook dat mijn spullen in de tussentijd bij Sterk Verhuizingen in de opslag hebben gestaan. Hierin zijn ze ook flexibel toen de verbouwing van de nieuwe woning wat uitliep. De mannen gingen snel en secuur aan de slag met een goede dosis humor!

• Afspraken nakomen

Maandag gebeld en dinsdagmiddag stonden ze al voor de deur. Was geen verhuizing maar het omhoog brengen van een 4 persoonsbank in het centrum van Maastricht. Was binnen een uurtje gedaan en afgeleverd in de woonkamer. Ik kan ze iedereen aanraden, merci mannen!!

• Afspraken nakomen

Goede communicatie, fijne sfeer, professionele en kundige verhuizers.

• Afspraken nakomen

Sterk Verhuizingen is letterlijk de IDEALE PARTNER voor uw verhuizing.

Sterk Verhuizingen heeft ons vanaf begin tot eind met raad en daad terzijde gestaan gedurende het gehele verhuisproces. Wij hebben een heftige verhuizing gehad, omdat wij in feite 2 verhuizingen tegelijk hadden. Wij gingen in een keer vanaf ons woonadres in Heerlen en vanaf het woonadres in een woonvorm van onze zoon in Kerkrade verhuizen naar ons aangekochte huis in Eersel in Brabant. Gezien de afstand, was deze verhuizing verdeeld over 2 dagen. En dat was wel wenselijk en ook prettig, gezien de omvang van de hele klus. Uiteindelijk bleken wij toch nog een overdaad aan spullen te hebben en was het uiteindelijk toch passen en meten geblazen in Eersel. De mannen van Sterk Verhuizingen, hebben de klus toch, dankzij hun ervaring, correct en zeker met veel geduld en begrip voor de situatie, op een voorbeeldige manier weten te klaren. Wij willen nogmaals hartelijk dank zeggen aan Johan en zijn Team. Wij zullen jullie bedrijf in de toekomst zeer zeker aanbevelen bij potentiële klanten. Chapeau Mannen.

Wat een fantastische verhuizers

Zeer goede ervaringen en ik raad ze aan, het neemt heel veel werk uit handen Hele fijne jongens die mij geholpen hebben

• Afspraken nakomen

Kantvriendelijk,deskundig,geweldige teamsamenwerking en proberen de klant zo goed mogelijk te helpen

Klantvriendelijkheid Prima teamsamenwerking. Deskundigheid. Goed op elkaar ingespeeld. Correctheid Komen met goede ideeen.

• Afspraken nakomen

Een bedrijf dat het woord SERVICE nog begrijpt

Van Rotterdam naar Maastricht verhuist. De verhuizing door Johan Sterk uitgevoerd. Eerst van Rotterdam (8e etage midden centrum) naar de opslag in Maastricht. Daarna de spullen verhuist naar ons nieuwe huis in Maastricht. Zaten echt hele zware tuinmeubelen en kasten in die niet in de lift konden. Johan zei "Komt goed", ik dacht ja dat zal wel! Op de dag van beide verhuizingen met 8 man aanwezig om 8.00 uur. Om 14.00 uur klaar. Ontzettend fijne verhuizers. Netjes, snel. en niets was te veel. Bij de aflevering in ons nieuwe huis niets beschadigd en wederom was niets te veel. Een perfect bedrijf en ook niet onbelangrijk met een uitstekende prijs prestatie verhuizing. Johan en medewerkers jullie krijgen van mij een 10!!!!!

• Afspraken nakomen

Alles wat team STERK op de website belooft, wordt waar gemaakt!

Team STERK heeft mijn ouders verhuisd van een eengezinswoning naar een appartement in een verzorgingstehuis. Een emotioneel en verwarrend proces voor mijn ouders. STERK nam de tijd en rust voor ze. Ze gaven regelmatig ongevraagd advies en dachten met me mee. Super, zeker als je op afstand van je ouders woont.

• Afspraken nakomen

Zeer flexibel en hele prettige mensen.

Wij zijn verhuisd van een groot huis naar twee huizen. In totaal meer dan 100 m3. De afspraak was eerst om alles te laden op de eerste dag en dan een deel naar een van de huizen te brengen en een ander deel naar een ander huis. Een van de huizen was nog niet klaar en zonder problemen heeft Sterk verhuizingen afgesproken om de tweede deel later te verhuizen.

• Afspraken nakomen

Aanrader! Super werk geleverd!

Dit jonge top team ontzorgt je tijdens de hele verhuizing! Van het eerste contact tot en met de laatste doos. Alles is super geregeld! Verhuizen naar een verdieping? Geen nood. De lift wordt aangesloten en binnen een paar uurtjes staat alles netjes en vakkundig op zijn plek. Johan, dank aan je super meedenkend en enthousiaste team! Voorlopig gaan we niet meer verhuizen. Mocht het nog een keertje nodig zijn, we bellen meteen.

• Afspraken nakomen

Super service topwerk en topteam

Dankjewel heren van Sterk jullie werk was perfect. Alles wat afgesproken was zijn jullie nagekomen. Zou zo weer jullie bedrijf een verhuizing laten regelen. Complimenten voor de vriendelijke jongens.

• Afspraken nakomen

Zeer professioneel verhuisd met jong, goed en klantvriendelijk team!!

Vanaf het moment van de kennismaking tot en met nazorg, alle afspraken nagekomen, klantvriendelijk, servicegericht, professioneel.

Goede service & ondersteuning

Persoonlijke aanpak en snelle hulp

• Afspraken nakomen

Alles is netjes verlopen en snel!

• Afspraken nakomen

Tijdelijke opslag en afbreken kasten en weer opzetten

Goede zorg voor opslag spullen voor korte tijd. Mannen hebben kasten afgebroken en weer opgezet . Super goed verlopen . Bedankt voor hulp.

Plezierig!

Professioneel en.....niet te duur.

Top service en professionaliteit

Het Sterk Team heeft ons geweldig geholpen met de verhuizing. Contact vooraf was goed, ze zijn voor de verhuizing nog even komen kijken ter voorbereiding en op de dag zelf hebben ze alles in goede banen geleid zodat zelfs onze hulptroepen efficient kon meelopen. Daarnaast is de vriendelijkheid en netheid een absoluut pluspunt! Sterk Verhuizing is een meer dan een aanbeveling waard.

Zeer behulpzaam

Sterk verhuizingen heeft het kantoormeubilair van ReGEN Biomedical verhuisd en geinstalleerd. Het Sterk team heeft met ons meegedacht, is kundig, behulpzaam en vriendelijk. Vragen/verzoeken worden opgelost. Kortom een zeer service gerichte verhuizer met net dat beetje meer. Merci Sterk team!

Quick, reliable, gentle

I needed to move all the funiture from a house to a new one in Maastricht. I needed the full service (packing, loading, unloading, unoacking). The service of Sterk was excellent. They knew what to do. I didn’t have to do nothing. They were quick (1 day to pack and load, 1 day to unoack and unload). They were extremely accurated and nice to me and my wife. I really recommend the service!

• Would you recommend us? Yes

Perfecte service!

De slogan “ Sterk in ontzorgen” maakt dit bedrijf absoluut waar! Er werd door Egid en Kevin een plan van aanpak gemaakt op de verhuisdag zelf. In minder dan een halve dag stonden de spullen op de goede plek in de nieuwe woning. De mannen weten van aanpakken, denken mee en houden het overzicht. Egid en Kevin, nogmaals dank. Sterk Verhuizingen heeft de verwachtingen meer dan waar gemaakt.

• Afspraken nakomen

Perfect voor een redelijke prijs

Nadat de verhuizing klaar was, bleken er toch nog zaken te zijn die nog mee moesten. Het was geen enkel probleem om nog een keer een verhuiswagen on te zetten. Zeer behulpzaam, vriendelijk en meedenkend professioneel team. Een echte aanrader!

Over Sterk Verhuizingen

Hét verhuisbedrijf in Limburg voor een zorgeloze verhuizing