ik ben best wel goed geholpen

Er waren een paar kleine problemen maar die zijn in overleg met het belteam heel goed opgelost

Heel erg goed!

Zeer vriendelijke mensen, denken met je mee. En wat ze beloven doen zij direct! Niets is te veel of te moeilijk, erg begripvol en service gericht. Super!

Prima, duidelijk en makkelijk te regelen

Alles prima en goed te regelen alleen het akkoord heeft wel wat langer op zich laten wachten waardoor het gehele proces bijna 2 weken in beslag nam.

Super vriendelijke mensen

Snel en makkelijk contact via de aap op de site.

Snel en persoonlijk

Snel en persoonlijk

Heel kundig en met geduld en inzet geholpen ..van mij een 10

Heel fijn en met geduld en inzet geholpen ..top

Top bedrijf

In één woord SUPER ze doen er alles aan om je te helpen. Vriendelijke mensen en nogmaals deze mensen zijn er om je te helpen.

Great communication

Arranged quickly and professionally. Recommended!

Vriendelijke klantgerichte mensen Ondoorzichtige adm procedure

Mensen worden gemotiveerd als ze doel van in dit verband te verstrekken informatie begrijpen.Die invalshoek kan echt verbeterd worden .

Veel geduld, goed geholpen.

Alles komt goed, als je de juiste gegevens hebt

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk,duidelijk,goede terug koppeling,snelle afhandeling.

Gewoon netjes en goed

goed en vriendelijk

goed en vriendelijk

Meedenkend en denken in oplossingen

In 1e instantie was er een foutje opgetreden met een verkeerd bedrag ingegeven ,maar dat is netjes opgelost en meedenkend hoe dit het beste te doen, regelmatig mij op de hoogte gehouden gewoon TOP

Super service

Had in het begin wat problemen door een andere maatschapij maar zo goed en rustig te woord gestaan hoe vaak ik ook belde en soms huilend omdat de andere instantie niet wilde mee werken maar uiteindelijk toch gelukt

hele fijne samen werking

het is heel simpel om met de juiste documenten zelfs als flexwerker een lening te verkrijgen

Goede en snelle service.

De klant is echt klant, alles proberen om het te regelen.

De mensen hebben veel geduld daar ben ik heel erg blij mee

Echt top!

Ze hebben vanaf dag 1 mijn telefoontjes opgepikt en duidelijk uitgelegd wat de toestand was van mijn aanvraag. Enorm lieve medewerkers die elke keer meeleven toonden. Ik heb om de dag gebeld en nooit was er irritatie bij wie dan ook. Geen lange wachttijden bij de telefoon, duidelijke dashboard, makkelijk uploaden. Echt een goed team en duidelijke werkwijze! Nogmaals, bedankt!

Netjes en Snel

Snelle terugkoppeling, duidelijke communicatie, snelle afhandeling!

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling van de lening en ook snelle reactie op vragen

Goeie medewerkers

Als je vragen heb staan ze altijd klaar voor je vragen. Snel afgewikkeld lening en je krijgt veel tips hoe minder je rente wilt betalen.

Mijn ervaring is dat jullie goed met mensen kunnen omgaan .. plus geduld hebben ..

Mijn ervaring is dat jullie mensenbloed kunnen in scharen vriendelijk blijven aan de telefoon.. gedaan of hebben .. hartelijk dank voor uw medewerking Flora

Hoefde niet echt lang te wachten

Na het indienen van de documenten binnen 24 uur bericht. Top.

Professioneel, duidelijk, snel, vriendelijk,overzichtelijk, behulpzaam! En nog meer! Bedankt voor alles!