Fantastische service

Ik was met spoed op zoek naar een andere auto omdat mijn lease contract afliep. Auto gevonden en binnen 1 week kunnen rijden met dank aan Ronny. Vragen worden direct via, in mijn geval, de app beantwoord. Erg prettig!! Top bedrijf!!

Top service, super snel.

Was met spoed opzoek naar een auto. Ronny heeft me hier uitstekend mee geholpen! Ze zijn erg mee denkend en als je vragen hebt kun je ze allemaal kwijt. (Heb er een hoop gesteld.) ook humor is van de partij, wat de band toch wat persoonlijker maakt op een positieve manier! Verder is de service super snel. Toen ik een auto had gevonden waar ik tevreden mee was werd er zsm een akkoord geregeld en een offerte opgesteld. Meestal binnen een dag zeggen ze, maar ik was ingesprek met Ronny en hij regelde het binnen 20 min! Daarna snel door naar het aanvrahen van de contracten en het tekenen. Het was dat mijn auto nog een afleverpakket van de dealer kreeg anders was het van het moment van uitzoeken tot wegrijden 2 dagen! Uit eindelijk binnen een week alles geregeld. Al met al, top service!

Vlekkeloze afhandeling

Zeer goed geholpen door iedere betrokken partij. Duidelijke communicatie, snel handelen én professioneel. Hier heb je wat aan. Dank voor de hulp! Groeten, Pim

Top service!

Ik zal hen zeker aanbevelen. De communicatie verliep goed, snel en duidelijk! Top service!

Top service!!

Alles top en snel geregeld, ze denken mee aan oplossingen als er problemen zijn je word goed in begeleid vanaf het zoeken naar een auto tot het tekenen van je contract. Binnen 2 dagen konden wij ons nieuwe auto ophalen.

Fantastische service

Contact opgenomen met het bedrijf en mijn aanvraag was binnen 10 minuten geregeld!! Over 2 dagen kan ik mijn nieuwe auto ophalen. Top

Goede open communicatie en vlot proces

Ronald is een erg fijne relatie om zaken mee te doen. Vlot en duidelijk in communicatie en begeleid je goed door het hele proces. Ik kan hem aan iedereen die op zoek is naar een leasecontructie van harte aanbevelen.

Snel, vriendelijk en goedkoop!!!

Snel, vriendelijk en goedkoop!!!

Snel, vriendelijk en duidelijk!

Na het uitkiezen van een auto was alles binnen een paar dagen geregeld via Annelotte, altijd snel antwoord en duidelijke uitleg. Zeker het aanraden waard!

Super tof en professionele bedrijf. Ronny is een creatieve en toffe medewerker die me door het gehele proces heen heeft geholpen en met leuke ideeën kwam voor dingen niet zo lekker liepen. Zeker een aanrader

Fijne en snelle service

Begin van de week een offerte aangevraag en aan het einden van de week had ik mijn auto hele fijne service

Vanaf het eerste contact duidelijkheid, vriendelijkheid en uitleg, gewoon een no nonsense instelling, fijn bedrijf. Ronny, vriendelijk en geen poespas heeft me heel prettig te woord gestaan en goed geholpen, Dank je wel, ik ben zeer tevreden en zeg... "Tot de volgende keer".

Als startende ZZP goed geholpen

op 29-08 een aanvraag gedaan voor een bestelwagen om te kijken wat mogelijk was. Ik was nog niet zo bekend met Financial Lease. Aanvraag bij verschillende partijen gedaan en het Financieringshuis sprong er bovenuit. Ze hadden zelfs met de dealer onderhandeld over de prijs! Ronny heeft mij erg goed geholpen en heeft mij alles uitgelegd over leasen en heeft samen met mij iedere stap doorlopen. Vandaag, op 31-8 heb ik mijn nieuwe Ford Transit opgehaald. Erg snel geregeld! Tot de volgende..

nog nooit met zo'n comfortabel gevoel een auto gefinancierd

Ik heb in mijn carrière als ondernemer al een aantal keer auto's geleased, maar nog nooit heb ik zo'n fijne ervaring gehad als bij Ronny. Normaal gesproken krijg ik minimale informatie en betaal ik achteraf maximale rente, maar bij Ronny was dit exact andersom. Alles haarfijn uitgelegd. Hij heeft mij tijdens het hele proces begeleid en ik wist precies waar ik aan toe was. Geen onverwachte verrassingen achteraf. Eventuele vragen van mijn kant werden extreem snel in behandeling genomen. Ik vind het persoonlijk altijd fijner om te bellen en dat was nooit een probleem! Deze financieringservaring was nog bijna comfortabeler dan mijn nieuwe auto haha! Thanks Ronny, je bent een topper.

Top service!

Ik was op zoek naar een auto die bij past. Ronny heeft de tijd genomen om mij alles haarfijn uit te leggen. Het ging vanaf mijn kant niet altijd helemaal soepel qua reactietijd, maar Ronny heeft alle geduld gehad. De communicatie tussen abc lease en het autobedrijf was hartstikke goed en als er iets niet duidelijk was werd de tijd genomen om alles uit te leggen. Er wordt altijd gekeken naar de beste mogelijkheden voor de klant. Bij abc lease zonder cijfers (Ronny) maken ze het gezegde “ klant is koning” meer dan waar. Top service zou ik iedereen aanraden!!

Heel snel geholpen

Ik ben heel erg tevreden. Ronny heeft ons heel veel geholpen. Zo snel had ik het nooit verwacht. Ik wil Ronny nogmaals bedanken. Ik raad het ook iedereen aan.

Alles snel geregeld zoals het hoort, binnen een paar dagen mijn auto kunnen ophalen super blij mee!

Zeer fijne Samenwerking gehad.

Weer een mooie Skoda Enyaq Coupe gekocht via Ronald Damhuis en Annelotte Damhuis. Goed Team samen. Snel Daadkrachtig en nooit is iets teveel gevraagd ze staan altijd voor je klaar. Dit is onze 7de Auto aangeschaft met medewerking van Ronald en Annelotte Damhuis. Tot de volgende. Bedankt wederom Patrick en Willeke De Cock

Top services

Top service binnen 1 week geregeld en nieuwe auto voor de Duer uitstekend werk

Geweldige service!!!

Wat een vriendelijke mensen! Hele fijne communicatie, super snel alles geregeld, niks op aan te merken, erg blij mee dus. Fantastisch!!

GE WEL DIG

Wat een fijne ervaring. Super snel en vlot. Auto geleased en alles is super goed gegaan. Ben er zo zo blij mee. AANRADER!!!!!

Uitstekende en vlotte service!

Ronald en Annelotte hebben ons wederom uitstekend geholpen. Houden het hele traject goed in de gaten en handelen zeer adequaat. Super aardige mensen, zeer prettig contact en ook nog een vlot geregeld. Topservice!

Super zonder gezeur met jaarcijfers

Snelle service vriendelijke mensen

Super snelle service

Top bedrijf

Vlot contact, allemaal heel snel geregeld.

Offerte aangevraagd. Na aanleveren van de wensen een offerte gekregen. Na goedkeuring binnen een halve dag kon alles in gang worden gezet. Binnen twee dagen alles geregeld en afgehandeld. Zeer snel en kundig. Prettig contact ook. Heel handig ook die whatsapp meldingen hoe het er voor staat.

Jaartsveldstraat 13 7575BP Oldenzaal

Over Financial Lease Concurrent

Financial Lease Concurrent is een onafhankelijk financieel dienstverlener en behandelt o.a. de lease-aanvragen van de volgende sites: 1. Financial Lease Concurrent 2. Occasion Lease Zonder Cijfers 3. ZZP Lease 4. Bedrijfswagen Lease Outlet 5. Credit4You 6. Het Financieringshuis 7. Huurkoop Offerte 8. Goedkoopste Financial Lease 9. Goedkoopste Occasion Lease U profiteert bij Financial Lease Concurrent direct van de laagste rentetarieven en beste voorwaarden. Boetevrij aflossen is gewoon mogelijk bij Financial Lease Concurrent! Particuliere klant Heeft u een vraag over het financieren van een occasion? Neem contact met ons op! Vragen Bel ons op nummer 0541 571 690 of stuur een e-mail naar [email protected].