Top service!

Nu voor de tweede keer een financial lease geregeld voor mijn auto. Alles verloopt vlekkeloos en snel, zeker een aanrader.

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen door Ronald en Annelotte. Komt afspraken na en regel zeker wederom bij een nieuwe auto in de toekomst via FLC mijn financiering.

Snel, accuraat, vriendelijk en goed tarief.

Goed geholpen snelle respons vriendelijk en accuraat. Prima ervaring. Het geboden rentetarief lag zelfs iets onder de andere aanbieders. Zeer tevreden mee.

Heel vriendelijke snelle afhandeling en vooral veel geduld als je iets niet begrijpt

Het was een top ervaring, snelle service en vriendelijke personeel. Zeker een aanrader!

GEWELDIG BINNEN 1 DAG GEREGELD

Na het zien van een prachtige Range rover velar contact opgenomen met deze toppers Van begin tot eind van onze aanvraag super geholpen alles liep vlot zonder een hele rompslomp eromheen en tegen een super voordelig tarief ! Dus bij de vraag of ik ze aanbeveelt kan ik volmondig ja zeggen ga zo door bij een nieuwe auto zien ze mij zeker weer terug

Ik ben super blij !!

Ik ben zo blij met de service van Ronald! Dankzij jullie kon ik mijn droomwagen financieren en heb ik vandaag mijn droom werkelijkheid zien worden. De service was snel, efficiënt en het personeel was super vriendelijk. Ronald is een topper, hij heeft me echt geholpen met alles. Ik rijd nu met een brede glimlach naar huis in mijn nieuwe auto! Als ik ooit nog een auto wil kopen, kom ik zeker terug. Ik raad dit bedrijf zeker aan bij iedereen!

Super snelle behulpzame service!

Begin van de week contact gezocht einde van de week al rond. Zeker een aanrader

Deskundigheid en expertise!

Er is heel snel gehandeld. Beste ervaring tot nu toe met een lease maatschappij. Maatwerk en top service !

De beste in hun vakgebied

Alweer mijn 9ste lease auto aangeschaft. Met werkelijk de beste 2 toppers die er zijn in dit vakgebied Ronald en Annelotte Damhuis.

Annelot is top vanaf dag 1 goed geholpen met de stappen, en al legt ze je 100x uit was ze altijd lief, geduldig en duidelijk. Wij zijn heel blij met haar en alles goed afgehandeld terwijl wij het heel spanned vonden dus een top ervaring. Wij komen zeker terug! Nogmaals bedankt!

Heel fijn.

Na het sturen van een mail meteen antwoord gehad. Heel duidelijk allemaal. Ook heel fijn app contact gehad met Annelotte. Alles is goed en duidelijk en snel geregeld. Echt een aanrader!!

Uitstekend en vlot geholpen!

Ik wil mijn complimenten geven aan Ronny die mij uitstekend en vlot heeft geholpen bij het zoeken van een marge auto. Hij heeft mij heel netjes te woord gestaan, heeft gedacht aan oplossingen voor mij op gebied van financiering. Echt een top gozer! Ik ben super blij met Financial Lease Concurrent! Hartstikke bedankt voor alles!

GEWELDIG!

zeer prettig en aangenaamd contact gehad met Ronny. Ik ben zeer onder de indruk over de service maar vooral zijn dienstverlening en snelle handelingen. Hij reageerde super snel en heeft alles binnen 2 dagen geregeld. Mijn dank is groot

Goed en snel!

Wij hebben leuk zaken gedaan met deze partij. Goed advies en snelle service.

Helemaal top!

Ik was opzoek naar een auto helaas werd ik overal afgewezen omdat ik nog niet lang zppr ben toen contact gehad met ronny die heeft binnen een uur alles kunnen regelen en 2 dagen later kon ik me droom auto ophalen suoer bedankt kerel voor het goede werk!

Communicatie met Annelotte was top, altijd vriendelijk en duidelijk! Snelle reacties ,en alles binnen no time geregeld!

Uitstekend!

Zeer tevreden met hoe ik geholpen ben door de medewerkers van FLC. Staan letterlijk dag en nacht (eveneens buiten kantooruren) voor je klaar om je te ondersteunen. Vriendelijke, behulpzame mensen waar jij als klant veel aan zult hebben. Uiteindelijk een fijn geresulteerde bolide gevonden waar ik de trotste eigenaar van ben geworden met dank aan FLC. Kortom echt een aanrader!

5+ sterren

Ik ben super tevreden over Ronny! Hij heeft mij vanaf dag 1 super goed geholpen en kon hem altijd bereiken! 5 sterren voor deze man :) Zoek je een financierder? Dan ben je hier bij het goede adres! Een dikke 10!!!

Geweldig bedrijf vakmensen

Al jaren klant verschillende auto gehad en altijd 100 procent klantgericht altijd bereikbaar geweldig bedrijf om Zaken mee te doen die tenminste mee denken en altijd bereikbaar zijn mijn hart licht bij jullie gewoon top bedankt weer voor onze nieuwste aanwinst

Super service en snelle afhandeling.

Was op zoek naar een nieuwe auto. Via de website mijn gegevens ingevuld. En de volgende dag werd ik al gebeld door Ronny mijn wensen met hem besproken en hij heeft super snel en transparant een offerte gemaakt. Ik ben hier mee akkoord gegaan en in een snel trein vaart wordt alles geregeld voor je en kan je digitaal je contract ondertekenen en klaar. Nogmaals super service en professioneel zeker een aanrader en als ik weer een auto moet hebben zal ik dit zeker via Ronny doen. Ga zo door.

Waar je als persoon nog een persoon bent ipv een dossiernummer

Meerdere keren hier me aankoop (financial lease)laten regelen. Altijd correct en netjes te woord gestaan en geholpen. Waar andere stoppen gaan ze net een stapje verder voor je!

Vorige week donderdag voor het eerst met Ronnie in contact gekomen. Die heeft alles met een super snelle service geregeld. Voor de volgende auto komen wij zeker terug bij Ronnie. Geweldige service

Fantastische service

Ik was met spoed op zoek naar een andere auto omdat mijn lease contract afliep. Auto gevonden en binnen 1 week kunnen rijden met dank aan Ronny. Vragen worden direct via, in mijn geval, de app beantwoord. Erg prettig!! Top bedrijf!!

Top service, super snel.

Was met spoed opzoek naar een auto. Ronny heeft me hier uitstekend mee geholpen! Ze zijn erg mee denkend en als je vragen hebt kun je ze allemaal kwijt. (Heb er een hoop gesteld.) ook humor is van de partij, wat de band toch wat persoonlijker maakt op een positieve manier! Verder is de service super snel. Toen ik een auto had gevonden waar ik tevreden mee was werd er zsm een akkoord geregeld en een offerte opgesteld. Meestal binnen een dag zeggen ze, maar ik was ingesprek met Ronny en hij regelde het binnen 20 min! Daarna snel door naar het aanvrahen van de contracten en het tekenen. Het was dat mijn auto nog een afleverpakket van de dealer kreeg anders was het van het moment van uitzoeken tot wegrijden 2 dagen! Uit eindelijk binnen een week alles geregeld. Al met al, top service!

Zandbreeeweg 10 A

7577BZ Oldenzaal

Over Financial Lease Concurrent

Financial Lease Concurrent is een onafhankelijk financieel dienstverlener en behandelt o.a. de lease-aanvragen van de volgende sites: 1. Financial Lease Concurrent 2. Occasion Lease Zonder Cijfers 3. ZZP Lease 4. Bedrijfswagen Lease Outlet 5. Credit4You 6. Het Financieringshuis 7. Huurkoop Offerte 8. Goedkoopste Financial Lease 9. Goedkoopste Occasion Lease U profiteert bij Financial Lease Concurrent direct van de laagste rentetarieven en beste voorwaarden. Boetevrij aflossen is gewoon mogelijk bij Financial Lease Concurrent! Particuliere klant Heeft u een vraag over het financieren van een occasion? Neem contact met ons op! Vragen Bel ons op nummer 0541 571 690 of stuur een e-mail naar [email protected].