Eijen Finance denkt goed mee in oplossingen voor financieringen! Aanrader voor iedereen die een financiering nodig heeft.

Efficient en goed

Ik ben goed geholpen door Alex en Franke. Proaktief, meedenkend en resultaatgericht.

Eijgen finance; betrokken experts waar je echt wat aan hebt!

Wanneer je zaken doet met Franke Twerda, en collega's, dan valt je al snel op dat je altijd goed op de hoogte bent van de stand van je dossier. Bij financieringsaanvragen wordt pro-actief met je meegedacht, en je kan altijd rekenen op eerlijke feedback op je plannen. Bij Franke kan je terecht wanneer je op zoek bent naar iemand die snel en effectief handelt en jou belangen goed zal behartigen bij financieringsaanvragen.

Klantgericht en snel!

Mijn ervaring met Eijgenfinance is heel goed. De adviseur die ons meestal helpt is erg proactief, optimaliseert de financieringsmogelijkheden en is snel in zijn communicatie.

Korte lijnen en top geregeld.

Via een kennis ben ik bij Eijgen Finance terecht gekomen voor de financiering van vastgoed. Het contact met Franke is super en transparant en hij probeert alles voor je te regelen! Super blij dat ik deze stap genomen heb na het moeizame traject bij een bank.

Resultaatgericht!

Wij hebben recent meerdere vastgoedfinancieringen via Eigen Finance Leeuwarden geregeld tot tevredenheid. Er is aandacht voor de klant en ze reageren goed op vragen etc. Ook is er een kritische blik op de taxatierapporten die zijn aangeleverd en er wordt gezocht naar oplossingen als een rapport niet oplevert wat we ervan hebben verwacht. Resultaatgericht!

Uitstekend advies voor beginnende investeerders

Via een kennis hebben wij de naam van Franke doorgekregen om ons te adviseren in een financiering voor beleggings objecten. Wij zijn zeer tevreden over het advies en de snelheid van afwikkeling, dit was voor ons belangrijk aangezien wij de overdracht nog in 2020 wilden laten plaatsvinden. Wij zullen zonder twijfel nogmaals gebruik maken van de diensten van Eijgen Finance, Franke Twerda.

Zij vonden oplossingen waar andere aanbieders die niet vonden.

Prettig contact, zeer goede antwoorden op financieringsvragen

Korte lijnen met hypotheekadviseur. Prettig contact, begrijpelijke taal, snel schakelen en denken in oplossingen staan daarin centraal. Eijgen Finance beschikt over een groot netwerk van hypotheekverstrekkers waardoor er veel mogelijk is. Zeker een aanbeveling voor de vastgoedbelegger die een financieringsoplossing zoekt.

Het team van Eijgen Finance heeft ons prettig, kundig en efficiënt geholpen met enerzijds een herfinanciering en een nieuwe financiering van enkele vastgoed objecten. Handelen snel en professioneel. Zeker een aanrader.

Professionele Eijgenfinance bedrijf!

Via Frank Twerda een financiering afgesloten. Snel, vakkundig, makkelijk in omgang en snelle oplossing voor last minute transacties.

Klant- en doelgericht

Eijgen Finance is klant- en doelgericht. Korte lijntjes, duidelijke communicatie en denken pro-actief mee m.b.t. de mogelijkheden. Toppers!

Franke Twerda en zijn team creëren snel en deskundig financieringsmogelijkheden in situaties waar de reguliere grootbanken afhaken.

Betrokkenheid

Eijgen Finance is voor ons als businesspartner een fijne partij om mee samen te werken. Ze snappen de markt van verhuurd onroerend goed en zijn goed op de hoogte van de marktontwikkelingen.

Pragmatische professionals met groot netwerk

Eijgen Finance heeft meerdere financieringen gearrangeerd voor ons bedrijf, zowel bancair als via informal investors. Heel vriendelijke professionals met creatieve blik en groot netwerk.

resultaat gericht en snelle afhandeling

Verschillende vastgoedprojecten in samenwerking met Eijgenfinance gefinancierd. Korte lijnen, resultaat gericht en praktische aanpak.

Duidelijke voorwaarden en heldere communicatie

Eijgenfinance heeft ons goed geholpen bij onze financieringsvraagstukken. Heel klantvriendelijke en toegankelijke medewerkers, die duidelijk aangeven wat kan en wat niet kan.

Creatieve club die meedenkt en heel snel schakelt met haar klanten

Eijgen Finance heeft ons geholpen met een complexe herfinanciering van ons vastgoed. De mannen hebben de benodigde kennis en kunde en zijn bereid om je te helpen en mee te denken om er een succes van te maken. Zeer pretttig in de communicatie en echte doorpakkers. Een aanrader voor mensen die op een gegeven moment tegen een muur aanlopen bij de traditionele banken. Eijgen Finance nogmaals bedankt!!

Goede en snelle service

Ben zeer tevreden over de goede en snelle service. De nodige papieren aangeleverd, en binnen een paar dagen al resultaat. Via Eijgen Finance nu 2e pand op naam. De volgende gaat ook zeker weer via jullie! Mvg. Ronald Steneker

De synchronisatie in vraag en aanbod

Alle keren een goede match tussen vraag en aanbod bij een zeer wisselende uitvraag. Waar banken op dit moment bijzonder veel moeite hebben om commercieel vastgoed te financieren lukt het met Eijgenfinance steeds opnieuw. Een slagingspercentage van 100 %, chapeau!

Ik heb een fijne samenwerking gehad en alles is ook soepel verlopen

Uitstekende ervaring met Eijgenfinance.

Johan Westra heeft mij geadviseerd, en mede mogelijk gemaakt dat ik mijn eigen bedrijfspand in april 2020 kon kopen. Ik ben vanaf het begin ( de aanvraag ) tot het aan het eind ( de overdracht ) compleet ontzorgt. Goede service, goede adviezen en goede communicatie. Een zeer grote aanrader! Dankjewel Johan Westra. Mijn droom is uitgekomen. Vriendelijke groet, KJ Tijtsma Glasbedrijf Zuidwesthoek. Workum.

Zer goed

Goed geregeld

Snelle en adequate oplossingen bedenken en realiseren.

Eijgenfinance heeft mij snel en doeltreffend geadviseerd en geholpen bij het genereren van financiele middelen om ons bedrijf voort te kunnen zetten !

Goede oplossing geven en regelen

. Betrouwbaar !

Over Eijgenfinance

Eijgen finance is opgericht in 2014 en is een onafhankelijk intermediair in MKB-financieringen en vastgoedhypotheken. Onze adviseurs zitten verspreid over het hele land en adviseren en bemiddelen voor ondernemers en vastgoedbeleggers bij hun financieringsvraagstukken. Eijgen heeft een netwerk van meer dan 90 geldverstrekkers. www.eijgenfinance.nl