Afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak Betaling achteraf Snelle afhandeling

uitstekende installatie, after sales kan iets beter

Keurige installatie, probleemloos en netjes. Alleen met de installatie van apps en andere software moet je je zelf maar redden, terwijl het daar nu functioneel gezien nu net om gaat. Het is nog steeds niet op orde en partijen wijzen naar elkaar.

Beste Rob, Goed om te horen dat u blij bent met de installatie en het geleverde werk. Wij hebben alle apps en software volledig voor u ingesteld, zowel voor de panelen als ook uw laadpaal. Het enige wat u zelf moet doen is uw bedrijfsaccount aanmaken bij eFlux voor zakelijke verrekening waarna wij dit desgewenst voor u op de wallbox in kunnen stellen.

Alles vakkundig uitgevoerd volgens afspraak

Wederom snel kunnen plaatsen, netjes geïnstalleerd voor een goede prijs en minstens zo gezellig!

Voor de 2e keer de jongens van ChargeUp over de vloer gehad voor een nieuwe installatie, meer dan naar alle tevredenheid; van de prettige communicatie en duidelijke afspraken vooraf tot aan de in werking stellen van de installatie na oplevering, alles tot in de puntjes goed geregeld! Een absolute aanrader voor een heel scherpe prijs.

Keurig geregeld

Zorgvuldig aangelegd

Correct van het begin tot eind

Van offerte tot plaatsing geen gedoe.

alles zoals besproken uitgevoerd

alles zoals besproken uitgevoerd

afspraken nagekomen vakwerk geleverd

vriendelijk personeel en netjes werk geleverd

Uitstekend bedrijf welke afspraken na komt.

Zeer duidelijke offerte, vertrouwd en meedenkend bedrijf. Zeer vlotte en uitstekende plaatsing.

Betrouwbaar, correct en men doet wat men beloofd.

Snel telefonisch contact. Geen contact dan belt men snel terug. Alle afspraken worden nagekomen. Correcte oplevering van de installaties. Aanbevelenswaardig.

Heel goed. 3 vakmannen

Vakmensen die weten wat ze doen. Keurig werk en goed achter gelaten.

Vakkundige en snelle plaatsing.

Keurig werk gelevert.

Grandioos

Nog nooit zo'n snelle afhandeling en service meegemaakt. Wat mij opviel en erg gewaardeerd werd, was het telefoontje aan het eind van de middag, na de montage. Er werd gevraagd of alles naar wens was gegaan en alles goed was verlopen. Heel goed!

Topbedrijf

Topbedrijf Sander Zikken Emmen

Vanaf het eerste contactmoment was de communicatie met ChargeUp uitstekend. Ze reageerden snel op vragen en boden duidelijke en gedetailleerde informatie over het installatieproces en de producten. Het installatieteam van ChargeUp arriveerde op de afgesproken tijd en werkte efficiënt en zorgvuldig. Ze waren beleefd en zorgden ervoor dat alles netjes werd achtergelaten na de installatie. De panelen zijn keurig geplaatst en draaien als een zonnetje.

In één woord goed !

Charge-up reageerde snel op mijn aanvraag voor een offerte, mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Vlotte levering na telefonisch akkoord, handtekening was niet nodig ! De plaatsing van de zonnepanelen door 2 monteurs, die plezier hadden in hun werk, ging voorspoedig, binnen 5 uur werd de installatie werkend opgeleverd !

Mooi en open proces bij advies, offertestadium en bij de uitvoering

Mensen van ChargeUp waren erg plezierig om mee om te gaan. Ze waren duidelijk, veel kennis van haar vakgebied. De uitvoering ging prima. Het was bij de uitvoering een team van 4 mensen die goed op elkaar ingespeeld waren

Snelle installatie en super service

Goed advies, snelle installatie en super service

Vlot, vakkundig en vriendelijk

Prima werk geleverd

Erg goed

Duidelijk, no nonsens en kwaliteit leveren dat was mijn ervaring

Keurig, duidelijk, fijne service en niet duur

Als eerste kwam er iemand langs om de mogelijkheden te bespreken en de bijbehorende prijzen door te nemen. Daarna is er iemand langsgeweest om te schouwen. Op de dag van installatie kwamen er 2 professionele installateurs die alles keurig en netjes hebben geïnstalleerd, uitleg hebben gegeven en alles weer hebben opgeruimd. Per mail zijn wij steeds op de hoogte gehouden van alle afspraken. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Heel erg goed.

Systeem van 12 panelen met enphase omvormers. Om 8 uur begonnen en om 12 uur een werkend systeem. Later nog gebeld door ChargeUp om te vragen of alles naar wens was verlopen. Klasse!!

Prima!

Binnen een paar uur lagen de panelen op het dak en waren ze aangesloten. Een cv-leiding werd geraakt tijdens de werkzaamheden maar binnen no-time weer gerepareerd. Top!

Ben zeer tevreden.

We zijn zeer vriendelijk , goed en vlot geholpen door charge up. We kregen goed advies over de montage van de panelen en de omvormer. Er was in overleg veel mogelijk.

Montage verliep goed.

Is nog te nieuw om verder iets van te zeggen.

Hogedijken 47 B

9101WV Dokkum

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.