Het was een wat moeizame start, maar het is uiteindelijk goed gekomen

de installateurs leken terughoudend en zagen het eigenlijk niet zitten ivm oude dakpannen van slechte kwaliteit. na overleg en het in voorraad van ruim voldoende dakpannen was het voor de tweede ploeg akkoord, aanvankelijk met wat twijfel bij een van de medewerkers. Helaas viel een werknemer uit door ziekte maar kwam binnen een uur een andere installateur. De zonnepanelen zijn gemonteerd en de installatie netjes afgerond. Uiteindelijk zijn er 9 dakpannen vernieuwd. Dat viel erg mee. Nu ben ik tevreden over de gedane arbeid en het resultaat. Tot nu toe mooi weer, ik hoop met regen en storm dat er geen schade komt. Maar mag er vanuit gaan dat dit niet zo zal zijn.

Zonnepanelen

Goed advies tijdens het verkoop traject. Snelle en profesionele installatie van de panelen. Vlotte afhandeling van de vervolgstappen voor het aanmelden van de BTW teruggave. Kortom een zeer positieve ervaring.

Goed werk, alles netjes geregeld !

Mooie zonnepanelen geplaats op ons platte dak. vakkundig geïnstalleerd.

Met een griffel

Vanaf eerste moment goed gevoel,fijne en snelle communicatie,offerte ook per post was verrassend,maar erg prettig.Heb verschillende keren om offerte gevraagd en werd telkens netjes en snel op gereageerd.Uiteindelijk wilden we persé een bepaalde merk zp en omvormer,ook daar werd niet moeilijk overgedaan,uiteraard wel een installatie die ook kon.Eigenlijk alles eerst via de mail en per telefoon,na acceptatie kwam Jan voor de schouw,voelde meteen dat ik de juiste beslissing had gemaakt,kreeg meteen daarna de datum opties en afspraak was gemaakt.8 Sep. kwamen ze om 8 uur,fijne no nonsens mannen,harde werkers,netjes en alleen even pauze voor een bakkie en later een broodje,om half 3 was alles klaar,gekoppeld,uitleg en al. BTW teruggave ook al zelfde dag aangevraagd,dus wordt ook voor je geregeld.O,ja en de prijs was ook prima,ben heel erg tevreden en kan Jan,Berend en Jouke met een gerust hart van harte aanbevelen Mannen,dank jullie wel,top gedaan

Top service

Snel, goed en duidelijke afspraken

Goed bedrijf wat verwachtingen waar maakt.

Heb offerte gevraagd voor zonnepanelen op mijn bedrijf. Kreeg uitgebreide offerte met scherpe prijs. Vervolgens is alles volgens afspraak geplaatst. Systeem is keurig afgewerkt.

Snel, betrouwbaar en professioneel

Zeer snelle en professionele dienstverlening (levering en plaatsing)

Dik tevreden

Fijne mensen om mee te werken

Top kwaliteit

Meedenkend Top zeer tevreden

Duidelijk en professioneel.

Duidelijke offerte, goede afspraken en professionele monteurs kortom een bedrijf om aan te bevelen.

Prima geregeld allemaal, goede communicatie

De goede indruk volledig waar gemaakt. Alles correct op tijd en conform afspraak.

Professioneel en service hoog in het vaandel

Bij de offerte al aan gegeven dat we iets extra wilden laten instaleren en dit was niet meegenomen, wel hersteld door chargeup. Verder was de leveringsdatum belangrijker dan eigen winst. Er was geen juiste omvormer beschikbaar in Nld maar om de leveringsdatum te halen hebben we een zwaardere omvormer gekregen. Dit is service van de eerste plank!!! Qua aanbevelen.... zou niet verder rond kijken maar met hen in zee!!

Netjes werk. Goed overleg vooraf. Mooi resultaat.

Correct en accuraat.

Keurige vlotte en snelle afhandeling, volgens afspraak!

Uitstekend gelegd .Netjes uitgevoerd,

Dit bedrijf komt afspraken na !Overleg is mogelijk .Werk is netjes en schoon uitgevoerd.Een echte aanrader !

Prima bedrijf voor zonnepanelen.

Verschillende offertes ontvangen voor zonnepanelen maar ChargeUp springt er al uit door offerte op papier en per post ontvangen. Prijs ook keurig en komen ook nog thuis om de situatie te bekijken. De instalatie is ook perfect verlopen en gelijk dezelfde dag kwam Berend van ChargeUp ook nog langs of alles naar wens is. Dat noem ik service en zegt ook veel over het bedrijf. Dus zoekt u een bedrijf voor plaatsing zonnepanelen vraag offerte bij ChargeUp.

Vriendelijk en correcte uitvoering van werkzaamheden

Zie hierboven

Super geregeld.

Super geregeld allemaal. Ik kreeg snel een uitgebreide offerte met meerdere opties erin vermeld. Indien ik vragen had kreeg ik vaak dezelfde dag nog antwoord op mijn mail. De installatie verliep soepel, aardige monteurs en ze hebben goed werk geleverd.

Perfecte service en vakkundige montage

Goede ervaringen met ChargeUp BV. Er wordt snel en duidelijk gereageerd en de offerte was duidelijk en naar wens. De mannen waren er om 0800 uur en om 1200 uur was de installatie van 12 zonnepanelen operationeel. Netjes en vakkundig geïnstalleerd. Top! Echt een aanrader.

Vakkundig en fatsoenlijk!

De opdracht voor plaatsing van zonnepanelen is naar grote tevredenheid uitgevoerd. De drie collega's die bij ons zijn geweest waren vakkundig en beleefd. Er was een goede sfeer onder de collega's. Werkzaamheden gingen in overleg en er werd vlot gewerkt. Ik zal Charge-up zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Snelle reactie op aanvraag offerte, duidelijke en overeenkomend met de wensen. Vriendelijke benadering en zeer correct met informatievoorziening via bv mail zowel voor als na plaatsing.

Alles goed en netjes aangelegd Nette beleefde mannen aan werk gehad , alles met mekaar top

Ik heb er vertrouwen in dat de zonnepanelen goed zijn geplaatst en zullen werken

Ik ben tevreden over de voorlichting, duidelijke offerte, werkzaamheden en de uitvoeders. Er zijn 2 punten van kritiek - Op 30 april kwamen hier 2 mannen om de panelen te plaatsten. Tijdens de koffie vertelde de ene man dat een collega 2 dagen eerder positief getest was op Corona. De andere man zei toen dat hij 2 dagen eerder met hem had gewerkt. Daar schrokken we alledrie van. Ze hebben toen onmiddellijk met de leidinggevende gebeld, die zei dat ze onmiddellijk moesten vertrekken en zsm getest worden door de GGD. Gelukkig hoorde ik 3 mei dat ze beide negatief waren. Maar ik vond het erg jammer dat het bedrijf daar geen goed beleid voor had. Gevolg was ook dat de panelen toen pas op 11 juni zijn geplaatst. - De afwerking op de 1e verdieping waar de kabels door gootjes zijn geleid vind ik niet erg netjes. Ik had graag gehad dat de gootjes wit ipv creme zouden zijn. Maar die hadden ze op dat moment niet Maar goed ik kan er mee leven en ik ben nu heel blij met de stroom die op mijn eigen dak wordt opgewekt

Hele goeie ervaring. Korte lijntjes en prettig contact. Snelle reacties op vragen per mail/telefoon. Op de installatiedag alles mooi geregeld en prima afgeleverd!

Snelle en goede installatie

De vriendelijke en zeer kundige mannen van ChargeUp denken met je mee en komen met goede oplossingen. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.