Goed werk geleverd

Onze buurman had goede ervaringen met ChargeUp. Binnen een week ontvingen we op ons verzoek een offerte met 3 keuzemogelijkheden. Na een toelichting hierop zijn we akkoord gegaan. Een medewerker beoordeelde de situatie in de woning en gaf aan waar de omvormer zou uitkomen. Konden wij het voorbereidende werk doen en onze rommel opruimen. Binnen 6 weken zijn de panelen geplaatst. Prima werkers, die de klus snel hadden geklaard. Na plaatsing werd geïnformeerd hoe wij e.e.a. hadden ervaren en kregen we de link toegestuurd voor contact met de solaredge. De communicatie met het bedrijf verliep steeds uitstekend! Wij zijn erg tevreden over de wijze waarop ChargeUp de opdracht heeft uitgevoerd.

Goed geinformeerd en correcte afhandeling

Zeer tevreden.

Fantastisch

Alles ging heel snel van begin tot eind. De planning en offerte met keus kwam snel met goede uitleg en elke x op afspraak. Een aanrader voor beste keus.

zeer tevreden

een duidelijke offerte met verschillende mogelijkheden,in een keurige documentatie,geen poespas van komen kijken etc,etc, een goede prijs /kwaliteitverhouding !!!

Snelle service, netheid laat te wensen over

Na het aanvragen van een offerte kwam een keurige offerte in korte tijd. Zonnepanelen konden na akkoord ook snel geplaatst. Echter er kwamen drie Iraanse mannen waarvan er maar 1 redelijk Nederlands sprak, dus er was een taal probleem. Prachtig dat ze een baan hebben maar Nederlands is wel gewenst om dingen te overleggen. Wel na overleg werd de leiding niet door het garagedak geplaatst (zou teveel water staan) maar via de muur aan de voorkant. Achteraf blijkt dat dit toch niet netjes is aangelegd, zie foto. Na overleg met een deskundig iemand had dit prima wel door het garagedak geplaatst kunnen worden en was het lelijke aanzicht er niet van de doorvoer van de kabel naar de garage, bij de voordeur. Reeds gemeld dat na vertrek er spullen op het dak waren blijven liggen en de oprit gebruikt was als asbak en alle sigarettenpeuken er nog lagen. Ik kan het bedrijf wel aanraden maar het is aan jullie om goed personeel aan te nemen en netjes te laten werken.

Beste Loes, Uw garagedak bleek ongeschikt om een dakdoorvoer op te plaatsen omdat deze ondanks het droge weer vol stond met water. De afwatering van dit platte dak is niet op orde en dan toch een dakdoorvoer plaatsen is vragen om lekkage en problemen. Daar zit niemand op te wachten. In overleg is vervolgens de bekabeling op een nette manier met zwarte buis een kort stukje om de dakrand geplaatst en waterdicht afgewerkt. Het klopt dat de betreffende (Nederlandse) monteurs, die overigens beide gewoon Nederlands en tot op een zekere hoogte zelfs Frysk spreken, vergeten zijn te vegen na afloop van de installatie. Zij zijn daar op aangesproken en daar zijn excuses voor gemaakt. Jan Terpstra ChargeUp BV

Dikke prima

Offerte traject al fijn met tevens offerte per post, snelle reacties, en voor ik het wist had ik zonnepanelen op m’n dak. Er werd mij gevraagd om kruipruimte ‘droog’ te maken, dus dompelpomp aangeschaft, alleen bij het plaatsen van de panelen is het eea anders geplaatst waardoor ze niet onder de grond hoefden. Dat was wel jammer. Verder zeer tevreden.

Super, snel en secuur

Zeer gedreven team. Handelen snel en goed. Voordat je het weet liggen de panelen op je dak

Top bedrijf!

Snelle levering professionele personeel top bedrijf goeie uitleg en service

Enthousiaste vakkundige installateurs

Vlotte levering en plaatsing zonnepanelen voor afgesproken scherpe prijs zonder rekening van meerwerk achteraf.

Helemaal prima!.

Voldoet ruim aan de verwachtingen.

Goed geolied bedrijf, medewerkers vriendelijk en deskundig

Binnen 2 weken na akkoord offerte panelen werkend op dak. Zeer tevreden!

goede prijs, goede communicatie, snelle oplevering, keurig werk afgeleverd

goede prijs, goede communicatie, snelle oplevering, keurig werk afgeleverd. Komen afspraken na.

Snel, Correct en uitstekende prijs!

Na de aanvraag een uitgebreide, duidelijke en prijstechnisch keurige offerte ontvangen. Na akkoord snel geleverd en geplaatst. Dik tevreden!

De zonnepanelen zijn goed en netjes geplaatst en de mensen waren vriendelijk

Alles is binnen 1 dag geregeld

Fijn bedrijf! komen afspraken na

Dit was een erg fijne samenwerking, ze zijn hun afspraken nagekomen, goede communicatie en prettige installatie. Prijs en kwaliteit verhouding goed tot zeer goed

Correcte en snelle behandeling van aanvraag tot aanleg.

Binnen een week na aanvraag een zeer duidelijke offerte met technische bladen. Bezoek aan huis voor detailbespreking. Binnen een maand na orderbevestiging panelen geplaatst door zeer correcte medewerkers.Goede nazorg als informeren over de plaatsing. Duidelijke nota met voor melding bij Enexis nodige gegevens en het . Regelen van BTW teruggave. Tussen aanvraag en installatie minder dan 2 maanden.

Prima.

Snelle reactie op offerte. Snelle levering en installatie. Baas komt aan het einde van het werk zelf poolshoogte nemen en waar nodig ter plaatse wijzigingen doorgeven.

Goede communicatie, service en installatie

Duidelijke offerte, er komt nog iemand langs om alles goed door te spreken en de situatie te bekijken. Daarna werd er vlot een afspraak gemaakt voor plaatsing panelen. Hele installatie is vlot en netjes uitgevoerd door goede vakmensen. Zijn zeer tevreden en blij met onze keuze voor ChargeUp BV.

Top bedrijf

Keurige offerte Duidelijke afspraken.

Dikke prima

Vriendelijk. Denken mee. Goede servicd

Helder advies, professionele uitvoering, komt afspraken na.

In de orientatiefase geven ze mogelijkheden om te kiezen, terwijl ze toch ook hun advies geven. Vooraf komt iemand langs om te checken of alles gereed is voor uitvoering. En de geplande opleverdatum wordt gehaald en nagekomen.

top!!

snelle en goede serviice nette montuers !!

Zeer goed en vakkundig

Komt afspraak na, werken snel en vakkundig

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.