Snelle installatie en super service

Goed advies, snelle installatie en super service

Vlot, vakkundig en vriendelijk

Prima werk geleverd

Erg goed

Duidelijk, no nonsens en kwaliteit leveren dat was mijn ervaring

Keurig, duidelijk, fijne service en niet duur

Als eerste kwam er iemand langs om de mogelijkheden te bespreken en de bijbehorende prijzen door te nemen. Daarna is er iemand langsgeweest om te schouwen. Op de dag van installatie kwamen er 2 professionele installateurs die alles keurig en netjes hebben geïnstalleerd, uitleg hebben gegeven en alles weer hebben opgeruimd. Per mail zijn wij steeds op de hoogte gehouden van alle afspraken. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Heel erg goed.

Systeem van 12 panelen met enphase omvormers. Om 8 uur begonnen en om 12 uur een werkend systeem. Later nog gebeld door ChargeUp om te vragen of alles naar wens was verlopen. Klasse!!

Prima!

Binnen een paar uur lagen de panelen op het dak en waren ze aangesloten. Een cv-leiding werd geraakt tijdens de werkzaamheden maar binnen no-time weer gerepareerd. Top!

Ben zeer tevreden.

We zijn zeer vriendelijk , goed en vlot geholpen door charge up. We kregen goed advies over de montage van de panelen en de omvormer. Er was in overleg veel mogelijk.

Montage verliep goed.

Is nog te nieuw om verder iets van te zeggen.

Super bedrijf!

Communicatie was erg goed, als ik vragen had kon ik altijd terecht en de panelen lagen super snel op het dak.

Vlotte reactie op offerte aanvraag, fijn adviesgesprek en een vakkundige installatie. Er werd ook nog even nagebeld of alles naar wens was verlopen, top!

Heel goed ervaren en harde werkers alles goed in orde

Correct

Goede service, en afwikkeling

Topbedrijf

Wij zijn supertevreden. De offerte van ChargeUp sprong er positief uit en na het lezen van de reviews, contact met hen opgenomen. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. En niet lang daarna stond Berend op de stoep. Dit bezoek verliep erg prettig en gaf ons een fijn en vertrouwd gevoel. Geen handtekening, geen aanbetaling; alles op vertrouwen. Heel gewoon, heel bijzonder.. Een paar weken later zijn de zonnepanelen netjes geplaatst en aangesloten door 2 vakkundige installateurs. In de loop van de middag was echt alles geregeld, top! Het hele proces voelde goed en is van A tot Z op een prettige manier verlopen. Aangezien wij dit bedrijf zonder enige twijfel aan durven te raden, heeft dit hun al weer een extra klant opgeleverd.

Correct, netjes en vriendelijk verzorgd.

Zowel voorbereiding, uitvoering als nazorg werden uiterst correct uitgevoerd. Afspraken werden nagekomen en alles werd keurig verzorgd achtergelaten.

professioneel, netjes gewerkt en vriendelijk personeel

de panelen werden gelegd op 4 verschillende dakhellingen, om 14:00 was alles werkend. zeer netjes gewerkt

ChargeUp BV beste keus voor je zonnepanelen.

Fijn bedrijf snelle offerte, goede service en professioneel advies Betrouwbaar komen afspraken na , afspraak is afspraak. Ook fijn personeel die hard werken en netjes werk leveren maar die ook met je meedenken. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Alles prima verlopen.

Goede voorlichting, eerlijke prijzen, prima gedaan!

Goed advies, goede communicatie.

Snelle en professionele service, duidelijke communicatie.

Beste keus voor zonnepanelen

ChargeUp is een uitstekend bedrijf waar je betrouwbare en deskundige informatie krijgt. Na een prettig en constructief gesprek heb ik besloten om bij deze firma de zonnepanelen te bestellen, De offerte ziet er erg professioneel en betrouwbaar uit. Bovendien zijn alle medewerkers erg vriendelijk. Een aanrader!

duidelijk, vlot, meedenkend

meerdere offertes gehad maar die van ChargeUp was uitgebreid en meerdere opties om uit te kiezen. prijs was niet de laagste maar zekers niet de hoogste. na nog een afspraak op locaties en het beantwoorden van nog wat vragen over enkele opties akkoord gegaan. planning volgde snel en volgens afspraak alles gemonteerd en aangesloten. tijdens montage nog kleine wijziging gedaan welke keurig en kosteloos is opgepakt. al om al een leuke partij met korte lijntjes en vele mogelijkheden. afspraken worden nagekomen.

Zeer positief, voorlichting, plaatsing en nazorg

Vriendelijke en kundige personeelsleden Heel nette plaatsing

Uktstekend

Snel geplaatst duidelijke uitleg

Ik wil graag mijn waardering uitspreken aan het hele team van ChargeUp voor de vlotte levering en professionele installatie van de thuisbatterij. Op vragen wordt door ChargeUp duidelijk en snel gereageerd. De antwoorden zijn helder en uit alles maak je op dat je met professionals te maken hebt. De installateurs waren zeer kundig en vriendelijk. Ze namen de tijd om alles uit te leggen en zorgden ervoor dat ik volledig tevreden ben met de installatie. De thuisbatterij werkt perfect en ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Bedankt voor jullie uitstekende service. Nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet!!

Willen meedenken in oplossingen, goede prijs en prettig in omgang.

Snelle reacties via e-mail, telefoon en huisbezoek. Vriendelijke mensen met kennis van zaken. Plaatsen zonnepanelen + thuisbatterij in één dag (4 medewerkers aanwezig).

wat een fijn bedrijf!

Na een stormschade aan onze zonnepanelen en het volledig van de radar verdwijnen van de oorspronkelijke leverancier, in contact gekomen met ChargeUp. Super prettig contact en we kregen een snelle eerste hulp om verdere schade te voorkomen. Vervolgens ontvingen we een goede offerte om alles te vervangen en herstellen. Alles is volgens afspraak afgehandeld. Prettige installateurs, die keurig werk afleveren. Het bedrijf was steeds zowel telefonisch als per mail goed bereikbaar en we zijn steeds goed geholpen in alles. We kunnen het dan ook van harte aanbevelen.

Bedrijfsgegevens

Hogedijken 47 B

9101WV Dokkum

06 8323 3157

[email protected]

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.