Zoals afgesproken zo gedaan. Geen verrassingen achteraf. Zeker een aanrader.

De volgende keer weer ChargeUp!

Heldere, snelle en efficiente communicatie, nette uitvoering van de werkzaamheden, luisterd ontzettend goed naar wensen van de klant.

Goede afspraken en uitstekende afwerking

Wij hadden in juni onze eerste afspraken al gemaakt met het aantal panelen en de totaal kosten. We werden goed op de hoogte gehouden, totdat het klaar was om geïnstalleerd te worden. Al met al zeer tevreden.

Top bedrijf

Bedrijf is vlot en vriendelijk in contact. Ze geven netjes persoonlijk advies. Plaatsen ging ook super.

Persoonlijke benadering en professioneel advies en installatie.

Fijne begeleiding, deskundig en persoonlijk. Zeer klantvriendelijk. Bedankt.

Alles is volgens afspraak keurig na gekomen

Uiterst vfiendelijke jongens en alles netjes afgewerkt wat het resultaat zal zijn is nog even afwach

Uiterst vriendelijke jongens, goed in overleg en alles netjes afgewerkt

Zeer goede communicatie Echte professionals Prima prijs-kwaliteit verhouding

Goed werk en goede afwerking

We zijn erg tevreden goede voorlichting door Berend en ondanks de regen bleven ze doorgaan . Alles keurig afgewerkt .De heren die het plaatsen kon je alles vragen en waren echt gezellig .

netjes en snel geplaatst

Tot nu toe werkt alles naar behoren goede informatie gekregen over welk systeem voor ons het beste uit komt en snel en zeer netjes geleverd en geplaatst

Was prettig om kennis te hebben gemaakt met Chargeup. Goeie communicatie en product netjes opgeleverd conform afspraak. Prijstechnisch vind ik ze ook goed. Aanrader dus...

Duidelijk in communicatie, harde werkers, zorgen dat het goed werkt

Vanaf de offerte tot aan de factuur goede communicatie, een klein probleem werd gesignaleerd bij de hoofdzekering maar werd in samenspraak goed opgelost.

Geweldige goede service

Vooraf ruim voldoende informatie ontvangen. Levering en plaatsing vakkundig gedaanste 2 vriendelijke mannen. Ook de controle achteraf verdient een pluim. Kortom, geen op of aanmerkingen.

Super goed bedrijf

Zeer nette afwerking en top service wat heel belangrijk is .

We werden snel geholpen. Goed advies

Vanaf het eerste contact een goed gevoel

Voor alleen mooie verkooppraatjes moet je hier niet zijn. Men weet wat mogelijk is en doen wat er afgesproken is. Zoeken naar oplossingen en werken netjes. Geen spijt dat we voor dit bedrijf hebben gekozen, echt een aanrader!

Positieve ervaring, installateurs kundig en betrokken

Installatie van 20x 400Wp panelen is conform afspraken opgeleverd en werkt naar behoren. Wat positief opviel is de betrokkenheid van de installateurs. Er werd ook veel aandacht besteed aan het esthetisch aspect, de panelen liggen op zicht mooi vlak en parallel aan de daklijn, ondanks dat het schuine dak niet overal vlak was. Ook de elektrische installatie is professioneel uitgevoerd met ook hier de nodige aandacht voor een nette uitvoering.

Professioneel, deskundig en vriendelijk

Prima. Ervaring.

Van offerte tot nazorg in één woord Super!!

Na het aanvragen van de offerte vrij snel gekozen voor ChargeUp, prettige communicatie en snel een antwoord! Na de controle van het dak en het juiste kabel advies, kregen we een mail wanneer de installatie kon plaatsvinden. Meerdere data mogelijkheden, altijd prettig wanneer de zonnepanelen op een een B&B worden gemonteerd. Op de afgesproken datum was men keurig op tijd aanwezig, aan het eind van de dag lagen de 23 panelen op zijn plek en was alles geïnstalleerd. Toen de app na een paar dagen niet werkte werd het meteen opgelost. In één woord super!! Als ik weer zonnepanelen zou kopen zou ik weer kiezen voor ChargeUp BV.

nette oplevering

Onze ervaring met ChargeUp zijn alleen maar positief, nette oplevering en alle afspraken goed nagekomen, helemaal top en goed personeel.

Houden zich aan de afspraken!

Prima, niets op aan te merken.

Goede communicatie!

Wij hebben bij een paar bedrijven offertes opgevraagd voor het plaatsen van PV panelen op onze schuur. Charge up stuurde binnen een paar dagen een duidelijke offerte met veel extra informatie, die we ook per post ontvingen. We hebben nog een aantal keer vragen gesteld, waar steeds binnen een dag een helder antwoord op kwam. Nadat we akkoord waren met de offerte kwam ėėn van de mensen langs om de situatie te bekijken en alles nog eens door te spreken. De afspraak om de panelen te plaatsen kon uiteindelijk nog naar voren verplaatst worden. Inmiddels liggen de panelen er netjes op en functioneert de app en is de BTW teruggaaf opgestart. Alles bij elkaar een goede ervaring, met vriendelijke mensen.

Nette en snelle service

Prettige service en duidelijke afspraken en uitleg

Niet fijn

Niet duidelijk geïnformeerd over de btw dat je dan ineens zelfstandige ondernemer wordt. En 1 van de medewerkers was asociaal.

Erg jammer deze review. Vooral omdat u 28 oktober nog schrijft: "p.s. de zonnepanelen werken super goed! We zijn er ontzettend blij mee! Vandaag een mooie zonnige dag!" Wat betreft de BTW: Bij de offerte per post zat toch echt een zeer duidelijke folder van 6 pagina's waarin alles wordt uitgelegd hoe de BTW teruggave op de zonnepanelen in zijn werk gaat, wat daarbij komt kijken en waar op te letten is. Ook de daaropvolgende digitale offerte met het aangepaste legplan die ook door u ondertekend is, was voorzien van nog eens extra uitleg over de BTW teruggave. Ook tijdens ons gesprek bij u thuis hebben we het er kort over gehad. Dat het niet klikt met een monteur kan gebeuren, dat de monteur in kwestie in alle haast een broodje liet slingeren is niet netjes maar we moeten het ook niet erger maken dan het is.

top geregeld !!

aan te bevelen

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.