Correct

Goede service, en afwikkeling

Topbedrijf

Wij zijn supertevreden. De offerte van ChargeUp sprong er positief uit en na het lezen van de reviews, contact met hen opgenomen. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. En niet lang daarna stond Berend op de stoep. Dit bezoek verliep erg prettig en gaf ons een fijn en vertrouwd gevoel. Geen handtekening, geen aanbetaling; alles op vertrouwen. Heel gewoon, heel bijzonder.. Een paar weken later zijn de zonnepanelen netjes geplaatst en aangesloten door 2 vakkundige installateurs. In de loop van de middag was echt alles geregeld, top! Het hele proces voelde goed en is van A tot Z op een prettige manier verlopen. Aangezien wij dit bedrijf zonder enige twijfel aan durven te raden, heeft dit hun al weer een extra klant opgeleverd.

Correct, netjes en vriendelijk verzorgd.

Zowel voorbereiding, uitvoering als nazorg werden uiterst correct uitgevoerd. Afspraken werden nagekomen en alles werd keurig verzorgd achtergelaten.

professioneel, netjes gewerkt en vriendelijk personeel

de panelen werden gelegd op 4 verschillende dakhellingen, om 14:00 was alles werkend. zeer netjes gewerkt

ChargeUp BV beste keus voor je zonnepanelen.

Fijn bedrijf snelle offerte, goede service en professioneel advies Betrouwbaar komen afspraken na , afspraak is afspraak. Ook fijn personeel die hard werken en netjes werk leveren maar die ook met je meedenken. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Alles prima verlopen.

Goede voorlichting, eerlijke prijzen, prima gedaan!

Goed advies, goede communicatie.

Snelle en professionele service, duidelijke communicatie.

Beste keus voor zonnepanelen

ChargeUp is een uitstekend bedrijf waar je betrouwbare en deskundige informatie krijgt. Na een prettig en constructief gesprek heb ik besloten om bij deze firma de zonnepanelen te bestellen, De offerte ziet er erg professioneel en betrouwbaar uit. Bovendien zijn alle medewerkers erg vriendelijk. Een aanrader!

duidelijk, vlot, meedenkend

meerdere offertes gehad maar die van ChargeUp was uitgebreid en meerdere opties om uit te kiezen. prijs was niet de laagste maar zekers niet de hoogste. na nog een afspraak op locaties en het beantwoorden van nog wat vragen over enkele opties akkoord gegaan. planning volgde snel en volgens afspraak alles gemonteerd en aangesloten. tijdens montage nog kleine wijziging gedaan welke keurig en kosteloos is opgepakt. al om al een leuke partij met korte lijntjes en vele mogelijkheden. afspraken worden nagekomen.

Zeer positief, voorlichting, plaatsing en nazorg

Vriendelijke en kundige personeelsleden Heel nette plaatsing

Uktstekend

Snel geplaatst duidelijke uitleg

Ik wil graag mijn waardering uitspreken aan het hele team van ChargeUp voor de vlotte levering en professionele installatie van de thuisbatterij. Op vragen wordt door ChargeUp duidelijk en snel gereageerd. De antwoorden zijn helder en uit alles maak je op dat je met professionals te maken hebt. De installateurs waren zeer kundig en vriendelijk. Ze namen de tijd om alles uit te leggen en zorgden ervoor dat ik volledig tevreden ben met de installatie. De thuisbatterij werkt perfect en ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Bedankt voor jullie uitstekende service. Nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet!!

Willen meedenken in oplossingen, goede prijs en prettig in omgang.

Snelle reacties via e-mail, telefoon en huisbezoek. Vriendelijke mensen met kennis van zaken. Plaatsen zonnepanelen + thuisbatterij in één dag (4 medewerkers aanwezig).

wat een fijn bedrijf!

Na een stormschade aan onze zonnepanelen en het volledig van de radar verdwijnen van de oorspronkelijke leverancier, in contact gekomen met ChargeUp. Super prettig contact en we kregen een snelle eerste hulp om verdere schade te voorkomen. Vervolgens ontvingen we een goede offerte om alles te vervangen en herstellen. Alles is volgens afspraak afgehandeld. Prettige installateurs, die keurig werk afleveren. Het bedrijf was steeds zowel telefonisch als per mail goed bereikbaar en we zijn steeds goed geholpen in alles. We kunnen het dan ook van harte aanbevelen.

Ik kan dit bedrijf aanbevelen

Prima service ook een zeer vlotte beantwoording op vragen. Ook prima bedrijf voor de installatie van de laadpaal. ervaren monteurs.

Prima werk geleverd

Na offerte werden de panelen snel geinstalleerd. Alles is keurig geinstalleerd en netjes achtergelaten. Zeer tevreden.

Prima geregeld afspraak is afspraak

Contact verliep eerlijk duidelijk en voelde vertrouwd

Mee denken, goede adviezen, goede prijs en prettig in de omgang.

De keuze voor Charge Up was voor mij na ontvangst en overleg aangaande de offerte een uitgemaakte zaak. In totaal hadden 5 bedrijven gereageerd op het verzoek tot het maken van een aanbieding en Charge Up sprong er uit met een goed onderbouwt voorstel. Ook de uitvoering door de drie monteurs was een genoegen. Vakkundig en zeer net afgewerkt. Het overleg met de monteurs over zaken als kabeltracee, plaatsing van de omvormer en zelfs de kleurstelling van de kabelbuis op de muur werd serieus behandeld. Kortom het project(je) zonnepanelen is fijn verlopen, Ik zou het zo weer doen. Gerard Schermer

Aanrader

Een bedrijf dat netjes werkt en gemaakte afspraken na komt. Nette monteurs met kennis van zaken. Zelfs na installatie bellen ze ff of alles goed gegaan is en info over app etc.

Alles is prima gemonteerd en aangelegd. De beide engineers wisten wat zij moesten doen en deden hun werk prima. De e-mail afhandeling met info en instructies App-gebruik kwamen op tijd binnen. 's Middags was alles werkend. Geen enkele op- of aanmerking verder. Klaas vd Zee

Een tweede pakket laten plaatsen en wederom naar volle tevredenheid!

Ook het 2e pakket van 16 panelen is snel en vakkundig geïnstalleerd voor een goede prijs en binnen 2 maanden geplaatst. Offerte traject is tevens duidelijk en zeer snel en accuraat!

Vlot en accuraat werk afgeleverd.

De aanvraag voor zonnepanelen verliep zeer vlot. Keurige offerte inclusief verplaatsen van enkele panelen. In goed overleg datum van installatie geprikt, vanwege storm moest het op een nader te bepalen datum verder afgemaakt worden dat keurig verliep. De mannen hebben keurig en netjes alles geplaatst en enkele panelen verplaatst. Topbedrijf!

Goede en snelle installatie

Prima installatie

Alles prima naar wens

Alles prima naar wens!

Alles prima geregeld volgens afspraak

Reactietijd na offerte aanvraag is snel. Offerte met diverse voorstellen en mogelijkheden duidelijk en concurrerend. Schouw ter plaatse bij acceptatie van de opdracht. Uitvoering en montage prima en snel. Monteurs vriendelijk en netjes Oplevering van de installatie met duidelijke instructies voor gebruik app etc. Kortom, alles wederom volgens het boekje.

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.