Top service snelle levering

Top service en goede snelle service binnen 2 week akkoord en geplaatst en netjes opgeleverd

Onze ervaring was heel goed.

Goeie ervaring met ChargeUp. Snelle en goeie afhandeling overal mee. Goed bereikbaar, goed contact, ook met mannen die ze plaatsen.

Een bedrijf dat nauwkeurig en snel de klus doet

Ik heb voor de aanschaf van zonnepanelen veel offertes vergeleken. Hoewel ze soms moeilijk te vergelijken waren, komen ze in grote lijnen min of meer op hetzelfde uit. Uiteraard waren er wel prijsverschillen en verschil in advies over bv wel of geen optimizers/micro-omvormers etc. Charge up viel positief op door een zeer overzichtelijke offerte uit te brengen die per post op de deurmat viel en ook scherp geprijsd was. Eerlijk gezegd wel getwijfeld omdat het een relatief jong bedrijf is en bovendien voor ons wat op afstand zit. Toch hebben we voor dit bedrijf gekozen omdat het een goed aan bod had maar vooral ook eerlijk en betrouwbaar overkomt. Het klopte gewoon van offerte tot en met de plaatsing van de panelen. Kortom: een prima bedrijf!!

Van begin tot het eind, heel duidelijk en netjes.

We hebben het hele traject met jullie, als heel duidelijk ervaren. In het offerte stadium hele korte lijnen. En na de gunning zijn we constant op de hoogte gehouden van de planning e.d. Ook de montage is gewoon heel netjes gebeurt. Niet alleen de klus op zich, maar ook de manier van werken. Ik kan niet anders zeggen, dan dat we heel tevreden zijn over Chargeup Noord.

vriendelijke mensen en een goede prijs voor jou zonnepanelen

ik ben goed geholpen met een prima geprijsde offerte,werk ingepland en alles netjes en op de afgesproken tijd uitgevoerd.

Nette en snelle installatie

Het was voor mij erg moeilijk om te kiezen met welke installateur in zee te gaan omdat er zoveel aanbieders zijn. Mijn buren hadden via jullie de zonnepanelen besteld en waren erg te spreken. Hierdoor kwamen wij ook bij jullie terecht. Tot nu toe ben ik erg tevreden, alles netjes geïnstalleerd en vriendelijke medewerkers.

Kennis van zaken, meedenken, netjes en ook nog aardige mannen

Ze doen wat ze beloven!

Korte lijnen. Snel oplossing zoeken als ze problemen tegenkomen. Aan het eind van de dag een goed werkend systeem. Prijs is prijs, geen verrassingen achteraf. Bijzonder tevreden!

Fantastisch

Snelle levering en deskundige plaatsing

Een bedrijf waar afspraak nog afspraak is!

Het hele plan met mijn wensen met Jan Terpstra doorgesproken, en hierbij goed voorgelicht. Binnen een paar weken is alles zoals afgesproken uitgevoerd, met s 'middags een werkende installatie. Dit bedrijf heeft een prima indruk achter gelaten en is aan te bevelen! Nu de zon nog.

Snel, vakkundig en betrouwbaar

Zeer prettig om zaken mee te, ze doen wat ze beloven. Goede communicatie en duidelijke afspraken, offerte etc

Goed gevoel overgehouden vanaf het eerste tot laatste contact!

Na een scherpe offerte ontvangen te hebben was het contact na opdracht steeds snel en correct. Ook de installatie verliep prima. Ik kan deze partij aan een ieder aanraden. Echt waarde voor je geld!

Zeer tevreden en zeker een aanrader!!

Wij waren prima voorgelicht door Jan Terpstra en zijn collega Berend. Ze hadden een mooi plan gemaakt voor de plaatsing van de zonnepanelen. De werkzaamheden werden uitgevoerd op 19 januari 2021 om 8.00 uur en de monteurs waren klaar om 14.00 uur. De monteurs verdienen ook een compliment voor het slim en onzichtbaar wegwerken van de kabel vanaf de omvormer naar de meterkast. Wij zijn zeer tevreden. - Reageren vlot op de mail en telefonisch goed bereikbaar. - Vanaf de offerte tot aan de plaatsing van de zonnepanelen was alles goed geregeld. - Uitstekende nazorg m.b.t. BTW teruggave! Met vriendelijke groet, Familie Wijma, Franeker

Zeer goed en deskundig bedrijf.

Zeer goed bedrijf met een goede service. Duidelijke communicatie i.c.m. overzichtelijke offertes. Panelen zijn goed en strak geplaatst. Fijne en nette medewerkers. Wij raden dit bedrijf aan. Familie Geertsma, Assen.

Zeer vakkundig advies en zeer accuraat geplaatst

Goed werkend zonnesysteem en fraai en het ziet er nog fraai uit ook !

Uitstekend, aanrader.

November 2020 offerte binnen per post!! (Meerdere bedrijven waaronder Charge Up Noord) Zeer duidelijke offerte, drie mogelijkheden ontvangen door mijn vragen. Door latere vragen over waar de omvormer te hangen etc ivm geen zolder en geen ruimte in de meterkast en vragen over gebruik van optimizers ivm Oost ligging dak, kwam dhr Terpstra hier persoonlijk thuis in December. (Wat de meeste bedrijven niet eens willen doen!!) Alles doorgelopen, keuzes gemaakt, offerte getekend en de volgende dag al mail over wanneer te plaatsen en de door mij gevraagde kopie van de getekende offerte. Door het plan een PV verdeler op de wasmachine groep te plaatsen, waarop ook de droger en CVR ketel zit, kwamen er toch onzekerheden en vragen. Alles werd duidelijk beantwoord de dag voor instalatie via de mail en als we wilden, kon alles zelfs nog anders. Gewoon met de mannen overleggen die zouden komen instaleren. - Snel en duidelijke offerte,- snel antwoorden op mails, - duidelijke uitleg, - geruststelling door dhr Terpstra. De mannen Aage(?) (electricien) en Roy (instalateur panelen) waren ruim op tijd 5 Januari 2021. Vriendelijk, duidelijke uitleg op vragen, zeer netjes en schoon werkend.(Zuinig op zijn Jan, vakmensen) De leidingen zijn zo perfect aangelegd, niet eens te zien, TOP Aage! Erg goed bedrijf met zeer aardige, behulpzame, geduldige, nette, vakkundige mensen in dienst. Ik raad dit bedrijf met een gerust hart ten zeerste aan. Goeie Duitse kwaliteits panelen, (12 keer de allernieuwste Qcells Q.peak GL 9+ 440 Wp), de Solaredge optimizers met bijbehorende omvormer en 6 Januari draaide alles als een tierelier. Beter dan verwacht eigenlijk voor Januari. Bedankt Jan, Aage en Roy. Wij hebben zeker de juiste keuze gemaakt om voor Charge Up Noord te gaan. Niets is te veel en de nazorg is perfect. Mag altijd bellen of mailen mochten er nog vragen zijn e.d. TOP! Oh, de BTW teruggave wordt ivm aanbieding zelfs gratis verzorgd, als DAT geen service is...........

Keurig bedrijf en keurig afgehandeld

Onze ervaring met Charge Up BV is fantastisch...! Wij zijn door één van de heren vooraf keurig voorgelicht Na de overeenkomst te hebben getekend keurig in overleg een datum geplant voor het plaatsen. De dag van de levering is ook netjes verlopen, installatie en panelen zijn door drie vriendelijke heren keurig geplaatst. Het aanmelden van de panelen moest door ons zelf worden gedaan Door keurig een link mee te sturen in de mail kreeg ik hier toegang Maar het aanmelden lukte mij niet goed, zelfs hier heeft de installateur mij geduldig door drie telefoontjes keurig doorheen geloodst Kortom....dik tevreden over Charge Up BV...! vr. gr. Leo en Griet Wiersma

Alles deskundig, snel, netjes en volgens afspraak

De voorbereidingen verliepen al erg prettig: snelle en goed gedocumenteerde reacties. De dag van montage was Voorburg j voor we er erg in hadden. Alles keurig werkend opgeleverd en netjes opgeruimd.

Goede service en blij met het resultaat.

De communicatie was erg goed. Het advies gesprek was duidelijk en hebben gelijk besloten om de panelen te laten plaatsen. Alles is goed en netjes geplaatst. Ookal moesten ze de volgende dag nog terug komen om het werk af te maken, werd daar meerdere malen excuses voor gemaakt en zeer netjes afgehandeld. Zeer tevreden en we kijken uit naar de zonnige dagen.

Harde werkers met vooraf persoonlijk goed advies

Een bedrijf die mee denkt met u wensen en adviseert naar u behoefte. In de uitvoering zijn ze correct en werken praktisch en netjes. Alles gaat in overleg. Goede prijs kwaliteit verhouding

Een tevreden klant

Goede uitleg van Jan Terpstra over de installatie in de offerte fase. Luistert ook goed naar de klant wat die wil. Geeft goed advies aan de klant wat voor hem het beste is. Maakt het werk voor een degelijke prijs. Aanleg van de installatie ziet er netjes uit. Al met al goed tevreden.

Afspraak = afspraak, netjes en goede communicatie

Goed bereikbaar, afspraak = afspraak, netjes geplaatst en snelle afhandeling.

Snelle en correcte acties / reacties.

Van offerte t/m nazorgen een uitermate klantgericht bedrijf.

De contacten met Jan Terpstra waren altijd plezierig. Goede voorlichting en de plaatsing ging ook goed. Toen ik niet tevreden was met de uiteindelijke oplevering is daar goed mee omgegaan en is het naar wens opgelost.

Positieve ervaring

Vanaf de offerte tot plaatsing en begeleiding van het natraject hebben wij als zeer plezierig en positief ervaren.

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.