Snel, kundig en netjes

De monteurs vervingen de meterkast, plaatsten een laadpaal, omvormer en batterij. Eerst geprobeerd via de nauwe kruipruimte, lukte niet maar wel over de vliering. Geen moeite teveel, prima gedaan.

Fijne en goede communicatie.

Precies gegaan zoals afgesproken

Prima vakmensen, efficiënt, stipt en net afgeleverd werk

Vriendelijk personeel dat in goed overleg de beste route voor de leidingen koos. Prima afwerking van de installatie van zonnepanelen, thuisbatterij en laadpaal. Naderhand werd alles keurig opgeruimd. Communicatie over afspraken en aanbevelingen zowel voor als na installatie uitstekend.

Kwaliteit en snelheid

De ondersteuning vanuit Chargeup was perfect. Documentatie was snel beschikbaar en op mails werd snel gereageerd. Erg tevreden met batterij

Op en top klasse

Goede uitleg vooraf Uitstekende communicatie van start tot na de oplevering. Een tussentijdse tegenslag werd professioneel verholpen zonder een onvertogen woord. Een op en top klasse bedrijf.

Probleemloos

Van eerste contact tot oplevering ging alles vlot, conform afspraak.

Uitstekend! Zeer klantvriendelijk. Deskundig.

Ik kan ChargeUp van harte aanbevelen. Niet in het minst door de scherpe tarieven.

Gewoon prima!

Mooie installatie 100% werkend en netjes afgewerkt opgeleverd.

Klantvriendelijk

Supervriendelijk en alles snel geregeld. Een aanrader!

Helemaal tevreden

Alles ging goed, goede communicatie, prettige mensen, netjes geplaatst en zelfs problemen opgelost die door een ander bedrijf was veroorzaakt. Wij zijn helemaal tevreden.

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Snelle reacties op vragen, kennis van zaken en geen poespas

Goede, kundige en vriendelijke monteurs/bedrijf!

Zie eerdere tekst

Prima communicatie en prima uitvoering

Communicatie vanaf begin super en daarna geheel volgens planning in een dag opgeleverd.

Aanrader!!!

Drie jaar geleden heb ik door Charge up mijn zonnepanelen laten plaatsen. Ik was nu zeer benieuwd naar thuisbatterijen. Na een telefonisch gesprek heb ik de batterij laten plaatsen. Zeer tevreden over de installatie uitleg en na service. Echt een aanrader!!!!

Van offerte tot oplevering perfect geregeld!

Een bedrijf die zich aan de afspraken houd. Een passende offerte met goede tekst en uitleg. Na akkoord hadden wij binnen 5 weken de installatie geïnstalleerd en werkend staan. Vriendelijke instalateurs die op tijd waren en netjes en snel te werk gingen. Na de oplevering in de middag een telefoontje of alles naar wens was. Communicatie waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen. Als wij onze installatie gaan uitbreiden zullen wij Charge Up zeker weer aanschrijven.

Uitstekend bedrijf welke afspraken na komt

Alle afspraken worden nagekomen. Correcte oplevering van de installatie. Aanbevelenswaardig.

Afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak Betaling achteraf Snelle afhandeling

uitstekende installatie, after sales kan iets beter

Keurige installatie, probleemloos en netjes. Alleen met de installatie van apps en andere software moet je je zelf maar redden, terwijl het daar nu functioneel gezien nu net om gaat. Het is nog steeds niet op orde en partijen wijzen naar elkaar.

Alles vakkundig uitgevoerd volgens afspraak

Wederom snel kunnen plaatsen, netjes geïnstalleerd voor een goede prijs en minstens zo gezellig!

Voor de 2e keer de jongens van ChargeUp over de vloer gehad voor een nieuwe installatie, meer dan naar alle tevredenheid; van de prettige communicatie en duidelijke afspraken vooraf tot aan de in werking stellen van de installatie na oplevering, alles tot in de puntjes goed geregeld! Een absolute aanrader voor een heel scherpe prijs.

Keurig geregeld

Zorgvuldig aangelegd

Correct van het begin tot eind

Van offerte tot plaatsing geen gedoe.

alles zoals besproken uitgevoerd

alles zoals besproken uitgevoerd

afspraken nagekomen vakwerk geleverd

vriendelijk personeel en netjes werk geleverd

Uitstekend bedrijf welke afspraken na komt.

Zeer duidelijke offerte, vertrouwd en meedenkend bedrijf. Zeer vlotte en uitstekende plaatsing.

Hogedijken 45 D

9101WV Dokkum

0519 234000

Over ChargeUp BV

Installateur van zonnepanelen, laadpalen en thuisaccu's voor particulier en MKB. Lokale partij met scherpe prijzen, goede service en vakkundige installateurs. Doe nu de gratis dakcheck en vraag vrijblijvend een offerte en opbrengstberekening aan voor zonnepanelen op uw dak.