Betrouwbaar en adequaat!

Prima samenwerking met Onenine, Sven Maes, tot op de dag van vandaag. Sven schakelt snel en komt afspraken na.

Zeer behulpzaam

Onenine zette zich voor mij voor 100% in om mij te helpen met een nieuwe baan en toen ze die vervolgens vonden, waren ze erg behulpzaam op welk vlak dan ook. Bedankt!

• Openheid

Na een goed kennismakingsgesprek, heel snel een aanbod gekregen. Vriendelijk en professioneel contact. Onenine 5 sterren dik verdiend. Bedankt Luuk en Sven

Toppers!

Enorm goede ervaring met de mannen van Onenine. Erg gedreven en professioneel team die de zoektocht naar een baan voor de toekomst makkelijk maakt. Ze hebben een ruim netwerk met duidelijke en snelle communicatie. Luuk, Menno, Miel en Sjoerd bedankt!

Persoonlijke aanpak

Er is goed geluisterd naar mijn wensen, en daar hebben ze de juiste werkgever bij gevonden. Fijne informele en eerlijke gesprekken gehad, waarbij ze zeker een meerwaarde zijn in de zoektocht naar een nieuwe werkgever. Mensen van Onenine erg bedankt voor jullie hulp!

• Openheid

heb mijn nieuwe baan via Onenine

snelle actie, korte lijnen en snel een nieuwe baan gevonden.

• Openheid

Zeer gemakkelijke en professionele ervaring

Binnen korte termijn geholpen om een bijpassende baan te vinden , zeer professioneel .

• Bereikbaarheid
  • Kennis van de markt N.v.t.
  • Openheid

Fijne mensen met goede en duidelijke begeleiding

Prima ervaring

Prima service.

De gene waar ik contact mee had is een aardige man. Flexibel in het aanpassen van dingen omtrent afspraken en contracten. Kortom prima bedrijf. Binnenkort aan de gang bij mijn nieuwe werkgever

• Openheid

Mijn ervaring is dat alles voor je word gedaan ..tenminste in de zin van je wensen Niks is onmogelijk en ook al heb je werk ze kijken altijd met je mee Ze zijn echt top in hun vak

Zeer tevreden met Onenine

Na een goede zoektocht, paar gesprekken en een aantal meeloopdagen heb ik door het advies van Onenine uiteindelijk de juiste keuze kunnen maken

• Openheid

Goede snelle service, personeel denkt echt met je mee.

Een detacheringsbureau zonder fratsen. Ze handelen en reageren snel en er wordt echt met je meegedacht.

Goede match

Zeer goed, er word goed geluisterd naar wat ik zocht en heel goed meegedacht. Er word goed en vlug gecommuniceerd bij nieuwe ontwikkelingen.

fantástico

My experience with OneNine has been so great, thats because Miel and Sven are a fantastic people who helps you to find you objective and the work that you want to do. Without them has not been the same.

• ¿Nos recomendarías?

Gewoon top!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad! Sven gaat niet 1 stapje maar 10 stapjes verder voor je. Bedankt Sven om mij te helpen aan zo'n mooie nieuwe uitdaging.

• Openheid

Bedankt voor de begeleiding naar mijn nieuwe baan. Top gedaan dankjewel.

Heel aardig mensen

Aardig mensen alles snel regelen

Top recruiters!

Ik ben door Luuk echt geweldig geholpen in mijn zoektocht naar een baan.

• Openheid

positieve ervaring bij het vinden van een nieuwe baan

Goed geholpen door Sven bij het vinden van een nieuwe baan!

Vriendelijke samenwerking

Ik geef dit bureau een 10/10

Gewoon top

Miel heeft heel goed aangevoeld waar ik tot mijn recht zou komen met mijn technische kennis en werkervaring. De begeleiding en communicatie was optimaal. Ik werd continu op de hoogte gehouden over de communicatie met de werkgever. Per 1 januari jongstleden ben ik dan ook gestart bij Spie. Op de locatie ASML Als werkvoorbereider luchtbehandeling heb ik veel uitdaging elke dag weer. Fijne collega’s maar de samenwerking met medewerkers ASML is top. Nogmaals dank je wel Miel voor je inzet. Marcel

• Openheid

Goede persoonlijke hulp bij het zoeken van een baan

Goede ervaring. Betrokken mensen die goed te bereiken zijn.

• Openheid

Tot nu toe alleen maar positief.

Sinds augustus 2022 werk ik voor onenine. Bij mijn eerste opdrachtgever kon ik ook nog met medewerking van onenine mijn heftruck rijbewijs laten verlengen middels een cursus. Toen deze opdracht onverwacht ten einde liep ging men in de weer om een vervolgopdracht voor me te vinden wat eerst niet leek te gaan lukken maar enkele dagen voor mijn eerste opdracht afliep vonden we toch weer een nieuwe opdrachtgever waar ik nu nog steeds werk. Hierdoor heb ik steeds meer vertrouwen in het team van onenine!

Een uitstekende organisatie

Snel,correct en met aandacht voor de persoon.

Goeie ervaring en snel

Goeie ervaring ben snel geholpen om aan de slag te kunnen gaan en doen veel moeite voor je

Over Onenine

Onenine is een jong bedrijf met ervaring in technische detachering. We helpen jou graag aan een technisch project of toekomstbestendige baan die perfect bij je past. Wij geloven namelijk dat mensen het verschil maken, ook binnen ons eigen team. Onze consultants kennen daarom niet alleen de markt en de mogelijkheden, zij vinden het nog belangrijker om jou beter te leren kennen. Wij geloven er namelijk in dat elk mens unieke capaciteiten en waardevolle talenten bezit. Door deze optimaal te benutten kan iedereen zijn persoonlijke doelen bereiken. Sta je aan de start van je carrière, ben je op zoek naar jouw volgende stap, of gooi je het roer volledig om? Wij gaan samen met jou aan de slag om de baan te vinden die perfect bij je past.