superslecht
Ik ben nog STEEDS kwaad omdat ik, naar aanleiding van een verzoek uwerzijds ( eerst brief daarna mailtje ) betaald heb van 2010 tem 2014. In 2015 GEEN bericht uwerzijds, zelf vergeten, ben daarna uitgeschreven....
Beste heer Broeders,
Hartelijk dank voor uw mail. Hierin vraagt u waarom de inschrijving is vervallen. Ik leg dit graag uit.
Zelf verlengen.
De inschrijving diende u zelf elk jaar opnieuw te verlengen door in te loggen. Nadat u had aangegeven de inschrijving te verlengen vond de betaling plaats. Automatisch betalen is NIET automatisch verlengen.
Verschillende data van betalingen.
Ik zie op uw overzicht dat de betaling elk jaar op een andere dag in een andere maand werd gedaan. Dit houdt in dat deze werd gedaan nadat u had verlengd.
Niet meer herstellen.
Jammer genoeg kunnen wij uw oude inschrijving niet meer herstellen. Het spijt me dit te moeten melden. Ik wil u daarom verzoeken zich in te schrijven op www.woninginzicht.nl. Wij zijn sinds 2017 bij deze site aangesloten en bieden, samen met andere wooncorporaties, hier onze woningen aan.
Vragen?
Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
Met vriendelijke groeten,
Mitzi Beerens
woonadviseur
www.casade.nl
www.kopenbijcasade.nl
0800 55 222 22
Van: [email protected] <[email protected]>
Verzonden: vrijdag 15 februari 2019 10:51
Aan: Casade info <[email protected]>
Onderwerp: Ik heb een vraag
Ingevuld reactieformulier vanaf de website
Naam
ad broeders
Mailadres
[email protected]
Adres
Jan van Erpstraat 8 5165BH WASPIK
Onderwerp
inschrijving woningzoekende
Uw vraag/reactie
Geachte mevrouw / mijnheer.
Ik ben in de veronderstelling dat ik al jaren ingeschreven sta als woningzoekende. Dat blijkt echter niet het geval. In de jaren 2010 tem 2014 is bij mij telkens 10 euro afgeschreven daarvoor.
( Zie bijlage )
Ik heb nooit opgezegd, afgezegd of actie ondernomen om die lopende inschrijving te beeindigen.
De afschrijving geschiedde telkend middels een INCASSO MACHTIGING en destijds is oo