Uitstekend.

Super, de inschrijving ging echt snel

Het inschrijven ging echt soepel, goed verstaanbaar en te begrijoen wat je moet invullen

Muntean

Bordei

heel overzichtelijk

Heb nog weinig ervaring met woning zoeken, maar het ging betrekkelijk eenvoudig, hopelijk komt er iets moois uit

Snel en makkelijk

Alles duidelijk aangegeven, het ging heel snel en makkelijk.

Heel fijn

Had me zo ingeschreven.

heel goede ervaring

Het is makkelijk in te vullen. Overzichtelijk en het volgt zich zelf.

Super makkelijk in te vullen

Ging makkelijk. Ik heb het misschien verkeerd begrepen maar onlangs werd mij verteld dat je als je een seniorenwoning wil je dat moet aangeven.

Ik vind goede.

Mijn ervaring is alles goed.

Was goed

Meer persoonlijk contact zou fijn zijn.

Volgens mij is mijn in schrijf geld nog niet af geschreven,dit moest gebeuren voor 12-2-2022.wat moet ik nu doen?

this is my first time looking for the rent.

I am on my own. Need a place to live. I am now living in Breda. But because of corona virus the landlord is selling the house and I have to move as fast as possible. I would love to live in Tilburg that would be great. I would like the place that I can live longer like onbepaalde tijd.

Heel simpel

Heel makkelijk om je in te schrijven, alle stappen zijn gemakkelijk te volgen!

teleurstellend

Vader is 93 en had zich ingeschreven in 2017 bij WIZ. Nu wil hij in een verzorgingshuis gaan wonen maar zeggen ze bij WIZ dat hij na 2 jaar uit het systeem is verwijderd omdat hij dat niet goed heeft aangegeven en jaarlijks de 8 € niet heeft voldaan. Ik heb hem nu weer aangemeld maar nu zeggen ze dat er een wachtlijst is van 6 jaar. Dan is vader 100!! Als hij dat haalt... Kortom heb ik er geen goed woord voor over dat ze mensen van deze leeftijd zo behandelen. De meneer die ik aan telefoon had kon wel zien dat vader ooit (2017) in geschreven is geweest maar regels zijn regels zei hij. Om van te walgen

nee

Er zijn helemaal geen appartementen in mijn prijsklasse. Ik ga elke dag naar woninginzicht.nl en het is nog steeds leeg.

Super makkelijk inschrijven in korte tijd.

Als een huis scoren net zo gemakkelijk gaat als inschrijven, dan hebben wij in korte tijd een huis. Wij zij reuze benieuwd naar het aanbod en weten, dat we best nog even geduld moeten hebben. Allemaal spannend.

Ben goed geholpen.

Zeer goed.

netjes geholpen

goede ervaaring heel tevreden

Makkelijke inschrijving

De inschrijving ging heel gemakkelijk. Het is alleen heel jammer, naar mijn ervaring en on klantvriendelijk dat Woning in Zicht geld vraagt en bij iedere verlenging. Daarom geef ik een 6 ipv een 10.

Heel makkelijk

Het is heel makkelijk in zijn gebruik

kan beter

Ik ben startende ondernemer en kon dus nog geen overzicht van de belasting downloaden. nu heb ik dus wel lidmaatschap betaald, maar kan ik nog geen huis huren, omdat ik van vorig jaar nog geen goede cijfers kan laten zien.

I am new to Woning Zicht

I have given 5 stars because i have confidence you can help me to find an accomodation and i feel lucky a service like yours exists. I hope the fact i do not speak dutch it is not going to be an obstacle. Thank you

prettig om de informatie regelmatig te ontvangen

zoals eerder vermeld, ben ik tevreden over de wijze waarop aan mij (per email) informatie wordt gegeven.