Kritische maar deskundige ondersteuning.

Mw. Oostlander heeft de belangen van onze kinderen en die van mijzelf echt goed weten te behartigen. Soms een tikje streng maar dit heeft geresulteerd in een uitspraak welk volledig in het belang van onze kinderen is en waarin ik mij geheel kan vinden.

Bevlogen en deskundig

Advocate S. K. heeft op een bevlogen en deskundige wijze de belangen van mijn kinderen en mij behartigd. Erg tevreden.

• Geholpen door: Solweij Kuijken

Ik had Kornelie als advocaat, goed mens denkt goed mee en help daar waar nodig heel fijn. Bedankt voor de goede service!! Ik zal terug komen als nodig.

• Geholpen door: Kornelie Oostlander

Uitstekende begeleiding in complexe zaak

Mijn ervaring met Kornelie is heel erg goed geweest. Kornelie verstaat haar vak en denk toekomstgericht en vanuit het belang van haar client (mij) maar ook de andere partij. Omdat je in geval van een scheiding altijd verder moet met elkaar. De omgangsvorm is laagdrempelig en professioneel. Kornelie is altijd snel in reactie op vragen en bereikbaar op de momenten waarop dat nodig is (bijvoorbeeld even ruggespraak). Ik kan Kornelie van harte aanbevelen.

Zeer zakelijk

Er is te diep in gegaan op sommige financiele zaken, die wij zelf hadden kunnen afhandelen. Dat heeft onnodig tijd en dus ook geld gekost.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Accuraat, doortastend en vriendelijk.

Mr. Verhoeven heeft mij uitstekend geholpen met een netelige familie-aangelegenheid. Zij was in staat partijen bij elkaar te brengen om vervolgens afspraken in rap tempo te formaliseren. Zeer tevreden.

Eerlijk duidelijk

Ik had geen ervaring met rechtszaken maar solweij heeft me heer meerdere keren super goed mee geholpen. Alles goed uitgelegd en mijn mening was ook zeker belangrijk. Ik ben erg dankbaar dat ze mij heeft bijgestaan!

• Geholpen door: Solweij Kuijken

Deskundige, persoonlijke, betrokken en realistische dienstverlening!

De samenwerking met Kornelie verloopt erg prettig en laagdrempelig.

• Geholpen door: Kornelie Oostlander

Zorgvuldig, kennis van zaken en oprecht.

Positief

Hele fijne advocaat

De persoonlijke benadering is heel prettig. Korte lijnen, snelle reactie. Zij denkt met je mee, trekt je door de moeilijke / emotionele periode heen. Echte steun die je op dat moment nodig hebt, om de juiste beslissingen te nemen.

Vakkundig en effectief

Ik ben goed, vakkundig en effectief geholpen.

• Geholpen door: Kornelie Oostlander

Veel kennis, duidelijk, fijn contact

Goede ervaring met mr. kuijken. Veel kennis, duidelijkheid , fijn contact. Ontzettend ontevreden na samenwerking met eerste advocaat bij een ander kantoor. Ik was dan ook oprecht blij met mr. Kuijken. Intake was fijn, hartelijk, informerend en duidelijk. In een heftige en verdrietige periode waar veel emoties spelen was zij de rots die ik nodig had. Ik kan haar zeker aanbevelen.

Betrokken, deskundig, to the point. Staat je met recht met Raad en Daad bij

Christine heeft ons van begin tot eind op een zeer deskundige en betrokken manier geholpen. Haar communicatie is helder en oprecbt. Zij pakt door in lastige situaties en geeft niet op. In ons geval leidde dat letterlijk tot rechtvaardige Rechtspraak. Ik beveel Christine Verhoeven en haar kantoor dan ook van harte aan.

Deskundig, betrokken, to the point. Staat je met raad en daad bij.

Christine heeft ons van begin tot eind op een zeer betrokken en deskundige manier geholpen. Haar communicatie is helder en oprecbt. Zij pakt door in lastige situaties en geeft niet op. In ons geval leidde dat letterlijk tot rechtvaardige Rechtspraak. Ik beveel Christine Verhoeven en haar kantoor dan ook van harte aan.

• Geholpen door: Christine Verhoeven

Betrokken, deskundig, to the point. Staat je met raad en daad bij.

• Geholpen door: Christine Verhoeven

Betrokken, deskundig, to the point. Staat je met raad en daad bij.

Betrokken, deskundig, to the point en daadkrachtig!

Christine heeft ons van begin tot eind op een geweldig deskundige en betrokken manier geholpen. Zij is oprecht en helder in haar communicatie; gaat door waar dat nodig is en geeft niet op. In ons geval heeft zij in de breedste zin van het woord voor rechtvaardige Rechtspraak gezorgd. Ik beveel Christine dan ook van harte aan als advocaat!

• Geholpen door: Christine Verhoeven

Gedreven, vasthoudend en doelgericht naar het eindresultaat!

Ik realiseer me namelijk dat we met z’n drieën zomaar hadden kunnen stranden afgelopen zomer. Jouw rol valt echt niet te overschatten, de boel op rit houden op deze manier. Heel knap! Apart om te merken hoe het emotioneel werkt, zolang je nog niets (lees: gezag) hebt en dan opeens wel.

• Geholpen door: Kornelie Oostlander

open, ter zake kundige en snelle dienstverlening in een moeilijke periode

kundige, oplossingsgerichte en duidelijke manier van werken waardoor mijn belangen beschermd werden zondert afbreuk te doen aan de rest van het (voormalige) gezin.

• Geholpen door: Christine Verhoeven

Vakkundige, daadkrachtig begeleiding, goede samenwerking en duidelijke communicatie!

Met deskundigheid, betrokkenheid en vasthoudendheid is het d.m.v. een overlegscheiding gelukt overeenstemming te bereiken. Met veel dank aan Kornelie die een zo goed mogelijke uitkomst heeft bewerkstelligd en de voortgang erin wist te houden in een moeizaam proces.

Over Oostlander | Verhoeven Advocaten & Mediators

Iedereen krijgt vroeg of laat met het familie- en erfrecht te maken. Hét gebied van persoonlijke relaties en van (grote) emotionele betrokkenheid. Een gebied dat in beweging is; het vertrouwde instituut familie verandert. Het recht beweegt daarin mee. Ons kantoor is onafhankelijk, deskundig, integer en betrouwbaar. We houden van mensen en van het recht. We volgen de juridische en maatschappelijke ontwikkelingen op de voet. Onze kennis, jarenlange ervaring en uitgebreide contacten staan volledig in dienst van de cliënt. Van u.

Over Advocaatscore.nl