Prachtige

Onze moeder is op 10 februari 2024 na een ziektebed overleden op 53 jarige leeftijd. 1 ding wist zij zeker, Meindert moest de begrafenisondernemer zijn. Hij is een bekende in onze familie en onze ervaringen met hem zijn alleen maar positief geweest. Meindert is op gepaste afstand aanwezig, maar spreekt uit op de goede momenten. Hij heeft ons op veel plekken geholpen door te ontzorgen, suggesties gedaan waar nodig en meegedacht over dingen waar wij geen ervaring mee hebben. Onze ervaring is dan ook alleen maar positief. Mede dankzij Meindert hebben wij prachtig afscheid kunnen nemen van onze moeder.

Ontspannen, zeer vriendelijk, accuraat

Heeft onze 4 ouders begraven, doet alles met veel respect en bewogenheid. Zijn zeer tevreden over zijn professioneel handelen en kijken terug op mooie momenten van afscheid van onze dierbaren.

Wij zijn zeer tevreden.

De dag van het overlijden tot en met de begrafenis is goed verzorgd. Meindert staat altijd voor je klaar, En denkt met je mee. Wij zijn zeer tevreden!

Meedenkend, respectvol en dit alles in een ongedwongen sfeer.

Opnieuw zijn we zeer tevreden. Meindert is zorgvol, denkt mee en stuurt bij waar nodig .Altijd bereid om je vragen te beantwoorden. Kortom ,zeer goed geholpen in deze voor ons moeilijke tijd. Nogmaals onze hartelijke dank !

Respectvol, betrouwbaar en professioneel

Meindert is een heel professionele man, echt een rust punt, in de tijd net na het overlijden, als er veel op je afkomt. Alles werd netjes en eerbiedig gedaan, en over alles werd na en meegedacht. Onze vader wilde zelf door jou begraven worden, en achteraf weten we waarom.

Heel goed en betrokken

Respectvol, neemt alle tijd, denkt mee en is goed en altijd bereikbaar

Wij hadden al een goede ervaring rond het overlijden van onze vader 12 jaar geleden. Zonder aarzeling begrafenis onderneming M van Hees weer gebeld toen onze moeder overleed. Weer een heel goede ervaring, Meindert denkt mee, neemt alle tijd en is op allerlei manieren bereikbaar, wat voor ons heel fijn was, omdat wij niet in de buurt van Puttershoek wonen. Geen moeite is hem te veel.

We kijken terug op een goede verzorgde uitvaart

Zeer ervaren en luistert goed naar de wensen van de familie. Is heel bereikbaar voor vragen en denkt goed mee. Dhr. Van Hees is heel professioneel maar zeker niet afstandelijk , wat wij als heel prettig hebben ervaren.

Prettige samenwerking in een moeilijke tijd

Het is heel fijn als er iemand is die meedenkt als er toch plotseling snelle beslissingen moeten worden genomen. Ook veranderingen achteraf, konden gewoon doorgegeven worden. Communicatie verliep prima. Factuur ook duidelijk en overzichtelijk.

Wij zijn zeer tevreden!!

U hebt de begrafenis van mijn vader ook gedaan. vandaar dat we ook nu met mijn moeder weer voor U gekozen hebben. Alles is naar wens verlopen .waar we U zeer erkentelijk voor zijn Hartelijke groet fam .Lsnijder_schakel

Uitstekend.

Meelevend, zeer betrokken en heel zorgzaam.

Uitstekende persoonlijk gerichte aandacht en service

De heer Van Hees is een zeer ervaren begrafenisondernemer die zijn vak goed verstaat. Hij voegt goed in bij wat in het gezin en de familie van de nabestaanden prettig is. Doordat hij een klein eigen bedrijf heeft is alle dienstverlening persoonlijk en met aandacht voor de nabestaanden. Door zijn persoonlijke aanpak wordt het verdriet en alle praktische zorgen een stuk dragelijker.

Een warme, meedenkende, professionele, liefdevolle en betrokken begrafenisonderneming en -ondernemer

Binnen iets meer dan 2 jaar heeft Meindert van Hees de begrafenis van zowel onze vader als onze moeder mogen verzorgen. Ondanks de verdrietige omstandigheden hebben we beidde keren de warmte, professionaliteit en betrokkenheid als zéér prettig ervaren wat er mede voor gezorgd heeft dat we op een mooie en passende wijze afscheid hebben kunnen nemen van onze vader en moeder, en 2 jaar geleden ook onze moeder van haar geliefde man. Meindert heeft een luisterend oor op de juiste momenten en weet ook door te pakken en mee te denken wanneer dat nodig is. Ook voldoet hij ook zoveel mogelijk aan de wensen van de familie waardoor we als familie de regie hebben en tegelijkertijd ons niet verantwoordelijk hoeven te voelen. Hij geeft het vertrouwen dat alles goed zal verlopen en neemt de betrokken familie veel zakelijkheden uit handen wat veel rust geeft.

Een zeer professionele onderneming met oog voor detail, en warme persoonlijke betrokkenheid.

Al verschillende malen heeft M. van Hees de uitvaart voor ons geregeld. Hij geeft heel prettig advies, staat ten allen tijden voor je klaar en ondersteund van begin tot eind op een hele fijne manier. Juist in een tijd van verdriet is het fijn dat er zoveel uit handen genomen wordt en dat er prettig mee gedacht wordt.

Professionele en menselijke begeleiding

Dhr van Hees is correct en professioneel, maar niet afstandelijk. Hij heeft een warme, menselijke manier van benadering. Neemt alle regelzaken op zich. Komt afspraken na. Is laagdrempelig te bereiken bij vragen. We zijn als familie zeer tevreden over de gehele gang van zaken na het overlijden van onze moeder.

Wij hebben een accurate en respectvolle begeleiding en afwikkeling van de begrafenis ervaren.

helpt met alles uit zich zelf en wat je vraagt

Mijn moeder heeft een kerkelijke begrafenis gehad zo als ze wenste. Was heel plechtig en toch menselijk.

We zijn keurig geholpen en goed voorzien in adviezen Ondanks al het verdriet was het een fijne samenwerking

Respectvol en integer

Wij hebben de begeleiding na het overlijden van onze moeder als respectvol en integer ervaren. Wij hadden de behoefte om alle verzorging zelf te doen. Er werd geluisterd naar hoe wij het graag wilden hebben. Moeder is in haar appartement gebleven en in bed opgebaard, niet in een kist maar op een koelplaat. Zij is op een dinsdag overleden en maandag begraven. Dhr. van Hees is iedere dag gaan beoordelen of moeder nog op deze manier toonbaar bleef. Op de dag van de begrafenis hebben wij moeder zelf in de kist gelegd. Op ons verzoek zijn we eerst langs het ouderlijk huis gereden en werd de kerkklok apart voor moeder geluid. Mede dankzij deze persoonlijke benadering hebben wij Ma als familie een waardig afscheid kunnen geven. Het was prettig dat de dankbetuigingen bij mij thuis in Dordrecht werden afgeleverd en we ter afsluiting nog een kop koffie met elkaar konden drinken.

Leiding, rust en kennis

Het was voor ons zo'n opluchting dat je er was, overal aan dacht, een luisterend oor had, soms wat meer geduld moest hebben. We waren ontredderd en emotioneel en jij leidde ons er door. Niets dan lof!

Keurig bedrijf

Meindert heeft ons op keurige nette wijze bijgestaan en de begrafenis verzorgd.

Geen betere kunnen treffen! Dankbaar voor.

Een heel goed en fijn mens, die alles geweldig goed heeft geregeld met rust en heel fijn persoonlijk contact, wat ook fijn was voor ma. Alles werd zo netjes en met eerbied gedaan. Het heeft ons overtuigd dat we geen betere hadden kunnen treffen. We zijn dankbaar.

In een moeilijke periode heb ik de samenwerking als een goede ondersteuning ervaren

Klantvriendelijke en familiaire dienstverlening

Klantvriendelijke en familiaire dienstverlening

Menselijk, warm en niets is teveel.

Deze mensen begrijpen als geen ander de behoeftes en emoties van hun klanten. Respect voor de overledene middels goede zorg en netheid. Alles wordt tot in de puntjes geregeld zonder waardigheid en menselijkheid uit het oog te verliezen. Niets is teveel en geduld hun groot goed.