Deskundig en klantvriendelijk

Komen afspraken na.

uitstekend werk

Een fijn stel mensen met goede omgamgsvormen die uitstekend werk hebben verricht in teamverband. Ik ben blij dat ik voor hen heb gekozen.

Fantastisch bedrijf, zowel zakelijk als menselijk - zeer aanbevolen!

Meerdere bedrijven benaderd. Vanaf het eerste moment sprong Goforsunpower er bovenuit. Altijd snel en prettig contact en een zeer correcte en dienstverlenende grondhouding. Heldere en concrete voorlichting over de systemen. Nette, scherpe offerte met alle mogelijkheden voor nadere vragen. Bedrijf is vooraf langs geweest, heeft de situatie goed opgenomen en de aansluitopties doorgesproken. Plaatsing door drie correcte en vriendelijke mensen op afgesproken tijd en uur. De hele installatie is beslist vakkundig en netjes geïnstalleerd en op functioneren gecontroleerd. Ook advies gekregen rond aanmelden bij aanmelden bij energieleveren.nl. Top!

Betrouwbaar en kennis van zaken

Het personeel komt de afspraken na. Zijn heel goed bereikbaar en hebben kennissen van zaken. Ondanks de gekte op deze markt houden zij het hoofd koel en vragen geen exorbitante bedragen. De installatie verliep soepel waarbij het personeel duidelijk plezier had in hun werk. Al met al een top bedrijf dat ik aanraad aan familie en vrienden.

Prima bedrijf met goede producten en grote klantgerichtheid

We kregen helder en snel informatie over de mogeljkheden, prijs en planning. De schouw werd soepel geregeld. De installatiedatum werd in een vroegtijdig stadium vastgelegd en ook aangehouden. Het team dat de installatie deed werkt uitstekend samen en in een hele goede sfeer.

Adequaat mailcontact en vriendelijke, nette plaatsers van de zonnepanelen.

Vooraf zijn al onze vragen geduldig beantwoord. Na het opmeten kregen we meerdere mogelijkheden te zien. We zijn tevreden over de plaatsing en de app werkt ook goed.

voorbereiding top, uitvoering prima, goede afterservice

Amber was snel met antwoorden en proactief met de planning Op de dag van de installatie waren de jongens er op tijd, vriendelijk en sneller klaar dan ik had verwacht Het probleem met de dakgoot werd snel verholpen Gebaseerd op mijn ervaringen is Goforsunpower een betrouwbare zonne-energie installateur!

Uitstekende ervaring.

De plaatsing van de zonnepanelen heeft snel en netjes plaats gevonden. Tevens heeft men de meterkast vervangen. Zeer vakkundig en netjes. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

Deskundig en zeer vriendelijk personeel, hele goede service

Goede adviezen, deskundig personeel. werken heel snel en heel netjes. Ben zeer tevreden over de montage van de zonnepanelen. Naderhand geholpen met de installatie van de app en het aanmelden bij energieleveren.nl. Alles tot in de puntjes geregeld!

Uitstekende ervaring

Goede service, snel en zorgvuldige plaatsing kortom zeer tevreden!

Heel prettig bedrijf met zeer vriendelijk en deskundig personeel

Wij zijn prima geholpen door Goforsunpower bij de vraag om zonnepanelen te plaatsen op het dak van ons huis. Snelle, prettige en uitgebreide informatieverstrekking, duidelijke antwoorden en ook nog eens snelle plaatsing. Goede, professionele installatie en alles ziet er keurig afgewerkt uit. Alles functioneert nu al een aantal weken prima. We zijn zeer tevreden over Goforsunpower.

Uitstekend!

Goforsunpower is een uitermate betrouwbaar en kundig bedrijf dat uitstekende kwaliteit en service levert. Zij denken met je mee en blijven dat ook na levering, bij eventuele vragen, doen. Een aanrader voor zonnepanelen!

Super goed geregeld van offerte tot uitvoering

Alles goed en netjes geregeld

Tien met een griffel

Zowel kwaliteit werk, klantgerichtheid, advies en ondersteuning van installatieteam en kantoor Amber) voortreffelijk. Je wordt weer vrolijk als je met zo'n professioneel bedrijf zaken mag doen!

Zeer tevreden!

Wij zijn erg tevreden over de begeleiding en plaatsing van de zonnepanelen! Prettig contact en professioneel bedrijf.

Vriendelijk, korte lijnen, ervaren

fijne mensen

Goed werk geleverd, vriendelijke monteurs, netjes gewerkt, top

Tevreden

geheel volgens afspraak is het werk geleverd

Perfecte service

De communicatie vooraf was vriendelijk en klantgericht. In een dag een warmtepomp en laadpaal geïnstalleerd. Goede service erna, zeer zorgvuldig.

Perfect geregeld

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de zonnepanelen is alles perfect verlopen. Goede communicatie, afspraken worden altijd nagekomen en zeer vriendelijke mensen!

De mannen van Goforsunpower hadden tijdens hun werk een professionele en vriendelijke houding. Ook vanuit de backoffice was het contact steeds informatief, vriendelijk, geduldig en respectvol.

Top service vriendelijk personeel

Vakkundig en vriendelijk

Fijn bedrijf, erg vriendelijk en professioneel

Doen wat ze beloven. Erg professioneel en zeer vriendelijk en kundig personeel.

Perfect, bij bezoek, gastvrij. Goede en veilige montage.

Niets was te veel ,vakkundig personeel.

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over onder andere zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.