Positieve ervaring

Alles geregeld zoals afgesproken. Alles keurig achter gelaten.

Deskundig en vriendelijk

Zowel in voorlichting, het offertetraject en de uitvoering heb ik een zeer positief beeld gekregen van dit bedrijf en na de installatie is dat beeld gebleven.

Ik ben tevreden over het server en de kwaliteit en de medewerkers waren ook vriendelijke.

Netjes en snel gewerkt.

Goed overleg, geleverd en geplaatst volgens datum en afspraak. Zeer tevreden.

duidelijke en snelle voorlichting/voorbereiding en prettige installatieteam

uitstekende voorlichting en uitleg, goede documentatie van hetgeen is afgesproken. snelle afhandeling, prettig en vrolijk installatie team.

Perfect!

In aanloop naar de plaatsing van de panelen vaak telefonisch overleg gehad met Amber, steeds vakkundig, snel en prima geholpen. De plaatsing van 18 REC panelen (september 2023) ging heel vlot en netjes, door een jong, goed op elkaar ingespeeld en met-elkaar-gezellig team. Ook het werk in de meterkast vakkundig en heel netjes gedaan. Top-service! Veel dank!

Vakkundige service

Goforsunpower/ Kerkhof is een ervaren installateur die zeer vakbekwaam is en top producten levert

Professioneel

Afspraken worden goed nagekomen, heldere en prettige communicatie. Inmeten en plaatsen verliep heel soepel ondanks dat we een oude jaren ‘30 woning met meerdere dakvlakken hebben. De installateurs adviseerden goed over vervanging van de oude groepenkast en over het leggen van een mantelbuis tussen garage en woonhuis. We zijn heel tevreden met Goforsunpower BV vanaf het eerste contact per mail tot de uitleg over de werking van het geplaatste PV systeem. Aanrader!

Goede nette service

Nette service. Hele vriendelijke monteurs. Netjes werken

Prima service goede monteurs

Prima, alles op tijd en alles volgens afspraak

Leuk enthousiast team die alle afspraken die in voortraject gemaakt zijn uitvoert. Prima bedrijf.

Een verdiende dikke 10 voor dit deskundige, betrouwbare bedrijf.

Van begin (offerte) tot eind (montage) ziet het hele traject en de hele communicatie er professioneel uit. Onze contacten liepen via Amber, een zeer vriendelijke, behulpzame en vooral ook deskundig medewerkster. Ieder bedrijf zou willen dat ze een "Amber" in dienst hadden. Na het eerste telefonische contact ontvingen we al snel een duidelijke en professionele offerte. Bij vragen naar aanleiding van de offerte denkt Amber mee over eventuele andere oplossingen voor het plaatsen van de zonnepanelen. Kort na de offerte wordt er vrijblijvend ter plaatse ingemeten door vriendelijke en nette monteurs. Na dit bezoek ook weer een heldere communicatie van Amber over de mogelijkheden van bekabeling en het legplan van de zonnepanelen. Een week voor het plaatsen van de zonnepanelen een nette herinneringsbrief. Op de dag van de montage wederom nette, vriendelijke, behulpzame en deskundige monteurs. Pluspunt dat dit bedrijf eigen monteurs in dienst heeft. Na oplevering volgt op dezelfde dag meteen weer heldere communicatie vanuit het bedrijf over het gebruik van de app en gegevens die nodig zijn voor het aanmelden van de zonnepanelen bij energieleveren.nl. Dezelfde dag ook de factuur, maar een pluspunt dat er niets van tevoren hoeft te worden aanbetaald. Kortom: alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf. De nazorg kunnen we uiteraard nog niet beoordelen, maar gezien het hele proces tot nu toe maken we ons daar echt geen zorgen over. We kunnen niets verzinnen wat voor verbetering vatbaar is. Een dikke pluim voor dit bedrijf en vooral ook natuurlijk voor Amber!

Professioneel, vriendelijk en hardwerkend team

Afgelopen week 12 panelen op ons dak laten leggen door Goforsunpower. Met een team van 5 installateurs hebben ze bij ons en 2 buren de panelen geïnstalleerd. Zeer professioneel team, gingen vakkundig en slagvaardig te werk. Meterkast, zolder en op het dak, de werkzaamheden sloten naadloos op elkaar aan. Was een vriendelijk en leuk team. Oplevering van werkzaamheden werd volledig doorgenomen. Apparatuur in meterkast ook goed uitgelegd. Mochten we met de tijd meer panelen willen of een thuisaccu dan weten we waar we moeten wezen.

In alle opzichten professioneel

Vanaf het eerste contact tot aan de uiteindelijke oplevering een bedrijf waar een klant zich wel bij voelt. Bijzonder open en toegankelijk in de communicatie. Het uitvoerend personeel is kundig, beleefd en zeer plezierig in de omgang.

Alles gaat volgens de gemaakte afspraken

Klantvriendelijk, snel reageren op opmerking of vragen. Goed personeel ( binnen en buitendienst). Prijs- kwaliteit verhouding is erg goed. Een echte aanrader!

Super fijn om zaken te doen met GoForsunpower

Vanaf het eerste contant t/m de installatie is ons contact super fijn geweest. Duidelijke offerte, bezichtiging en montage van de zonnepanelen. Wij zijn een super tevreden klant, en daarom aan te raken om met GoForsunpower in contact te treden indien je meer wilt weten over zonnepanelen. Anton Crabbendam

Vakkundig

Snel en vakkundig. Ook de aanmelding voor het terugleveren.

Zonnige ervaring met deskundigheid

Er is goed overleg geweest wat en hoe en wanneer, dat siert het bedrijf!

Zeer tevreden.

Goed geholpen door afdeling verkoop, betreft keuze/type paneel. Goed voortraject betreft plaatsing panelen en meterkast, daardoor in een kleine ochtend het spul voor mekaar. Aardige lui die de boel ook nog eens netjes opgeruimd achterlaten, de panelen en meterkast zijn keurig geplaatst, ook de kabels zijn keurig weggewerkt. Misschien niet de aller goedkoopste partij, maar wel een club die een goed advies geeft, en meedenkt met de klant.

Van begin tot eind goed geholpen en professioneel geplaatst.

Vanaf het eerste contact zeer professioneel bedrijf, goede scherpe offerte gekregen. De zonnepanelen van tevoren kunnen zien en uitleg over het system gehad. Plaatsing verliep snel en veilig. Goede uitleg gekregen over het systeem en kan ook met vragen naderhand goed geholpen. Zeer tevreden.

Uitstekend.

Op alle fronten uitstekend gepresteerd. Zowel telefonisch en e-mail kontakt met Amber als met de monteurs.

Rustig en vakkundig

Mijn ervaringen bij de verkoop gesprekken waren zeer goed. De verkoper wist praktisch elk vraag, hoe technisch ook, te beantwoorden. Dat is knap als je een techneut zoals mij voor je hebt. Ze weten waar ze het over hebben. De plaatsing verliep ook goed. Nederlands sprekende vakmensen die niet gehaast en daardoor goed werk leverden. Extra lof voor het leggen van de stroomkabel in huis. Die moest onder de nok door en dit is zeer netjes gedaan ondanks dat je er bijna niet bij komt (zit boven het trappenhuis). Ook lof voor het trekken van de kabel door de loze leiding in het huis. Daar bleken een paar moeilijke bochten in te zitten waardoor de leiding er echt niet doorheen wou gaan. Ze gaven niet op en kregen het uiteindelijk met wat slimme trucs het toch voor elkaar. Daarom zit het nu allemaal erg netjes. Vakwerk!

Prettig en professioneel van order tot plaatsing

Mijn ervaring met Goforsunpower is heel positief. De communicatie verliep vanaf het eerste contact heel prettig, snel en duidelijk. Er is geen enkele commerciele druk in tegenstelling tot wat je bij de grotere landelijke aanbieders ervaart. Afspraken worden nagekomen en er wordt meegedacht. Ook de installatie verliep vlekkeloos met ervaren en vriendelijk - eigen ! - personeel. Wat betreft de prijs, ook die is prima in orde en doet niets onder voor de “grote” jongens. Ik ben een heel tevreden klant en beveel Goforsunpower dan ook zeker aan.

Uitstekend werk, geheel volgens afspraak

Goforsunpower is goed bereikbaar, levert de gevraagde informatie snel en volledig, maken heldere afspraken en komen deze ook na. Prima werk geleverd, ben heel tevreden!

Proces van a tot z helemaal top! enorm blij met het resultaat.

Het hele proces van offerte opvragen tot aan het daadwerkelijk installeren van de zonnepanelen was top. Wanneer ik vragen had stond Amber (met wie ik contact had) altijd klaar of telefonisch of ik kreeg snel een reactie per mail. Dat was erg fijn. De heren die alles kwamen inmeten hebben ook de daadwerkelijke installatie gedaan. Ze waren enorm vriendelijk, namen de tijd om uit te leggen hoe alles in elkaar steekt. Al met al was het dus echt een goede ervaring met Goforsunpower.

Utrechtsestraatweg 206 206A

3911TX Rhenen

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over onder andere zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.