Super snel en een goede communicatie. Netjes en snel geïnstalleerd met duidelijke uitleg.

Fijn bedrijf met ervaren service gerichte monteurs

Voor een eerlijke nette prijs een deal gesloten voor het plaatsen van zonnepanelen. Na akkoord was het binnen een paar weken geplaatst. Monteurs waren zeer ervaren, service gericht en klantvriendelijk. Ook hulp gekregen bij het installeren van de App en de duidelijke uitleg erbij. Zeer tevreden.

Alles goed en snel geregeld

De uitleg was helder Geen vraag te veel Scherpe prijs Goede sfeer Montagepersoneel vlot en beleefd Kortom zeer tevreden

Helemaal top

Snel, vakkundig, goede communicatie en prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Prima georganiseerd, goede planning, correcte communicatie en zorgvuldige plaatsing

(zie boven)

Zeer tevredenheid!

Goforsunpower heeft ons goed geadviseerd bij de keuze van de zonnepanelen. Ons vaste aanspreekpunt bij Goforsunpower was goed bereikbaar en stond ons goed te woord wat ons veel vertrouwen gaf. Het team dat de zonnepanelen heeft geïnstalleerd was vriendelijk en kundig! Ik kan Goforsunpower daarom echt aanraden!

perfecte service en betrouwbaar bedrijf met professionals

Zeer betrouwbaar bedrijf en duidelijke communicatie. Dit keer na twee jaar extra zonnepanelen laten bijleggen. Dat kon makkelijk omdat de vorige keer goed en duidelijk was uitgelegd wat de voordelen waren van het systeem met microinverters. Daarom kon ik nu snel en voor en aantrekkelijke en scherpe prijs panelen bijleggen. Bedankt Weer!

heel goed

fijne medewerkers, goed en snel netjes gewerkt !!

Goed , en netjes !

Goed , en netjes !

uitstekend en snel

In 3 weken van offerte naar plaatsing, professionele monteurs

Levering en plaatsing top , prijstechnisch prima,

Contact met firma is prettig en correct geven prima advies . Technische kennis en vaardigheid bij monteurs aanwezig. Zijn vakmensen

Vlekkeloos

Keurige vaklieden, die prima werk hebben geleverd, voor zover we dat kunnen beoordelen. Achteraf mooi alles opgeruimd en even mmet ons gepraat bij een bakje koffie.

Dik tevreden!

Alle contacten prima verlopen, duidelijke communicatie. Je weet precies waar je aan toe bent over wat en hoe de zonnepanelen worden geplaatst. Ook de “nazorg” ivm aanmelden is goed geregeld alles wordt keurig uitgelegd. Kortom dik tevreden.

Alles in 1 dag geplaatst. Netjes gewerkt en goede service achteraf.

Zeer klantvriendelijk en optimale service

Binnen een week van offerte naar zonnepanelen op het dak met het beste advies

Tevreden zowel service desk als plaatsing

leuk team, goed en vlot werk

leuk team van 4 personen dat in een halve dag 10 panelen op het dak monteert

Positieve ervaring

Alles geregeld zoals afgesproken. Alles keurig achter gelaten.

Deskundig en vriendelijk

Zowel in voorlichting, het offertetraject en de uitvoering heb ik een zeer positief beeld gekregen van dit bedrijf en na de installatie is dat beeld gebleven.

Ik ben tevreden over het server en de kwaliteit en de medewerkers waren ook vriendelijke.

Netjes en snel gewerkt.

Goed overleg, geleverd en geplaatst volgens datum en afspraak. Zeer tevreden.

duidelijke en snelle voorlichting/voorbereiding en prettige installatieteam

uitstekende voorlichting en uitleg, goede documentatie van hetgeen is afgesproken. snelle afhandeling, prettig en vrolijk installatie team.

Perfect!

In aanloop naar de plaatsing van de panelen vaak telefonisch overleg gehad met Amber, steeds vakkundig, snel en prima geholpen. De plaatsing van 18 REC panelen (september 2023) ging heel vlot en netjes, door een jong, goed op elkaar ingespeeld en met-elkaar-gezellig team. Ook het werk in de meterkast vakkundig en heel netjes gedaan. Top-service! Veel dank!

Vakkundige service

Goforsunpower/ Kerkhof is een ervaren installateur die zeer vakbekwaam is en top producten levert

Professioneel

Afspraken worden goed nagekomen, heldere en prettige communicatie. Inmeten en plaatsen verliep heel soepel ondanks dat we een oude jaren ‘30 woning met meerdere dakvlakken hebben. De installateurs adviseerden goed over vervanging van de oude groepenkast en over het leggen van een mantelbuis tussen garage en woonhuis. We zijn heel tevreden met Goforsunpower BV vanaf het eerste contact per mail tot de uitleg over de werking van het geplaatste PV systeem. Aanrader!

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over onder andere zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.