Vlotte werknemers, harde werkers, nette werkers ,moet je zuinig op zijn.Top in alles!!!!!

Goed en net werk afgeleverd.

Super goed gedaan!

Ze liggen er mooi bij op mijn platte dak. Ben nu een trotse bezitter van 10 zonnepanelen!

Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk personeel

Komen afspraken na, werken netjes en zijn vriendelijk. Zonnepanelen netjes geplaatst en werken goed.

Echt top bedrijf, waar goed afspraken mee te maken is.

Top bedrijf. Zeer goed tel. bereikbaarheid. Ben zeer tevreden over het personeel. Offertes gebaseerd op het geen wat ze kunnen leveren. Hier door kunnen ze de afspraken na komen en is er geen discussie over leveringen. Goede tel. hulp bij invullen van de BTW teruggave. Zeer blij de geleverde panelen. Laat de zon maar schijnen.

Eerlijk en betrouwbaar

Duidelijke offerte, eerlijk prijsadvies. Zeer goede producten en in april vakkundig geinstalleerd. Ondanks dat ik niet echt in hun installatie regio woon, toch gelukkig kunnen regelen dat er zonnepanelen bij mij geplaatst werden. Zeer nette monteurs, die netjes en met kennis van zaken de boel installeren. Door Amber ben ik netjes en goed geholpen met offertes en info over de panelen.

subliem gedaan !

van begin tot eind een open, duidelijke en prettige benadering , van keuze tot plaatsing. niet alleen de monteurs maar zeker ook Amber van Doorn heeft ons geweldig geholpen. onze hartelijke dank daarvoor !

Duidelijke informatie, deskundig advies

Netjes, vakkundig en nét dat stapje extra!

De zonnepanelen liggen keurig strak op ons eeuw-oude dak. Erik en zijn collega zijn erg vriendelijk en werken snel en netjes. Opruimen achter zich en geen rommel achteraf. Met het vastleggen van de kabels binnen kwam er nog een 'los draadje' te voorschijn, en dat is toen netjes meegenomen in de nieuwe voorziening.

Maakt alle verwachtingen waar ! Wij hebben de vraag neergelegd, zij hebben geleverd ! Erg tevreden !

Alle positieve ervaringen voor mijn review zijn niet voor niets. Erg prettig bedrijf ! Amber en collega's reageren vlot en zo volledig mogelijk. Je krijgt bij GFS niet gauw het gevoel dat je te veel vraagt. Ook de periode van Opdracht-gegeven tot de daadwerkelijke installatie was bij GFS de meest gunstige t.o.v. andere partijen. De prijs is netjes. De produktmerken die ze voeren zijn gewoon goed. Het installatieteam is ook super. Erg fijne attente jongens, van GFS zelf. Ook echt een aanwinst/toevoeging. Ze hebben het natuurlijk superdruk tegenwoordig. Maar aan de attentheid en vlotheid merk je dat niet. Chapeau. Ook de (voor)schouw is prettig verlopen en geeft vertrouwen. Het enige wat. als je dan gaat zoeken, misschien handiger kon, was het vasstellen of de loze leidingen geschikt waren. Mss met een trekveer er doorheen ? Het was niet helemaal duidelijk wat we nou voor een diameter loze leiding hadden en ik heb zitten twijfelen over een grotere diameter stroomdraden te nemen voor de draden naar de meterkast. Maar achteraf hadden de 4mm2 dus niet gepast ws. Gelukkig ging de gekozen 2,5mm2 wel goed. Kortom, gewoon een erg fijn bedrijf die gewoon beloftes nakomen, en qua aftersales gewoon rechtop blijven. GFS kan ik iedereen aanraden.

Prima werk, vakkundig, zelfverzekerd

Aan teradden , aanbevelen (vakgebied en technische ) acpecten.

Gewoon goed

Er word netjes gewerkt en het loopt als een gesmeerde machine ,zeer correct personeel ,alle vragen worden beantwoordt ,en alles goed uitgelegd, Ook het oriëntatie gesprek is zeer duidelijk en ook alles netjes uit gelegd .ook alle dingen die na montage geregeld moeten worden ,aanmelding bij btw teruggave en aanmeldings formulieren bij energie leverancier ,had ik de zelfde dag in huis , Gewoon heel blij met Goforsunpower

zeer correct, klantvriendelijk en behulpzaam bedrijf

Zeer goede informatie over zonnepanelen. Over de werking, montage en hulp na plaatsing. Zeer nette monteurs bij de installatie. Werken netjes en correct.

Prima installatie door meedenkend team.

Correcte en tijdige aflevering. Keurige uitvoering door prima team dat goed mee dacht over de mogelijkheden van aansluiting in de meterkast.

Deskundig

De installateurs werkten netjes, waren vriendelijk, gaven uitleg op al onze vragen, dachten mee bij een onverwachte situatie tijdens de installatie en losten dit op. Ook werden we in het voortraject goed begeleid en altijd vriendelijk te woord gestaan als we belden.

Schakelen vlot, komen afspraken na en prettig contact!

Amber heeft ons goed geadviseerd maar pakte ook vlot door en ook op de dag van levering waren de mannen die het erop legde erg vriendelijk en waren duidelijk geroutineerd in hun werk. Na levering ook direct geholpen met aanmelding op het netwerk, btw teruggave en installatie vd app zodat ook live inzage hebt in de prestaties vd installatie. Top vakwerk en goede ondersteuning dus!

Uitstekend begeleid vanaf de aanvraag tot plaatsing!!

Dit bedrijf zou ik iedereen aanraden omdat ze verstand van zaken hebben en een installatiebureau zijn welke zich al ruimschoots hebben bewezen. Vanaf het 1e telefoontje wordt je correct, vriendelijk en zorgvuldig geholpen. De installatie van zonnepanelen werd in overleg vakkundig en zorgvuldig geplaatst.

Gewoon helemaal top!

Via een kennis gewezen op goforsunpower. Het inmeten en legplan maken ging vlot. Ook het contactvoor het maken van de afspraak en het verzetten van de afspraak was erg prettig. Door uitval konden we zelfs de zonnepanelen al twee weken eerder laten plaatsen. Het montage team was super, net werk geleverd en prima uitleg. Ook het contact met kantoor was erg prettig. Amber en collega's... Bedankt. En als we wellicht gaan uitbreiden weet ik jullie te vinden

Prima werk volgens afspraak en vriendelijke mensen.

Goforsunpower heeft bij mij extra zonnepanelen bijgeplaatst. Het werk is geheel volgens afspraak uitgevoerd door twee professionele en vriendelijke medewerkers.

Helemaal top!

De mensen van Goforsunpower communiceren duidelijk, komen hun afspraken na en zijn zeer vriendelijk. Ik kan niets vinden wat ze nog beter zouden kunnen doen. Het was dus helemaal top!

Werken netjes, goede voorlichting en nazorg.

Bij het aanvragen van de panelen goed voorgelicht. Aanpassingen in de offerte geen probleem. Montage gebeurde op de afgesproken dag en tijd. Nazorg is goed. Na de installatie (zelfde dag nog) kreeg ik een mail binnen, met daarin precies uitgelegd waar ik mij moet melden voor de belasting teruggave. Ook een uitleg erbij voor het aanmelden bij de netbeheerder met alle info die je moet hebben. Mensen zijn vriendelijk. Zowel de installateurs als op kantoor. Ik vind het een echte aanrader!

Prima werk!

Super gewerkt goede communicatie zeer tevreden....

Snelle plaatsing zonnepanelen. Vakkundig en zeer vriendelijk personeel.

Top bedrijf

Dit bedrijf weet echt waar ze mee bezig zijn. Voor het opnemen van de hoeveelheid panelen die op je dak kunnen, komen dezelfde monteurs langs die ook de installatie uitvoeren. Na opdracht wordt gelijk de datum van installatie vastgelegd. Omdat er 29 (glas-glas AEG 365wp) panelen bij mij werden geïnstalleerd heeft men al rekening gehouden met een uitloop naar de volgende dag van een halve dag. Uiteindelijk kwamen ze op de dag van installatie met vijf monteurs die eenieder een eigen taak had. Dit resulteerde in een zeer efficiënte installatie die uiteindelijk binnen 1 dag heeft plaats gevonden. Tijdens de installatie werd met mij ook afgestemd waar wat in de meter kast en boven op zolder geïnstalleerd kan worden. Het is naast een efficiënt en professioneel team ook een team dat zeer gemotiveerd te werk gaat. Ik raad iedereen aan met dit bedrijf in zee te gaan.

Super fijn bedrijf

Wij zijn zeer tevreden met Goforsunpower. We zijn door Amber goed geïnformeerd, zeer professioneel, snelle offerte, konden snel een beslissing nemen. Er heerst een goede sfeer, en de mensen zijn zeer bekwaam. De installatie is zeer vlot en zeer netjes gedaan. Men is zeer creatief, en daar waar het nodig was ,werd er goed overleg gepleegd. De installatie werkt feilloos. We zijn er erg blij mee. We kunnen niets anders zeggen dan Chapeau!!!!!!. GOFORSUNPOWER.

Klantgericht, vriendelijk, professioneel, voelt allemaal gewoon goed.

Na eerste contact was er snel een offerte. Daarna de situatie door medewerker ter plaatse bekeken, waarna een aangepaste offerte dezelfde dag binnen was. Vragen die ik daarna had werden serieus beantwoord waarna vanwege een kleine aanpassing de definitieve offerte dezelfde dag binnen was. Na acceptatie van de offerte werd er direct een datum afgesproken waarop de werkzaamheden zouden worden uitgevoerd. De afgesproken datum zijn de zonnepanelen geplaatst en de groepenkast vervangen door deskundige en vriendelijke technici. Alles netjes uitgevoerd, niets op aan te merken.

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.