Prima bedrijf die zijn afspraken goed nakomt.

Een prettig bedrijf, goed bereikbaar per telefoon waar goed en snel afspraken mee gemaakt kan worden. Offertes (kantoor), technisch advies maar ook de monteurs werken goed en communiceren goed met de klant. Alle afspraken mbt dakplan inspectie maar ook de installatie is volgens plan verlopen. Prijs is misschien iets duurder dan de concurrent maar prijs en kwaliteit is goed. Installatie zonnepanelen geplaatst in Juni2021.

Snelle plaatsing van mooie, goede zonnepanelen

In iets meer dan een week nadat ik een offerte had aangevraagd werden de zonnepanelen vakkundig geplaatst. Goede informatie over de werking van de zonnepanelen. De afhandeling met de energie leveraar wordt goed begeleid.

Duidelijke aanbieding en prima installatie.

Snelle reacties, duidelijke antwoorden en afspraken worden nagekomen. Installatieteam werkte vlot en was goed op elkaar ingewerkt.

Super!

Zeer goed en net bedrijf. Snel met de offerte en denken mee wat handig is. Alles is 100% naar wens aangebracht. Zeker een aanrader!

Prima installatie, aardige installateurs

De mannen kwamen mooi op tijd, goed gehumeurd en het werd een gezellige dag voor mij als amateur klusser. Op verzoek kon ik meekijken bij de werkzaamheden en werd alles prima overlegd en uitgelegd. Het was ook gezellig koffiedrinken. Bij vertrek alles keurig uitgelegd en opgeleverd, draait als een zonnetje

Goede communicatie en vakkundig

Goed contact en meedenken bij het maken van de offerte gevolgd door een vlotte montage

Goede communicatie, goede informatie, goede levering, goede service. Helemaal niets op aan te merken en ik ben zeker geen makkelijke klant!

Perfect geholpen, zeer tevreden.

Vanaf het eerste advies tot en met de afhandeling van de BTW zeer netjes geholpen. Dit bedrijf werkt met eigen monteurs (er zit een technisch installatiebedrijf achter) welke er duidelijk zin in hebben, zelfs terwijl het regende bij de plaatsing van de panelen.

Snelle installatie en vakkundige aanleg

Op advies gekozen voor goforsunpower. Maar alles is netjes aangelegd en weer op geruimd.

Gewoon top: prettig contact vooraf en vlotte intallatie

Vriendelijke en kundige installateurs, wij zijn heel blij met onze zonnepanelen.

Goede begeleiding, snelle service en mooie panelen

Duidelijke offerte met foto’s en opstelling van de zonnepanelen. Vriendelijk en vakbekwaam personeel. De complete installatie werd prefab aangeleverd en in een korte tijd volledig geïnstalleerd en inbedrijf gesteld. Top service!

Vakmensen, klant vriendelijk

Vanaf het offerte traject tot installatie alles is perfect geregeld. Nette en vriendelijke monteurs. De installatie is super netjes ingebouwd.

Top service gedurende het hele proces!

Wij zijn zeer tevreden! Zeer vriendelijk en professioneel contact van tevoren, Amber dacht goed met ons mee en kon al onze vragen beantwoorden. De monteurs moesten de zonnepanelen in de stromende regen op het dak monteren, respect dat ze maar doorgingen en dat zonder te klagen! Ook deze mannen waren heel vriendelijk en konden ons goed adviseren over de uiteindelijke legrichting etc. De panelen werken prima, we zien in de app wat we aan stroom opwekken!

Vlot, vriendelijk, voordelig en ter zake kundig bedrijf.

Goforsunpower heeft ons goed en duidelijk advies gegeven over het aantal te plaatsen zonnepanelen en daarbij alle ruimte gelaten voor onze eigen keuze, ook qua indeling en soort van panelen. De werkzaamheden zijn op de afgesproken tijd vlot en ter zake kundig uitgevoerd. Genoemd moet zeker worden: de vriendelijke manier waarop steeds op onze vragen werd ingegaan. Ook wat de kosten betreft denken wij een goede keuze met dit bedrijf gemaakt te hebben. Wij zijn zeer tevreden!

Vriendelijke goede service, goed advies, eerlijke prijs

Het bedrijf biedt kwalitatief goede onderdelen aan tegen een eerlijke prijs. Men gaat er niet voor om met goedkopere onderdelen een zo scherp mogelijke offerte te maken. Verder krijgt men snel feedback op mailtjes of telefonische verzoeken.

Na eerste montage is er gelijk werk gemaakt van onze klacht en wens tot extra panneel

Na de eerst montage van de panelen constateerden wij dat de panelen niet netjes lagen. Tevens hadden wij een dakraam gewild maar de positie was te hoog. Beide zaken hebben we voorgelegd aan GoforSunpower. Het netjes leggen werd gelijk toegelegd. Voor het extra paneel op de plek van het dakraam zijn ze met een goed voorstel gekomen. Kortom, tevreden met de uitvoering, oplossingen en het meedenken.

Snelle en goede service!

Een snelle service zowel in de offerte fase als de realisatie fase. Goed advies bij het bepalen van de keuzes en een goede ondersteuning bij de administratieve afhandeling.

Goede service, prijs en kwaliteit

Men houd zich netjes aan de afspraken. Prijs en kwaliteit is Top!!! Goede service!! De jongens die de panelen leggen werken super netjes en hielpen bij het zoeken naar een oplossing zodat mijn stroomdraad die naar de meterkast ging netjes werd weggewerkt.

Top! Goede service, vriendelijk personeel.

Scherpe offerte en netjes geïnstalleerd

Op basis van een aantal offertes voor topsegment panelen kwam Goforsunpower als beste uit de bus. De initiële offertes sloten nog niet perfect aan bij de energiebehoefte, de ene iets te laag, dan ander te hoog, maar daar had ik zelf wel goed op gelet. De installatie is netjes uitgevoerd, waarbij de installateurs zoveel mogelijk rekening hielden met op het dak aanwezige elementen.

Fijne dienstverlening en service

Duidelijke uitleg over product, snelle toezending van offerte en snelle plaatsing van panelen. Fijne ondersteuning bij vragen ook na plaatsing.

Prima service, vriendelijke en deskundige monteurs, betrouwbaar bedrijf

Prima service, vriendelijke en deskundige monteurs, betrouwbaar bedrijf

Geweldig goed!

Alle contacten met Amber en Niels zijn steeds heel vlot, positief, constructief, vriendelijk, correct èn begripvol (wij zijn leken!) geweest. Ook het geduld dat Amber heeft betracht i.v.m. de tegenwerking en steeds wisselende eisen van de gemeente vond ik verbazingwekkend. Kortom; zeer klantvriendelijk en professioneel. Bedankt! Ine en René

Goede steun bij de voorbereidingen en snel en netjes gewerkt.

Contact met de gemeente door Goforsunpower bij de vergunning aanvraag. Afspraken goed nagekomen. Snel en netjes gewerkt. Vriendelijk contact, altijd bereid om vragen te beantwoorden en uitleg te geven waar nodig, door de contactpersoon en de werkers.

Heel vriendelijk en deskundige. Komen de afspraken na en zijn heel flexibel.

Dank zij Amber is het gelukt om zonnepanelen op ons dak te krijgen. Ik was zonder Goforsunpower al lang af gehaakt want de gemeente Amersfoort werkt niet echt mee, eerder tegen. De panelen lagen er in een middag op en het ziet er heel strak uit.

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.