Na

Top bedrijf, levert wat het belooft!

Hele goede ervaring. Vriendelijk en vakkundig personeel, zowel in de voorbereiding (contact met kantoor) als in de uitvoering. Ze komen hun afspraken na, werken schoon en snel. Ook flexibel als dingen 'in het werk' anders blijken te zijn dan gedacht. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

Super .

Ik heb zelf even geholpen om de kabel te trekken,maar dit heb ik zelf aan geboden,omdat ik zelf niet kan stil zitten vandaar. Super aardige mensen,niets op aan te merken. Wel 1 dakpan kapot,maar 1 van mijn achterburen had er nog wel 1 over,dus niks aan de hand. Ik heb hier ook geen melding over gedaan,kan ons allemaal gebeuren. Ik kan Gofor Sunpower echt aanbevelen.

Goede communicatie rond plaatsing, plaatsing snel en netjes

Het offerte- en afsprakenstadium is goed en helder verlopen. De dag van montage heeft een team snel en vakkundig de panelen geplaatst.

geweldig!

snel, pro actief en zeer gemotiveerd en kundig personeel

Top, vriendelijk snel en correct

Ronduit geweldig!

Offerte fase en schouwen situatie prettig verlopen. Het installatie team als zeer professioneel ervaren, terwijl er ook ruimte was voor een een lolletje onderling. Snel gerealiseerd en alles netjes en schoon opgeleverd! Installatie werkt naar verwachting en ben zeer tevreden.

Klantvriendelijk, vakkundig en professioneel

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Goforsunpower. Nette en aardige mederwerkers met duidelijke uitleg en communicatie in zowel offertefase als tijdens de uitvoering. Het voordeel van Goforsunpower is dat de monteurs ook de werkopname doen in de offertefase, waardoor zij precies weten wat zij tegen komen tijdens de uitvoering. De uitvoering, BTW teruggave, Moniteringsportaal en aanmelden bij netbeheerder verliep vlekkeloos. Afspraak is afspraak bij Goforsunpower. Complimenten voor Amber, Melvin en Xavier

Afspraak is afspraak

Alles volgens afspraak afgewerkt zonder vertraging. Kleine aanpassing op ons verzoek geen probleem. Vriendelijk personeel die verstaand hebben waar ze mee bezig zijn. Communicatie in het voor en na-traject met het kantoor uitstekend, telefonisch overleg mogelijk en beantwoorden mails snel.

Heel goed werk geleverd, snel en adequaat en netjes

Aanschaf zonnepanelen uitgesteld vanwege de gedachte dat het installeren veel werk en gedoe zou opleveren. Het bedrijf panelen zien aanleggen bij de buren. Netjes, snel en zonder grote ingrepen in dak of meterkast. Nette en aardige medewerkers over de vloer. Meteen de volgende dag al de eerste opbrengst zichtbaar.

Duidelijk, netjes, vriendelijk, komen afspraken na

Zeer vriendelijke mensen en werken netjes en snel. Duidelijke uitleg

Duidelijke offerte en goede uitleg bij het infogesprek

Heel tevreden over prijs en kwaliteit.

Uitstekende service, professioneel bedrijf

Wij hadden veel vragen en die zijn allemaal correct en snel beantwoord. Ook hele goed begeleiding en service vooraf, maar ook rondom en na het installeren van de panelen. Je bent echt de klant in plaats van een van de velen.

Ze zijn goed

Ze werken netjes

Zij komen hun toezeggingen en belofte na.

Luisteren naar de wensen en voorstellen en houden daar rekening mee. Netjes aangelegd. Ook na die tijd behulpzaam en goede service.

professioneel, efficient en klantvriendelijk

Ik ben zeer tevreden met hoe GFSP ons heeft geholpen vanaf het begin tot en met de installatie. Een efficient team heeft de panelen geplaatst en aangesloten, zowel bij mij als mij buren. Professioneel en klantvriendelijk.

Men houdt zich perfect aan de afspraken

Vriendelijke hulpvaardige behandeling en er wordt netjes gewerkt

Fijne werkers met kennis van zaken

Vriendelijk , klantgericht en harde werkers

Alles soepel en zeer klantvriendelijk geregeld

Beste Amber, Alles is voortreffelijk verlopen! Ik ben aangemeld bij energieleveranciers.nl en kan in de monitoringsportal. Voor de Btw heb ik een mail ontvangen. Omdat ik een afspraak had was ik niet thuis maar Erik ving dat prima op en stuurde foto's van de panelen. Kortom, kon niet beter. Dank voor alles!

De mensen , die gewerkt hebben waren prima!!

Heel erg slecht dat mij van te voren niet was verteld dat ik een slimme meter zou moeten hebben

Goede professionele plaatsing en afhandeling.

Goede professionele plaatsing en afhandeling

Eerlijk en goed bereikbaar bedrijf.

Eerlijk en goed bereikbaar bedrijf, dat zich aan zijn afspraken houdt. Waar afspaak is afspraak nog wordt gehanteerd.

Top geleverd en geplaatst

Vanaf aanvraag offerte tm de oplevering goede en vriendelijke communicatie zowel de back Office als de monteurs kundig en klantvriendelijk word goed mee gedacht over wensen en plaatsing . Monteurs zijn een goede pr voor het bedrijf. Ook bij oplevering een goede uitleg zowel van de installatie als de vraag wanneer krijgen wij de app en hoe gaat de afwikkeling van de btw teruggave. Zoals alles gegaan is hebben wij het volste vertrouwen in dit bedrijf en kunnen wij deze bij iedereen aan bevelen. Prijs kwaliteit verhouding klopt. Kortom wij hopen veel plezier van de zonnepanelen te hebben.

Vakwerk

Doen wat ze beloven ,en komen afspraken na

Zeer tevreden over go for sunpower

Vriendelijk en deskundig personeel, zowel in de uitvoering als met het voorbereidend werk.

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.