Goed en eerlijk advies

Vanaf het eerste contact via Whatsapp zeer goed geholpen. Reageren snel op vragen en leggen het goed uit. Zowel Amber van de binnendienst, en de monteurs van de buitendienst erg vriendelijke. Nogmaals bedankt en nu maar hopen op mooie zonnige dagen Mvg Familie Stoffer

Prettige en deskundige medewerkers

Contacten met alle geledingen in het bedrijf verliepen zeer prettig en getuigden van deskundigheid

Vakkundige mannen,werken netjes ook in omgang

Netjes gewerkt,en aardige mannen. Ook snel en vakkundig. TOP

Vriendelijke en Denken mee

Vriendelijke werknemers leggen alles rustig uit,en een zeer Snelle Plaatsing van de Zonnepanelen!

Prima ervaring met binnen- en buitendienst

Via via bij GoforSunpower uitgegkomen. Initieel geïnteresseerd in de Sunpower panelen. Gezien de grootte van deze panelen kwam er geen esthetisch legplan op het dak. In samenspraak met Amber en Janneke uitgekomen op LG panelen die qua performance (ook op de lange termijn) prima resultaten leveren, minimaal gelijkwaardig met Sunpower. Na definitieve keuze snel de panelen snel geplaatst. Zeer vriendelijke buitendienst medewerkers die meedenken bij het plaatsen en het elektriciteitswerk. Al met al zeer tevreden met dit bedrijf tijdens oriëntatie- en plaatsingsfase.

Vlot deskundig prettig

Prettig en vlotte afhandeling. Deskundig advies en levering.

Goed advies, snelle en vriendelijke service

We kregen goed advies van duidelijk ervaren mensen. De panelen waren op voorraad dus konden al snel geplaatst worden. Vragen werden snel en vriendelijk beantwoord.

Goed bedrijf, aardige mensen

Duidelijke uitleg van de mogelijkheden, komen afspraken na en werken met een goed installatiebedrijf. De BTW teruggaaf is een item bij ons en we weten nog niet of er teruggaaf is maar Goforsunpower blijft behulpzaam.

Prettige snel en netjes geholpen, men komt de afspraken na!

's Morgens vroeg op de afgesproken tijd stonden er 2 vrolijke monteurs aan de deur die meteen aan de slag gingen met installeren. Alles werd keurig uitgelegd en er werd zelfs nog gestofzuigd bij de boorgaten. Prima geholpen dus en alles werd snel geinstalleerd.

Vriendelijke medewerkers, afspraak is afspraak

Goed gevoel

zoals gewend weer soepel en perfect verlopen.

Zeer professioneel bedrijf.

Ik heb vele bedrijven opgezocht maar dit bedrijf sprong er duidelijk uit. Hierbij had ik verschillende vragen, en deze werden per telefoon zeer correct uit gelegd. De ploeg die het ging aanleggen wisten exact wat te doen, zeer netjes en professioneel en behulpzaam met de uitleg van de apperatuur die op het dak en kelder werden gemonteerd. Tevens de nazorg hoe te handelen ricting de instanties voor de aanvraag van diversen.

zéér vriendelijk telefonisch contact, snelle en heldere offerte, vakkundige plaatsing en afwerking.

Goed netjes en duidelijk afgehandeld.

Komen alle afspraken na en duidelijke uitleg.

Goed contact, netjes geïnstalleerd. Een no nonsens bedrijf. Vlotte montage.

Eerlijk advies en netjes geïnstalleerd

Wij zijn erg tevreden met onze zonnepanelen die Goforsunpower bij ons heeft geïnstalleerd. Uit verschillende offertes van meerdere aanbieders hebben wij uiteindelijk voor Goforsunpower gekozen omdat we gevoelsmatig het meest eerlijke advies kregen waar we beter wel en niet konden voor konden kiezen. De heren die de zonnepanelen hebben geïnstalleerd kwamen vakkundig en professioneel over. De zonnepanelen werden zoals beloofd binnen een dag geïnstalleerd. Wij zijn er blij mee!

Alles volgens afspraak. Diegene die de opname had gedaan was ook bij de installatie. Aardige mensen

Zie zin hierboven

Alles is keurig en netjes geinstalleerd en werkt prima.

Mensen die hun vak verstaan met goed en eerlijk advies en weten wat ze moeten doen om het netjes en goed te installeren.

Na plaatsing houd ik hier een goed gevoel aan over.

Prettige deskundige mensen, showroom waar je alle producten kunt zien, goed advies nadat ter plekke de situatie is bekeken, adéquate snelle reactie op vragen. De plaatsing was goed voorbereid, tevoren alles op maat , slimme oplossing voor het wegwerken van de kabels,. Ook daarna alles rond uitlees-app, BTW teruggaaf en netbeheer info snel en prima geregeld en begeleid.

Eredivisie!!!

Direct en constructief contact, werken netjes en realistisch advies…. Ben echt enthousiast over deze club. Een familiebedrijf en dat merk je want hun hart zit er in!

Top: vakkundige, betrouwbare en vriendelijke mensen

Goede informatie, luisteren goed, denken kritisch mee en geven helder advies. Zowel in de voorbereiding als de installatie. Het hele traject wordt prima begeleid en verzorgd. Geen verrassingen achteraf en heel netjes gewerkt door vriendelijke en vakkundige installateurs. Installatie draait nu een week naar volle tevredenheid. Heel tevreden klant!

Mooie panelen en een leuk team

Vandaag de zonnepanelen laten plaatsen. Vanaf het moment van eerste contact t/m het plaatsen heb ik de personen waarmee ik gesproken heb als erg prettig ervaren. Er wordt netjes gewerkt, en de prijs viel op zich erg mee. Ik heb uiteindelijk niet voor de goedkoopste gekozen, maar voor het bedrijf met de beste reviews. Dat is mij 100% bevallen!

Vakkundig en snel 6 zonnepanelen geplaatst

Wij wilden een maximaal aantal zonnepanelen op onze veranda laten aanbrengen. Goforsunpower heeft ons goed geadviseerd over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Goforsunpower heeft de werkzaamheden vervolgens vakkundig en volgens afspraak uitgevoerd.

Prima georganiseerd!

Prima werk! Vriendelijke en behulpzame mensen.

Prima bedrijf die zijn afspraken goed nakomt.

Een prettig bedrijf, goed bereikbaar per telefoon waar goed en snel afspraken mee gemaakt kan worden. Offertes (kantoor), technisch advies maar ook de monteurs werken goed en communiceren goed met de klant. Alle afspraken mbt dakplan inspectie maar ook de installatie is volgens plan verlopen. Prijs is misschien iets duurder dan de concurrent maar prijs en kwaliteit is goed. Installatie zonnepanelen geplaatst in Juni2021.

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.