Prijs/Kwaliteitverhiuding is uitstekend.

Al jarenlang vakkundig en vriendelijk. Top service tegen goede prijs.

• Prijs
  • Website
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mond reclame

jammer dat het cijfer 10 het maximum is

onervaren als ik ben op banden gebied kwam ik vijf dagen voor vertrek op vakantie erachter dat banden van een vouwwagen niet onbeperkt meegaan, mijn exemplaren waren uit 2002! na een beetje Googelen kwam ik uit bij Amsterdam Banden. daar bleek nog een setje te liggen de mannen van Amsterdam Banden begonnen met monteren van de nieuwe banden, wat dus handmatig moest omdat de velg te klein is voor de machine. dit koste veel zweetdruppels van de twee mannen, maar uiteindelijk was de eerste band (met binnenband) gelukt. toen was de tweede band aan de beurt, na veel pijn en moeite lukte de montage ook. maar er bleef geen lucht in, conclusie: de binnenband was lek gegaan tijdens de montage, dus band er weer af. nieuwe binnenband er in en gemonteerd. weer lek geprikt door de bandenlichter. de derde ging ook lek en toen waren de binnenbanden op. ik mocht de volgende dag terug komen want dan kon er nieuwe binnenbandjes besteld worden. zo gezegd zo gedaan. bij aankomst werd het wiel naar mijn auto gebracht. op mijn vraag wat de kosten waren van dit hele gedoe van de vorige dag, werd geantwoord dat ik niks hoefde te betalen.... dat is nog eens service!!!!!!!! ook voor moeilijke en bijna onmogelijke banden-vragen moet je dus op dit adres zijn!

• Prijs
  • Website
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Internet

Persoonlijke benadering en erg servicegericht

Persoonlijke benadering, erg servicegericht en veel vakkennis !

• Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Anders

Zeer professioneel en betrouwbaar.

Zeer professioneel en betrouwbaar, hier ben je echt een klant die persoonlijk behandelt wordt. Gaan voorzichtig te werk bij reparatie en het monteren van de banden op. Altijd wordt er gebruik gemaakt van de garage bruggen. Voor aanschaf van nieuwe banden, velgen, balanceren en uitlijnen het adres waar ik altijd heen ga. Ook met een auto die nog nieuw is. Top!!! Groet. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Goed geholpen en alles na behoren

• Kwaliteit

Geweldig bedrijf al jaren perfecte service en tegen scherpe prijs en vriendelijke bediening.

• Kwaliteit

Peter en zijn mannen geven goed advies, voor een zeer concurrerende prijs en leveren perfect werk af. Heb je pech dan kun je altijd langs komen en proberen zij je dezelfde dag te helpen. En afspraak is afspraak.

• Kwaliteit

De eigenaar Peter weet alles van banden, ik was er dan ook doodziek van toen hij ruim 20 jaar geleden ineens niet meer werkte bij de bandenzaak waar ik vaak kwam voor zowel mijn auto als mijn motor. Gelukkig was ik des te meer toen ik hem jaren later weer ontdekte. Hij was voor zichzelf begonnen. Hij is kundig, heeft altijd goed personeel dat weet wat ze moeten doen, prijsstelling is gunstig ten opzichte van de concurrentie (veelal dozenschuivers), met de ingebakken wil om telkens weer een goed product neer te zetten.

• Kwaliteit

Zweer bekwame, snelle en competente dienstverlening. Absolute aanrader.

• Kwaliteit

Zeer goed geholpen door Peter ik had een set nieuwe banden met velgen nodig ben zeer goed geadviseerd door Peter hij heeft me voor een betaalbare prijs geholpen en heeft ook netjes een goed bedrag voor mijn oude set velgen terug gegeven ik ben zeer tevreden en raad ook iedereen aan om bij Amsterdambanden langs te gaan !!!

• Kwaliteit

Ik had een probleem met een lekke band en beschadigde velg bij een andere leverancier. Nieuwe band zou niet leverbaar zijn en Peter van Amsterdam Banden heeft binnen 18 uur na eerste telefoontje de band besteld en gemonteerd. Ik ben hier super mee geholpen, wat een services!!!

• Kwaliteit

Goede klantgerichte service. Ik kwam voor een second opinion en na hun werkzaamheden, is de trilling in mijn stuur opgelost. Zeer zeker aan te raden.

• Kwaliteit

Wat een topservice. Je wordt echt als klant gezien en niet zomaar als een nummer. Super garage!!!

• Kwaliteit

Wat een ontzettend fijn team, leuke gasten (en dame) om mee samen te werken! Top!

• Kwaliteit

Hele leuke jongen Jeffrey en Peter helpen je altijd heel goed en zijn heel vriendelijk. Goede prijzen en super service dank je wel voor jullie hulp

• Kwaliteit

Al heel wat banden leveranciers gehad, maar deze jongens snappen het echt; snel, betrouwbaar, oprecht en naar elke portrmonnee.

• Kwaliteit

Altijd goed advies en TOP service en dat alles tegen een prima prijs!!!

• Kwaliteit

Super service! Maken het onmogelijke waar. Fijn dat dit soort bedrijven nog bestaan.

• Kwaliteit

Er zijn geen of slechts weinig bedrijven, waarbij de kennis en ervaring van Banden, Balanceren, en Uitlijnen, zo hoog is als bij Amsterdam Banden. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de meest exclusieve en kostbare auto's juist daar naar toe gaan. Vaak keurig naast een gewone stadsauto of zelfs een oldtimer. Iedereen die het echt goed wil hebben, komt hier uiteindelijk terecht. Ik ben dan ook bijzonder tevreden !

• Kwaliteit

Gewoon” you see What you get” service is TOP en als het tegen zit met een band of trilling doen ze er alles aan om dit weg te halen. Ik kom bij Peter al 30 jaar, hij is recht voor ze raap, dus bloed eerlijk. Ga zo door Peter.

• Kwaliteit

Je wordt er altijd snel geholpen. Geen vraag is te moeilijk, ik ben uiterst tevreden.

• Kwaliteit

Super klantvriendelijk en veel verstand van zaken. Altijd servicegericht en meedenkend.

• Kwaliteit

prima geholpen keurige service vakbekwaam bedrijf.

• Kwaliteit

Goede service, denken mee en staan snel voor je klaar. Aanrader voor mensen in omgeving.