Gewoon goed

onze ervaring met De Taxi Gigant was goed. Op de juiste tijdstip opgehaald, zowel thuis als op het vliegveld En goede communicatie

Op tijd, netjes en correct

Reeds meerdere malen ritten bij dit taxibedrijf geboekt. Altijd op tijd ook bij nacht en ontij. Een betrouwbaar bedrijf dus!

Goede service en aandroeg chauffeurs.

Komen netjes hun afspraken na en hebben leuke en vooral goede chauffeurs in dienst. Maker al meer dan 10 jaar gebruik van deze club en zullen dat nog zeker 10 jaar doen als het aan ons ligt.

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding - Een aanrader

Heb al verscheidene keren van hun gebruik gemaakt. Komen keurig op tijd , zijn beleefde chauffeurs en de communicatie verloopt ook probleemloos. En dat voor een keurige prijs.

Accuraat en vriendelijk

Ook als een luchtvaartmaatschappij of afhandelaar je 1.5 uur laat wachten op je koffers midden in de nacht, laat de Taxi Gigant je niet zitten!

Excellent

Prima en op tijd

top

keurig netjes op tijd , ook op schiphol,met ophalen., nette aardige mensen

Hij was netjes op tijd en reed netjes rustig We waren goed te spreken over de rit naar vliegveld

Bij het ophalen thuis zijn ze altijd keurig op tijd. Bij het ophalen op Schiphol verloopt de communicatie over waar en wanneer ze staan om ons terug naar huis te brengen ook prima. Altijd vriendelijke en beleefde chauffeurs.

Prima service en rit keurig volgens alle afspraken verzorgd.

We hebben een prima service gehad. Voor de taxi kwam kregen we nette SMSjes over het tijdstip dat we naar buiten konden gaan. Vervolgens een relaxte rit naar Schiphol. Een heel fine ervaring.

Prima chauffeurs en op tijd!

Meerdere keren gebruik gemaakt van dit taxibedrijf. Alle keren prima bevallen.

Uitstekende Service!

Wat wij hebben ervaren op 26.04 was uitstekend, de chauffeur was ruim op tijd, zonder enig probleem werden we naar Eindhoven Airport gebracht. Bedankt voor de uitstekende Service! Met vriendelijke groet Liza

Maken al jaren gebruik van de Taxi Gigant . Keurig op tijd en goede service. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed ! Een aanrader !

Super, goed geregeld, zeer vriendelijke en professionele chauffeur

Super, goed geregeld, zeer vriendelijke en professionele chauffeur

Uitstekend.

Taxi was op tijd en chauffeur was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Heel fijn

Taxi kwam ons op tijd halen. Taxi terug van Schiphol goed geregeld je krijgt een belletje of sms. Dan weet je gelijk welke chauffeur je kan bellen. Goede service

Prettig contact Op tijd Nette prijs! Aanrader!

Altijd netjes en keurig op tijd, helder in de communicatie

Zie boven, correcte service en altijd snel geregeld

Fantastisch!

Het is heerlijk om op deze manier relaxed naar de luchthaven te gaan en weer opgehaald te worden. Het zijn altijd vriendelijke chauffeurs en stipt op tijd. In september boeken we weer.!

Goed op tijd, goede tijde communicatie via app en vriendelijk chauffeur

Zie hierboven

Beleefd, stipt en klantvriendelijk

Zie boven

Altijd op tijd, keurig en rustig gereden. Vriendelijke chauffeur

Al diverse jaren maak ik gebruik van de diensten van De Taxi Gigant. Taxi naar het vliegveld en ook weer naar huis. Top!! wordt helemaal ont zorgt. Taxi altijd ruim op tijd met ophalen, en geduldig. En op de terugweg als we op de koffers staan te wachten, worden we meestal door de chauffeur al gebeld dat hij er staat, en hoever wij zijn. Kortom aanrader!!

Prima rit gehad

De chauffeur was goed op tijd en de rit verliep vlot

Netjes op tijd , ook Ophalen op Schiphol

Punctueel, vriendelijk en goed geprijsd

Zowel heen naar Schiphol als terug twee goede chauffeurs gehad. Zij waren voor de afgesproken tijd aanwezig en erg vriendelijk tijdens de rit. Voor mij een grote aanrader!

Tappersheul 2 3421TM Oudewater