Een gigantisch fijne ervaring

Chauffeurs ruim om tijd, schone en comfortabele auto’s, nette prijs, klantenservice heel goed bereikbaar, chauffeurs zeer service gericht.

Altijd stipt & betrouwbaar!

Nummer 1 in Utrecht & omstreken van & naar Schiphol.

Perfect geregeld allemaal

Perfecte service en alles keurig volgens afspraak en op tijd!

Netjes op tijd om naar het vliegveld te vertrekken

Zoals ieder jaar ook dit jaar weer veilig en op tijd naar het vliegveld gebracht!

perfect

De bagageafhandeling duurde eeuwen, maar de chauffeur wachtte bijna 1 uur op mij; hij was erg aardig en reed heel rustig. Dezelfde ervaring als met de vorige chauffeur. Een echte aanrader.

heel betrouwbaar bedrijf

Altijd op tijd Nette chauffeurs Vaste prijs van en naar Schiphol

Het is heel prettig verlopen

De chauffeur was mooi op tijd en heeft mij midden in de nacht heel veilig thuisgebracht!

weer prima service!

wederom ritten naar en van de luchthaven van Rotterdam geboekt en wederom een prima service, vriendelijke chauffeurs en beide keren weer prima op tijd op locatie!

TOP

Voor de 3e keer ingezet voor onze vakantie met meerdere personen. Altijd keurig op tijd, goede en directe communicatie met de vriendelijke chauffeurs. We doen het nooit anders meer!

Goede communicatie, vriendelijk en altijd op tijd!

Supergoed geregeld!

Chauffeur Beni is een topper! Wij hadden een 6 persoons taxi besteld naar Schiphol voor onze vakantie naar Zuid Afrika. Voor zo'n reis wil je zeker op tijd aankomen. Beni stuurde de avond vantevoren een bericht hoe laat hij bij ons zou zijn en was er dan ook stipt. Zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij terugkomst was Beni er ook weer en wederom duidelijke communicatie de dag vantevoren. Bij aankomst ook weer stipt op tijd. Absolute aanrader!

Aardige chauffeur, was op tijd en mooie verzorgde auto. Zeer tevreden!

Aardige chauffeur, was op tijd en mooie verzorgde auto. Zeer tevreden!

Altijd op juiste tijd aanwezig en communicatie is top

De chauffeur is altijd op afgesproken tijd present. Is vriendelijk en behulpzaam. Bij afhalen op Schiphol direct contact via sms over afhaallocatie. Zeer tevreden.

Tevreden

Ik ben tevreden met de geleverde service. Alleen jammer dat veel chauffeurs gebruik maken van Google maps waardoor ze altijd voor de verkeerde deur staan!

Perfect op tijd zoals afgesproken en vriendelijke chauffeurs!

Chauffeur was goed op tijd en vriendelijk

Top taxi!

Boeking voor de taxi al eerder gemaakt ivm aanvraag 7 pers. Dit ging duidelijk per mail en ontving hiervan een bevestiging. Op de dagen zelf kreeg ik een whatsapp bericht vd chauffeur dat hij onderweg was. Zeer vriendelijke chauffeur en kwam op afgesproken tijden. In het vervolg zouden wij weer boeken bij jullie!

Top geregeld mooi schoon busje

Top geregeld

goede service tegen een een goede prijs.

Heb vaak via de Taxi Gigant een taxi geboekt. Altijd op tijd en prima auto's en vriendelike chauffeurs,

We hebben goede ervaringen met de taxichauffeurs van de Taxigigant. Ze zijn vriendelijk en op tijd. De laatste keer hadden we heel veel vertraging op de terugweg en de chauffeur heeft netjes op ons gewacht wat ontzettend fijn was!

Top sevice

Via taxi gigant een taxi van Schiphol naar huis geboekt. Snelle bevestiging, zeer vriendelijke, behulpzame chauffeur. Onze vlucht was eerder geland en de taxi was er ook eerder wat heel prettig was!! Gewoon super service

Top geregeld

Netjes op tijd Goede communicatie Top bedrijf

Top!!

De service die aangeboden wordt 24/7 is top! Dag en nacht de sevice kent geen grenzen. Niks is te gek. Denken mee met de klant er is altijd overleg/ contact met klant en taxichauffeur! Kortom ik raad het iedereen aan en wil nergens anders mij taxi boeken dan bij jullie!

Levert volgens afspraak

Sympathieke chauffeurs, en zeer nette en schone auto's. Goede communicatie omtrent de geboekte ritten. Taxi's arriveren keurig volgens afspraak.

Zeer tevreden. Keurig op tijd , ook op Schiphol goed verlopen. We sulky’s bedrijf zeker aanbevelen, en als het weet nodig boeken wij weer bij u bedrijf. Mvg Martha Elzenga